82. במקום לברך השרים חושפים שהם מונעים מרדיפת קרדיט ולא פטריוטיות זה מזעזע שעשו מחקר ממצה, הרכיבו תוכנית וחזון ארוך טווח (דבר שלא קיים בארץ) עם מטרה של טובת המדינה נטו ובמקום למחוא לו כפיים ולאמץ את התוכנים שמים לו מקלות בגלגלים כי התוכנית, ״תגזול״ מהם סמכויות או ״תקח״ להם את הקרדיט שהם אחרי כן ינופפו בו כמו כץ והרכבת לירושלים כמי שעלה על הרעיון ראשון ויישם אותו. איפה טובת המדינה? דנה | 18.11.18 (ל"ת)
81. להביא חברה הולנדית או גרמנית, לתת לה תקציב (150 מיליארד לרכבת? מיותרים). תוך 5 שנים היא תפתור הכל תחבורה ציבורית, בתי חולים (צריך עוד 4 לפחות; למה לא ברשימה?), בתי ספר ועוד. תוכנית 'ישראל 2025'. תוך 7 שנים להשלים את הבאת ישראל לרמה אירופאית. ולא צריך תחתית בת"א - יש מספיק כבישים למוניות שירות ורכבת עילית. כג | 15.11.18 (ל"ת)
80. מה הוא מציע לעשות בפועל, מלבד דיבורים ותוכניות ? איך לפתור את הפקקים ? מלבד מילים יפות כמו וועדות, אסטרטגיות, צנרת, תוכניות בתכלס, לא הבנתי איך הוא מתכוון לשפר את המצב רק לתכנן תוכניות ולדבר יודעים במדינה הזאת לעשות, נאדה. דיבורים כמו חול... | 14.11.18 (ל"ת)
78. אני מציעה שכל המתנגדים ירדו אל העם ויסעו קצת בתחבורה ציבורית ויראו כמה המצב היום גרוע אוסנת | 13.11.18 (ל"ת)
74. הכי חשוב לא לגעת באגף התקציבים. שם הרי התנגדו לכביש 6, למתקני התפלה ולשדה תעופה השני שמוקם בדרום. הם המבינים. הם היודעים. הם השולטים. הרי כל האגף בדיחה הזה צריך להיות מפוטר עקב סטיות א-נורמליות של ביצוע מול תכנון, אז מי בכלל שואל את דעתם ?! המלפפון הלוהט | 12.11.18 (ל"ת)
73. לצאת מהקופסה אפשר תוך 5 שנים להקים כמה קווי מונוטרייל מכפר סבא וראש העין לתל אביב . מראשון ובת ים לתל אביב ומיהוד לתל אביב . שבילי אופנים חניונים מחוץ לגוש דן. הריסות מאסיביות של שיכונים ישנים לאורך הקווים ובינוי חדש ויעיל של אלפי דירות לבעלי הדירות הקיימות ועוד אלפי דירות להשכרה . 60 תחנות עיליות של הרכבות המהירות שימוש יעיל בקרקע וחיבור לתחנות רכבת הארצית. בגמר ההקמה אגרת גודש ועידוד פינוי בינוי מאסיבי של רחובות שלמים. די להרס שטחים פתוחים ודי להקמת שכונות חדשות. להרוס סלאמס של שיכונים ובינוי חדיש רכבת עילית | 12.11.18 (ל"ת)
72. הכל יהיה לרעת התושבים, לטובת מקורבים ובעלי ענין. דוגמא את העובדה הפשוטה שאין רשות תחבורה מטרופוליטנית לנושא תחבורה בגוש דן. יהודון | 12.11.18 (ל"ת)
71. אין מה לדאוג כלום לא יקרה שימחו על השרים. ברגע שיראו כאילו קמצוץ מכבודם, מכוחם, מיכולתם לחלק מתנות נפגע הם יסנדלו את כל התוכנית. ואגב, מדוע לא לגייס את כספי הפנסיה למימון התוכנית? א.ש | 12.11.18 (ל"ת)
70. מרגיש כמו ספין מרגיש כמו ספין על הסיפור של שינוי בהכרה בהוצאות שגורם לחשבונאות של ישראל להיראות כאילו אנחנו באפריקה. אזרח | 12.11.18 (ל"ת)
69. תחבורה ציבורית - אוטובוסים וקווים לאיזורי תעשיה - דורש השקעה נמוכה רק צריך להאבק ב"אוצר" שיפסיד המון משוק הרכב. יוסי | 12.11.18 (ל"ת)
68. החרדים מקבלים מליארדים והתפילות לא עוזרות לפקקים אז להפנות את התקציבים לתשתיות ישראלי | 12.11.18 (ל"ת)
67. תחבורה ציבורית כביש 6 המדינה מימנה 95% ... הפתרון בתחבורה ציבורית ... תחבורה ציבורית | 12.11.18 (ל"ת)
66. לא יהיה כלום, כי לא היה כלום שאפו למר חזקיהו על החזון, אך לצערי המתואר בכתבה הוא בגדר מדע בדיוני במדינת ישראל. איש חכם ממני אמר פעם: "שני יהודים, 5 דיעות" - ליצור סינרגיה ושיתוף פעולה בין כל הגופים במדינה הזו ולתכנן לזמן הארוך זה פשוט לא בדי אן איי שלנו. בישראל כיבו שריפות בעבר, מכבים שריפות בהווה וכך ימשיכו לפעול כי אי אפשר לשנות כאן את השיטה (אפילו מחיר של קוטג' לא). מדיניות פגומה זו חוצה תחומים וענפים, וכמובן שניתן לראות זאת ממש טוב בכור ההיתוך הכי גדול - צה"ל, שהתפכח קמעה רק לאחר מלחמת לבנון ה-2. לכל מי שיטען שאני רואה יותר מדי שחורות, אני רק אזכיר את החלם של פתיחת קו הרכבת מת"א לירושלים (עוד לפני שהושלמו העבודות) וגזילת הקרונות מרכבות מתפקדות עמוסות קיימות, לטובת הסעת מספר מצומצם יותר של נוסעים. פקפקני | 12.11.18 (ל"ת)
65. עסקני הממשלה כל כך צפוי ומגעיל! מדינה שלמה גוססת ונמצאת בפיגור מתמשך והתכניות תקועות בגלל קרבות אגו ומשחקי קרדיט. כץ אתה האפס הגדול ביותר שנברא!!! תבין שאם באמת היו לך תכונות של מנהיג והיית פוליטיקאי ששווה משהו העם היה רואה את זה בין אם היית מצטלם בגזירת סרט כלשהו או לא. אתה דמגוג עלוב ואין סיכוי שמישהו יראה בך אי פעם כפוטנציאל למנהיג אז תעשה טובה תכיר בזה כבר ולפחות שחרר את המדינה מפקק הענק שאנחנו חיים בו!!!! עומר | 12.11.18 (ל"ת)
64. יש להניח שהתכניות המוצעות יעברו עוד מסלול מכשולים ארוך של "התאמות למסגרת התקציב" מישהו | 12.11.18 (ל"ת)
63. בהנחה שהתוכנית אכן טובה, תעבירו אותה- רוצים פה מדינה מתוקנת עם תשתיות ושירותים טובים!!! שמואל | 12.11.18 (ל"ת)
62. הכתבה נכונה ויפה אבל מיתממת לא בונים תשתיות ותחבורה ציבורית בכוונה כדי שאנשים יצטרכו לקנות מכוניות לעשות ביטוח ולשלם דלק ישראלי | 12.11.18 (ל"ת)
61. תשובה ל26 לצערי ההמשל אינו מורכב ממטומטמים, אל מאינטרסנטים חכמים, הדואגים לעצמם ולמקורבים להם המאפשרים להם להשאר על הכיסא. כאשר סוף סוף נותנים לאדם מקצועי, בעל יושרה ומסור לאזרחי המדינה, במקום לכיסא, להתבטא - כולנו בהלם אחד | 12.11.18 (ל"ת)
59. תשובה ל25 אגרת גודש זה פתרון כל כך אלגנטי (ומוצלח על פי הניסיון העולמי ) ולכן אני לא רואה אף פוליטיקאי מאמץ אותו . עדיף להם תקציבי ענק , גזירת סרטים. כתבות על אני ואני ואני הקמתי ויזמתי ועשיתי וכו.. שבסופו כמובן כמו כל כביש - נקודת שיווי משקל בצורת פקק. אורי ש | 12.11.18 (ל"ת)
58. הלוואי!! חשיבה ותכנון ארוך טווח זה בדיוק מה שחסר פה ותראו את ההתנגדויות - כולן פנקסנות שטעטעל סטייל - אגף התקציבים רוצה לאשר/לחנוק כל פרויקט לבד כדי לשמר שליטה, ושתלך המדינה לעזאזל. די - אנחנו קיימים ונמשיך להתקיים עוד הרבה שנים, חובה לתכנן לטווח ארוך ולהבצע תוכניות רב שנתיות שרואות את הסינרגיה בין פרויקטים שונים, די עם הפרטאץ' והטלאי על טלאי. הבאבא | 12.11.18 (ל"ת)
56. פקידות כושלת קצרת מועד וטווח תעסוקה גורת את המדינה לרפרוייקטים כושלים עתירי בזבוז ילדיםב גיל גן חובה מנהלים תקציבים וחולשים על פרוייקטים שלא מתאימים לגודל ולהשכלתם. אחכ הם גם שותפים "מובחרים" לניהול מכרזים בהם נבחרות חברות חסרות נסיון וכח שגורמות לעכובים וכשלונות מתמשכים והכל על חשבון כספי ציבור אז תסבירו לו איך פרוייקטים עצומי מימדים שמתנהלים באירופה במזרח הרחוק שישראל היא פסיק קטן מתנהלים ומסתיימים במהירות שיא בעוד כאן עוד לא סיימו לחפור תעלות של הקו האגום ??? קומט | 12.11.18 (ל"ת)
55. קראתי את המתווה שהיצגתם ו.... א. אין שום סיכוי שתכנית כה שטחית תאושר ב. מתקשה להאמין שחשב האוצר מציג תכנית כה שטחית ומתיימר שתפתור איזשהי בעיה... הבוחן | 12.11.18 (ל"ת)
54. לא ראיתי שום תכנית זו כל ה"תכנית"? רבע עמוד באתר אינטרנט בלי שום נתונים. מה מתכננים לעשות מה הלוז ומה התקציב? לקרוא לדבר כזה תכנית זו בדיחה. כמה זמן לקח לחשב הכללי להכין את התכנית בין קפה הבוקר לטוסט? אם יש תכנית, תנו קישור אחרת זו עבודה "עיתונאית" שמוגדרת יח"ץ. המהנדס | 12.11.18 (ל"ת)
53. סתם הצעה תציע לכל הפוליטיקאים, בעיקר לביב ולכוץ, לגזור את הסרט ותראה כמה מהר הם מאשרים לך את התוכניות שם | 12.11.18 (ל"ת)
52. שר התחבורה ועובדיו שבויים של חברות הדלק חברות הדלק עושות הכל כדי להכשיל פיתוח של תחבורה ציבורית רצינית בארץ, ושר התחבורה ועובדיו נכנעים ללחצים של חברות הדלק. אחד | 12.11.18 (ל"ת)
51. יש לי רעיון מאיפה להביא את הכסף מיסים על ייצור, ייצוא, ומכירת קנאביס יכניסו הון עתק לקופת המדינה כחלון | 12.11.18 (ל"ת)
50. ברור שבאחוזים מהתמ"ג אנחנו נפגר, בגלל האחוז הגבוה של ההשקעה בבטחון. צריך להגדיר מדד אחר: האחוז מהתקציב לאחר ניקוי הוצאות ביטחון ואז לראות באיזה אחוזון אנחנו, יחסית לOECD. אני | 12.11.18 (ל"ת)
49. צריך לעצור את הקו הירוק והסגול ולבצע המרה למטרו. כולם יודעים שזה הדבר הנכון לעשות. אף דחפור לא עלה על הקרקע. אז אם יעשו הכל בדחיפות ולא באיזי, יוציאו תכנון חדש ומכרזים חדשים תוך שנתיים, תהיה לנו הסעת המונים אמיתית, ולא משהו מצומצם שלא עומד בעומסים ונותן רמת שירות לא מספקת. עבור הקו האדום זה כבר מאוחר, אבל את הירוק והסגול אפשר עדיין להציל. גילבוע | 12.11.18 (ל"ת)
48. הגבלת ילודה בשיטת המקל והגזר כל עוד לא יהיה כאן תכנון דמוגרפי נידרדר למדינת עולם שלישי. גם אם נהנה מעוד כמה שנים של שפע . בסוף נקרוס ארז | 12.11.18 (ל"ת)
47. מה עם קצת לעשות דברים אחרת ,במקום לעשות יותר מאותו הדבר? שהמדינה תרכוש אלפי אוטובוסים שנוסעים מכל פינה לכל פינה במדינה ללא הפסקה , כל 2 דקות מגיע אוטובוס הנסיעה בחינם. לסבסד בצורה קיצונית את הביטוח היקר של הקטנועים והאופנועים , אם ממחר בבוקר 40% מהנהגים יהיו על דו-גלגלי ,אז הפקקים יהיו הרבה הרבה יותר קלים. כל נסיעה באוטובוס תקלט באופן ממוחשב ותוזיל את הביטוח ברכב , כך שגם בעלי רכבים ( למשל מי שרק נוהג בשבת ברכב) ינצלו יותר את התחבורה הציבורית. ביטוח רכב לפי קילומטרז ,או לפי כמות הליטרים שאתה מתדלק. לא יודע סתם דוגמאות ששלפתי מהשרוול . יו יו | 12.11.18 (ל"ת)
46. הקמת שדה תעופה הנבטים הכי ישתלם לכולם המסלול כבר מוכן.. הכי זול והכי ישתלם גם למדינה וגם לתושבי הנגב הקמת שדה תעופה הנבטים יגשים את החזון של בן גוריון ויטיב עם כולם מישהי שאכפת לה | 12.11.18 (ל"ת)
44. אולי הוא מבין בכספים אך אין לא כל נסיון בפוליטיקה איזו ממשלה/ ראש ממשלה/שר ישקיע היום כסף בפרוייקט שלא הוא יגזור את הסרט ויקבל את בקרדיט? בגלל שיקולים כאלו אנו סובלים מפרקים בכבישים, מחסור במים, שרותי בריאות וחינוך ירודים ועוד מיני מחדלים ברי | 12.11.18 (ל"ת)
43. כמה שזה לא ברור דווקא איכות תשתיות היא זו שקובעת את איכות המדינה והתושבים שלה. לכו ובדקו את המדינות בעלות התשתיות הטובות ואז תשוו למדינות עם איכות החיים והתוצרת הכי גבוהה ותראו קורלציה יותר מובהקת מחינוך אפילו (ראו חינוך בארהב...) אם אנחנו באמת רוצים להיות ברמה של מדינה מערבית אמיתית, זה השדרוג שאנחנו צריכים לכוון אליו. באופן כללי, זאת אומרת, שכן אין לי מושג אם התוכנית שלהם היא הנכונה ביותר. אולי אפשר להשלים פערים עם תקציב בר השגה... שחר | 12.11.18 (ל"ת)
42. להרחיק את אסדות הגז מהחוף חייבים להרחיק את אסדות הגז המסדרונות מהחוף. הצטרפו לשומרי הבית אורי | 12.11.18 (ל"ת)
40. מה אנחנו גרמניה או סינגפור?! זה טוב מידי בשבילנו!! יעשו את הילדים שלנו יגיעו מהר לעבודה! נהייה שוויץ! אסור עדיף לחשוב רק עד הבחירות הבאות! אחר כך כבר נסתדר.. המשיח שתקוע בפקק.. | 12.11.18 (ל"ת)
39. הכסף יעלם כמו טיפה בים צריך פשוט להחליף את כל האנש האנשים האחראים על התחומים הללו ולהביא מחול אנשים שעשו את זה תום | 12.11.18 (ל"ת)
38. כחלון חילק מליארדים לתוספת לפנסיות, ביבי לצערי הרב הבריאות והתשתיות לא מקבלים את תשומת הלב וההשקעה הראויה רוצה מליארדים לבטחון | 12.11.18 (ל"ת)
37. Learn from Netherlands פשוט תלמדו מההולנדים. הכל מתוקתק שם והחיים רגועים :-))) Angela | 12.11.18 (ל"ת)
35. עוד חוכמולוג הרי זה ברור כשמש, שהכל שאלה של תקציב. תנו לי תקציב ואני בונה קומה שנייה לכל אורכה ורוחבה של מדינת ישראל. מדינת ישראל תהפוך, היחידה בעולם בעלת שתי קומות. אז יבואו מיליוני תיירים ביום, לראות את הפלא השמיני בעולם, יותר מהפירמידות במצרים. אבנר | 12.11.18 (ל"ת)
34. כנראה שאנחנו נמצאים על סף מיתון... ...ולפיכך התוכנית הזאת לא באמת נחוצה ולא תצא אל הפועל. נתוני העומס בכבישים, הגידול הצפוי בצריכת חשמל, מים וכן הלאה מבוססים על שיעורי הצמיחה בשנים האחרונות, שנים שהתאפיינו בריבית אפסית ולפיכך בגידול חריג בנטילת אשראי. בשנים הקרובות נצטרך לשלם על כך בשיעורי צמיחה נמוכים יותר (אם לא שליליים), ולפיכך התחזיות הנ״ל מופרזות, והצורך בתשתיות בהתאם. אינני אומר שאין צורך לפתח תשתיות כלל. אבל זה צריך להיעשות בהדרגה ובהתאם לשיעור הצמיחה האמיתי של המשק, על מנת שלא להכניס את הממשלה לגרעונות מיותרים. אורן | 12.11.18 (ל"ת)
33. מה צריך לעשות כולם יודעים אבל לעשות רק מעטים יודעים כאשר המדינה מתנהלת ע"י פוליטיקאים קטנים שוחרי טובת עצמם בלבד, מחלקי ג'ובים ומחרחרי ריב, לא תהיה שום תוכנית לטווח ארוך. הכול זה "פריימריס", "בייס" ועוד חיקויים פרובינציאלים של מה שדווקא גרוע באמריקה. כאן צריך מנהיג שלא מפחד מהצל של עצמו ומכל עסקן ולחשן במרכז המפלגה. כאלה כמו בן גוריון, רבין, שרון וחולדאי. אבל עם ביבי, כחלון, אמסלם וביטן נמשיך להיות מדינה סוג ב', תקועה בפקקים בדרך לתור בעוד חודש לרופא עור בקופת חולים. פוליטיקאי קטן | 12.11.18 (ל"ת)
32. את המטרו בתל אביב היה צריך להתחיל לבנות אתמול לחתום על הסכם עם הממשלה הסינית ולבנות מטרו. רועי | 12.11.18 (ל"ת)
31. דחוף לסלול עוד נתיבים מעל נחל האיילון אפ צריך לבנות עוד קומה וכביש מעל הקיים לעשות במיידי.נמאס לבזבז לנו כל כיוון שעתיים מאיר | 12.11.18 (ל"ת)
28. מדינה מופרעת ילודה. בזה מתחילה ונגמרת הבעיה זה כמו להשתמש במקל גומי לגרוף מים מהרצפה במקום לסגור את הברז הפתוח. רמת החיים כאן הולכת ויורדת ובזה אף אחד לא מטפל | 12.11.18 (ל"ת)
27. בענין הכבישים, תבדוק את ״דאי״ תחבורה חדשה. עבדתי עד הלידה אצלם וזה מדהים!!! גילת | 12.11.18 (ל"ת)
25. הלחץ הוא לתת לנכים לערבים ושאר קיצבאות במקום לתשתית התשלומים הסוציאלים גודלים מהר מגידול התקציב. בישראל למשל 800,000 נכים כי זכותי תובעת בלי הפסקה על גידול בציפורן.. מה שצריך זה תשתיות וביטחון. זה מה שנכון. הפרזיטים השתלטו על הכסף | 12.11.18 (ל"ת)
23. סוף סוף עבודת מטה אסטרטגית!!! מנהיגות אמיתית חייבת לראות רחוק ולקבל החלטות אסטרטגיות למען העם והמדינה. שיקולי קואליציה קצרי טווח (עיין ערך כניעה לחרדים, אבטחת ישובים בלתי חוקיים וכד) תביא אותנו לעברי פי פחת. מצפה מקברטיני המדינה להרים את הכפפה ולהשקיע בתשתיות המדינה לטובת הדור הבא!!! צדיק | 12.11.18 (ל"ת)
22. תשובה ל3 בממשל שמורכב מעגלים מטומטמים, אדם ממוצע נראה כמו גאון. בכל אופן הוא אכן שיפור אדיר לקיים. אלי | 12.11.18 (ל"ת)
21. טמטום תשקיעו בצפון ובדרום. במקום שאנשים יהיו בכביש שעתיים כל יום. תבנו מרכזי תעסוקה גדולים גם בצפון וגם בדרום. דניאל | 12.11.18 (ל"ת)
20. ואף מילה על אגרת גודש? גם אם ישקיעו פי 4 בתשתיות עדיין יהיו פקקים כי כולם רוצים לצאת באותה שעה. אגרת גדוש, לצד השקעה בתשתיות יחסלו את הפקקים לגמרי. א | 12.11.18 (ל"ת)
18. סוף סוף יש חשב כללי אחרי אחד שרדף פרסום עוד אחד שהגיע כדי לא לעשות כלום ואחת שרק ליקקה לפוליטיקאים הוחלט סוף סוף לשים אדם מתאים כחשב כללי חבל שזה לא נעשה מוקדם יותר אחד שמכיר | 12.11.18 (ל"ת)
17. הנתיב המהיר בכתבה מראים את חניון הנתיב המהיר. חניון זה מדגים את אזלת ידה של הממשלה. כבר לפני מספר שנים החניון הגיע לקיבולת מלאה ולכן לא פותחים שאטל שלישי לאזור רוטשילד. הקמת קומה שניה לחניון מתעכבת כבר מספר שנים. פתיחת שאטל לאזור המשרדים סביב שדרות רוטשילד היה משאיר אלפי מכוניות ביום מחוץ לת"א. חלם. ירושלמי | 12.11.18 (ל"ת)
16. נו, אז איפה התכנית למה לא פירסמתם את התכנית כמו שכתבתם בפתיחה? פרויקטים, לוחות זמנים, פירוט הביצועים, תקציבים וכו......אה...כנראה שאין באמת תכנית.....רק רצון לנגח את מרידור על "התנגדותו". kj | 12.11.18 (ל"ת)
14. אסטרטגיה ? ראייה מערכתית לטווח ארוך ??? באמת מהפכה. אבל הכתב עצמו אומר שאגב תקציבים לא אוהב "טווח ארוך", רק לתקצב שנה שנה עמי | 12.11.18 (ל"ת)
13. עקב האכילס של הדמוקרטיה.. לא יהיה בחירות עד 2030? ומה תיהיה ההשפעה אם התוכנית כבר סדורה אבי | 12.11.18 (ל"ת)
12. מדינה מתקדמת עושה תוכניות ארוכות טווח השאלה אם אכן ישראל היא מדינה מתקדמת אחד משלנו | 12.11.18 (ל"ת)
11. אם כל ההשקעה תצא מישראל החוצה, לא נרוויח מזה כלום. צריך לשלב כוח עבודה ישראלי רב בכל שלבי התוכניות האלו, מהתכנון וההנדסה לפיתוח. בשום אופן לא לשלם לסינים טריליון דולר. שהכסף יילך כאן למשכורות והקמת חברות וידע. כמו ביפן ובגרמניה. בני | 12.11.18 (ל"ת)
10. ביבי מנהל כושל "רונן נבות",שיטת ביבי להפרד ומשול.אז ביבי יוצר ממשלה מסוכסכת.עם אווירה רעילה.בסוף כל עם ישראל נפגע בגגל האגו של ביבי. הפרד ומשול(עיין ערך יואב גלנט) | 12.11.18 (ל"ת)
9. כחלון יודע את העבודה נו,אז ב2020 אמורים להתחיל להגיע תמלוגי מתווה הגז.נראה שלא תוקם "קרן עושר לאומית".עם כחלון הייה ראש ממשלה,אז התוכניות האלו התממשו.עם ביבי הייה ראש ממשלה הכל הילך ל"ביטחון"("למה שביבי לא יקנה נושאת מטוסים",גם לטרמפ יש...אבוי לנו!) הייה מענין | 12.11.18 (ל"ת)
8. תשתיות תחבורה בניהול רשות מקומית 1 תוקם רשות מטרופולינית לדן שתקבל החלטות הסדרת תחבורה, ניהול צפיפות, קווים חדשים ומערכת הסעת המונים. לא יכול להיות שלתושבי הערים אין יכולת לשלוט ולשפר את התחבורה בעירם. וכן פעולה דומה בב''ש י-ם חיפה. סמי | 12.11.18 (ל"ת)
7. צריך תכנית מקיפה לתחבורה בונים עשרות אלפי בניינים במרכז בשנים האחרונות. הכבישים כבר היום לא עומדים בזה. התחבורה הציבורית צריכה להיות יעילה יותר, מאורגנת יותר ועם יכולת הגדלת הקיבולת לעוד שנים קדימה. אין שום סיבה שכל גוש דן יסע בנתיבי איילון. חופש | 12.11.18 (ל"ת)
6. דוחות חברת ייעוץ מסתמן שמשרדי ממשלה מצאו שיטה- הזמן דוח מחברת ייעוץ בינלאומית, כך לא תצטרך לחשוב בעצמך, ואז הצג זאת כתכנית ממשלתית. אחד | 12.11.18 (ל"ת)
5. ולגרעון הוא נתן לחמוק עיקר האחריות של חזקיהו הוא בשמירה על מסגרת התקציב, דבר שהוא לא עשה. במקום זה הוא מתעסק במה שאגף התקציבים ומשרד ראש הממשלה אמורים לעסוק, הגרעון עלה ל 3.6% והתכניות ישארו במגירה (אחפה ההשקעה בתשתיות הבריאות בתכנית הגאונית שלו?). סיימון | 12.11.18 (ל"ת)
4. אולי פלוג? אולי רקפת?מי שנולד מהמערכת הבנקאית שישאר בבית ליכתוב זה יפה אטימות בנקאית דריסת אנשים ועוד תוצר של דיסקונט הדפוק ל3 | 12.11.18 (ל"ת)
2. אבל ביבי רואה רק חקירות ושרידות ! 2030 זה לא בקדנציות שלו ! אפילו לא בחלומות של שרה'לה !!! אזרח ותיק | 12.11.18 (ל"ת)
חזקיהו מציג: פתרון לבצורת, לפקקים ולרכבות בחבילה אחת
83 תגובות לכתיבת תגובה