אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חזקיהו מציג: פתרון לבצורת, לפקקים ולרכבות בחבילה אחת

83 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

82.
במקום לברך השרים חושפים שהם מונעים מרדיפת קרדיט ולא פטריוטיות
זה מזעזע שעשו מחקר ממצה, הרכיבו תוכנית וחזון ארוך טווח (דבר שלא קיים בארץ) עם מטרה של טובת המדינה נטו ובמקום למחוא לו כפיים ולאמץ את התוכנים שמים לו מקלות בגלגלים כי התוכנית, ״תגזול״ מהם סמכויות או ״תקח״ להם את הקרדיט שהם אחרי כן ינופפו בו כמו כץ והרכבת לירושלים כמי שעלה על הרעיון ראשון ויישם אותו. איפה טובת המדינה?
דנה | 18.11.18
81.
להביא חברה הולנדית או גרמנית, לתת לה תקציב (150 מיליארד לרכבת? מיותרים). תוך 5 שנים היא תפתור הכל
תחבורה ציבורית, בתי חולים (צריך עוד 4 לפחות; למה לא ברשימה?), בתי ספר ועוד. תוכנית 'ישראל 2025'. תוך 7 שנים להשלים את הבאת ישראל לרמה אירופאית. ולא צריך תחתית בת"א - יש מספיק כבישים למוניות שירות ורכבת עילית.
כג | 15.11.18
73.
לצאת מהקופסה
אפשר תוך 5 שנים להקים כמה קווי מונוטרייל מכפר סבא וראש העין לתל אביב . מראשון ובת ים לתל אביב ומיהוד לתל אביב . שבילי אופנים חניונים מחוץ לגוש דן. הריסות מאסיביות של שיכונים ישנים לאורך הקווים ובינוי חדש ויעיל של אלפי דירות לבעלי הדירות הקיימות ועוד אלפי דירות להשכרה . 60 תחנות עיליות של הרכבות המהירות שימוש יעיל בקרקע וחיבור לתחנות רכבת הארצית. בגמר ההקמה אגרת גודש ועידוד פינוי בינוי מאסיבי של רחובות שלמים. די להרס שטחים פתוחים ודי להקמת שכונות חדשות. להרוס סלאמס של שיכונים ובינוי חדיש
רכבת עילית | 12.11.18
66.
לא יהיה כלום, כי לא היה כלום
שאפו למר חזקיהו על החזון, אך לצערי המתואר בכתבה הוא בגדר מדע בדיוני במדינת ישראל. איש חכם ממני אמר פעם: "שני יהודים, 5 דיעות" - ליצור סינרגיה ושיתוף פעולה בין כל הגופים במדינה הזו ולתכנן לזמן הארוך זה פשוט לא בדי אן איי שלנו. בישראל כיבו שריפות בעבר, מכבים שריפות בהווה וכך ימשיכו לפעול כי אי אפשר לשנות כאן את השיטה (אפילו מחיר של קוטג' לא). מדיניות פגומה זו חוצה תחומים וענפים, וכמובן שניתן לראות זאת ממש טוב בכור ההיתוך הכי גדול - צה"ל, שהתפכח קמעה רק לאחר מלחמת לבנון ה-2. לכל מי שיטען שאני רואה יותר מדי שחורות, אני רק אזכיר את החלם של פתיחת קו הרכבת מת"א לירושלים (עוד לפני שהושלמו העבודות) וגזילת הקרונות מרכבות מתפקדות עמוסות קיימות, לטובת הסעת מספר מצומצם יותר של נוסעים.
פקפקני | 12.11.18
65.
עסקני הממשלה
כל כך צפוי ומגעיל! מדינה שלמה גוססת ונמצאת בפיגור מתמשך והתכניות תקועות בגלל קרבות אגו ומשחקי קרדיט. כץ אתה האפס הגדול ביותר שנברא!!! תבין שאם באמת היו לך תכונות של מנהיג והיית פוליטיקאי ששווה משהו העם היה רואה את זה בין אם היית מצטלם בגזירת סרט כלשהו או לא. אתה דמגוג עלוב ואין סיכוי שמישהו יראה בך אי פעם כפוטנציאל למנהיג אז תעשה טובה תכיר בזה כבר ולפחות שחרר את המדינה מפקק הענק שאנחנו חיים בו!!!!
עומר | 12.11.18
58.
הלוואי!! חשיבה ותכנון ארוך טווח זה בדיוק מה שחסר פה
ותראו את ההתנגדויות - כולן פנקסנות שטעטעל סטייל - אגף התקציבים רוצה לאשר/לחנוק כל פרויקט לבד כדי לשמר שליטה, ושתלך המדינה לעזאזל. די - אנחנו קיימים ונמשיך להתקיים עוד הרבה שנים, חובה לתכנן לטווח ארוך ולהבצע תוכניות רב שנתיות שרואות את הסינרגיה בין פרויקטים שונים, די עם הפרטאץ' והטלאי על טלאי.
הבאבא | 12.11.18
56.
פקידות כושלת קצרת מועד וטווח תעסוקה גורת את המדינה לרפרוייקטים כושלים עתירי בזבוז
ילדיםב גיל גן חובה מנהלים תקציבים וחולשים על פרוייקטים שלא מתאימים לגודל ולהשכלתם. אחכ הם גם שותפים "מובחרים" לניהול מכרזים בהם נבחרות חברות חסרות נסיון וכח שגורמות לעכובים וכשלונות מתמשכים והכל על חשבון כספי ציבור אז תסבירו לו איך פרוייקטים עצומי מימדים שמתנהלים באירופה במזרח הרחוק שישראל היא פסיק קטן מתנהלים ומסתיימים במהירות שיא בעוד כאן עוד לא סיימו לחפור תעלות של הקו האגום ???
קומט | 12.11.18
54.
לא ראיתי שום תכנית
זו כל ה"תכנית"? רבע עמוד באתר אינטרנט בלי שום נתונים. מה מתכננים לעשות מה הלוז ומה התקציב? לקרוא לדבר כזה תכנית זו בדיחה. כמה זמן לקח לחשב הכללי להכין את התכנית בין קפה הבוקר לטוסט? אם יש תכנית, תנו קישור אחרת זו עבודה "עיתונאית" שמוגדרת יח"ץ.
המהנדס | 12.11.18
49.
צריך לעצור את הקו הירוק והסגול ולבצע המרה למטרו. כולם יודעים שזה הדבר הנכון לעשות.
אף דחפור לא עלה על הקרקע. אז אם יעשו הכל בדחיפות ולא באיזי, יוציאו תכנון חדש ומכרזים חדשים תוך שנתיים, תהיה לנו הסעת המונים אמיתית, ולא משהו מצומצם שלא עומד בעומסים ונותן רמת שירות לא מספקת. עבור הקו האדום זה כבר מאוחר, אבל את הירוק והסגול אפשר עדיין להציל.
גילבוע | 12.11.18
47.
מה עם קצת לעשות דברים אחרת ,במקום לעשות יותר מאותו
הדבר? שהמדינה תרכוש אלפי אוטובוסים שנוסעים מכל פינה לכל פינה במדינה ללא הפסקה , כל 2 דקות מגיע אוטובוס הנסיעה בחינם. לסבסד בצורה קיצונית את הביטוח היקר של הקטנועים והאופנועים , אם ממחר בבוקר 40% מהנהגים יהיו על דו-גלגלי ,אז הפקקים יהיו הרבה הרבה יותר קלים. כל נסיעה באוטובוס תקלט באופן ממוחשב ותוזיל את הביטוח ברכב , כך שגם בעלי רכבים ( למשל מי שרק נוהג בשבת ברכב) ינצלו יותר את התחבורה הציבורית. ביטוח רכב לפי קילומטרז ,או לפי כמות הליטרים שאתה מתדלק. לא יודע סתם דוגמאות ששלפתי מהשרוול .
יו יו | 12.11.18
43.
כמה שזה לא ברור
דווקא איכות תשתיות היא זו שקובעת את איכות המדינה והתושבים שלה. לכו ובדקו את המדינות בעלות התשתיות הטובות ואז תשוו למדינות עם איכות החיים והתוצרת הכי גבוהה ותראו קורלציה יותר מובהקת מחינוך אפילו (ראו חינוך בארהב...) אם אנחנו באמת רוצים להיות ברמה של מדינה מערבית אמיתית, זה השדרוג שאנחנו צריכים לכוון אליו. באופן כללי, זאת אומרת, שכן אין לי מושג אם התוכנית שלהם היא הנכונה ביותר. אולי אפשר להשלים פערים עם תקציב בר השגה...
שחר | 12.11.18
34.
כנראה שאנחנו נמצאים על סף מיתון...
...ולפיכך התוכנית הזאת לא באמת נחוצה ולא תצא אל הפועל. נתוני העומס בכבישים, הגידול הצפוי בצריכת חשמל, מים וכן הלאה מבוססים על שיעורי הצמיחה בשנים האחרונות, שנים שהתאפיינו בריבית אפסית ולפיכך בגידול חריג בנטילת אשראי. בשנים הקרובות נצטרך לשלם על כך בשיעורי צמיחה נמוכים יותר (אם לא שליליים), ולפיכך התחזיות הנ״ל מופרזות, והצורך בתשתיות בהתאם. אינני אומר שאין צורך לפתח תשתיות כלל. אבל זה צריך להיעשות בהדרגה ובהתאם לשיעור הצמיחה האמיתי של המשק, על מנת שלא להכניס את הממשלה לגרעונות מיותרים.
אורן | 12.11.18
33.
מה צריך לעשות כולם יודעים אבל לעשות רק מעטים יודעים
כאשר המדינה מתנהלת ע"י פוליטיקאים קטנים שוחרי טובת עצמם בלבד, מחלקי ג'ובים ומחרחרי ריב, לא תהיה שום תוכנית לטווח ארוך. הכול זה "פריימריס", "בייס" ועוד חיקויים פרובינציאלים של מה שדווקא גרוע באמריקה. כאן צריך מנהיג שלא מפחד מהצל של עצמו ומכל עסקן ולחשן במרכז המפלגה. כאלה כמו בן גוריון, רבין, שרון וחולדאי. אבל עם ביבי, כחלון, אמסלם וביטן נמשיך להיות מדינה סוג ב', תקועה בפקקים בדרך לתור בעוד חודש לרופא עור בקופת חולים.
פוליטיקאי קטן | 12.11.18
23.
סוף סוף עבודת מטה אסטרטגית!!!
מנהיגות אמיתית חייבת לראות רחוק ולקבל החלטות אסטרטגיות למען העם והמדינה. שיקולי קואליציה קצרי טווח (עיין ערך כניעה לחרדים, אבטחת ישובים בלתי חוקיים וכד) תביא אותנו לעברי פי פחת. מצפה מקברטיני המדינה להרים את הכפפה ולהשקיע בתשתיות המדינה לטובת הדור הבא!!!
צדיק | 12.11.18
17.
הנתיב המהיר
בכתבה מראים את חניון הנתיב המהיר. חניון זה מדגים את אזלת ידה של הממשלה. כבר לפני מספר שנים החניון הגיע לקיבולת מלאה ולכן לא פותחים שאטל שלישי לאזור רוטשילד. הקמת קומה שניה לחניון מתעכבת כבר מספר שנים. פתיחת שאטל לאזור המשרדים סביב שדרות רוטשילד היה משאיר אלפי מכוניות ביום מחוץ לת"א. חלם.
ירושלמי | 12.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת