אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלי קטר מקומי: מכרזי הרכבת הקלה ידירו חברות ישראליות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
בקו הסגול אין מנהור רק בירוק ולכן הדרישה שם מיותרת
מאחר ועל פי המכרז המציע יכול לקבל רק קו אחד בלבד ראוי שהדרישה לעבודה בתנאים של תל אביב ש=תיוחד לקו הירוק בלבד שבו יש חלק תת קרקעי. הקו הסגול הוא עילי בלבד ולכן הדרישה בשני הקווים לניסיון תת קרקעי מצמצת את התחרות ומגדילה את המחיר.
מהנדס | 20.11.18
2.
לא ברור דבר אחד
פרוייקט הזה יש לו חשיבות כלכלית ולאומית. פועלים שם עובדים זרים. למה לא עובדים בשלוש שמשרות על מנת לקצר מועדים? מאיזה סיבה מורחים פרוייקטים? כדי לגרום יותר נזק לאזרחים ולמדינה? רוב עבודות מתחת לאדמה. יש עבודות באיזורי תעשיה או משרדים בלבד. למה הזקנים האלה כמו ישראל כ"ץ לוקחים את הזמן של אזרחים, דוחים לנו חיים בפקקים?
אזרח | 20.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת