אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

אחרי טמפו: גם החברה המרכזית למשקאות מייקרת את הבירה

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
מה יהיה עם יוקר המחייה בארץ ?
דבר ראשון למזלי הפסקתי עם בירות שזה חוסך הרבה כסף בכיס. דבר שני מעלים את שכר המינימום ואחרי תקוםה את שאר המוצרים. מה יהיה במדינה הזאת ? בסוף נישארים אותו דבר מקבלים יותר משכורת אבל השווי של השכר לא מאפשר להיתקיים נורמאלי וליקנות מיצרכים. עוד דבר כול הקטע של קניית "מותגים" ו"סטטוס חברתי" היה ב 2016 סופר בשם "אחד" בלי מותגים ומחירים זולים מאוד אבל ? הוא ניסגר כי אנשים מוכנים לשלם אל האקסטאה כסף על אותו מוצר ושיראו שהם קונים טובורג או הייניקן בישביל הסטטוס שיש מלא בירות אחרות פי מיליון יותר טובות.
משה | 17.11.18
1.
כלכלה צרכנית ישראלית במיטבה
אחד - מייקר. השני - לא חשוב אם מרוויח, אם יעיל או לא יעיל, אם מצבו איתן, אם רוצה לחזק עצמו, אם רוצה להגדיל נתח שוק - כלום לא חשוב. מה שחשוב זה למקסם את הרווח. הביקוש יישאר קשיח, כי גם ככה יקר אז למי אכפת עוד כמה שקלים לפה או לשם, המתחרים העלו - אז למה לא למקסם את הרווח? ממש כמו שיתוף פעולה בין מתחרים. אה, אסור את זה... זה נקרא תיאום מחירים. אבל בכלכלה הישראלית זה מופיע בכל תחום. אין באמת מלחמת מחירים, יש תיאום מחירים מלא. תעשו תרגיל עם אתר קמעונאי - תבדקו כל מוצר של חברות שונות ותראו שההבדלים לעולם לא עולים על 10% הפרש בין החברות השונות. איך זה יכול להיות? בכלכלה הישראלית זה יכול להיות. כולם אומרים שישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים. ובכן... בצרכנות אנחנו מלכי הפראייריות! אגב, אם מדברים על חרם צרכנים - לא צריך להחרים את הראשון שמעלה מחירים (אולי מצבו רע) - צריך אם כבר להחרים את השני.
יגאל | 15.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת