אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עוד עיכוב בפיצוי למשתמשי האלטרוקסין - היועמ"ש מתנגד להסכם הפשרה

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
לגבי זילזול הפיצוי של האלקטרוקסין
אין צדק במידנה הזו לקחו מס׳ אנשים והחליטו לתת פיצויי ואילו היתר שאני ביניהם הוזנחו ,שלחתי בתאריך בזמן מרץ 2020 לא קיבלתי שום תגובה רק נימסר לי מעו״ד שחל בלגן ,בגין עומס המתלוננים העסק קרס ולכן הוזנחו כל ייתר המתלוננים ,נותנים לכולם או לא לאף אחד ,שלחתי מספר פעמים את הטפסים וגם ידנית נימסר ואין מענה ,זו מדיניות כושלת שלא יודעת לטפל ,ועל כל המטופלים צריכים להתאחד ולטפל בנושא ,כישלון כוזב ומאכזב ,מבקשת תגובה
ברוריה מרציאנו | 01.09.20
15.
בדיחה רעה !!! כל התביעה הזו הנה עסקה סיבובית על גב החולים
פשוט בדיחה!!!! אחרי כל כך הרבה תיזוזים עם מילוי טפסים חוזרים. הסכום הולך וקטן עד לסכום מגוחך שלא שווה את הזמן שהושקע, שלא לדבר על המצב הבריאותי שהורע באופן חריג. מישהו צריך לבצע בקרה על המהלך שבוצע ב-10 שנים אחרונות.
אורלי | 03.03.20
10.
תגובה ל4
יש אנשים שאין להם בלוטה בכלל וחוסר האיזון פוגע בהם יותר מאחרים ומכניס אותם לסחרור עד שהם חוזרים לאיזון. מה עם עוגמת הנפש שאתה הולך לרופא מומחה שאומר לך שיש לך בעיה סובייקטיבית ולא בודק בכלל את הבעיה ככה שאין לך באמת עם מי לדבר במשך חודשים למצוא את הפתרון
יואל | 22.11.18
9.
אלטרוקסין
אני מצטרפת להתנגדותו של היועמ"ש לאשר את התביעה הייצוגית במתכונת הקיימת. עוברת עדיין כאבים וסבל רב. אני וחברותיי והסכום הוא זעום. מודה לך אדוני השופט על האכפתיות והרצון שנתוגמל אנו האנשים על הסבל שאנו עוברות בעיקר מאז החל המחדל של האלטרוקסין. אנו מברכות אותך אדוני.
ציפי טייבר 0523554474 | 22.11.18
6.
צדק צדק תרדוף.
כל הכבוד ליועמ״ש. אולי נראה כאן מידה של צדק. ארועים כאלה גובים מחיר יקר... כל תקופה עולה לכותרות מחדל חדש. חברות התרופות, הרגולציה, משהו לא מסתדר כאן. האלטרוקסין הוא האחרון שהובא היצוגית. לפניו היתה פרשת רמדיה. ובינהם היו עוד כמה. צריך לשים לזה סוף עם סכום משמעותי שהחברות יחשבו פעמיים... זה חיי אדם לעזעזל! לא בובות צעצוע.
אורית שפיר | 22.11.18
3.
הפיצוי צריך להתחלק בין כל אלו שרכשו את התרופה, בין שנטלו או לא בין שסבלו או לא
לא מעניין מה חש המטופל, גם אם היה נוטל פלסיבו היה חש בטוב. הפיצוי צריך להיות מחולק לכל מי שרכש את התרופה, קנה ועשה כרצונו, מכרו לו משהו אחר ממה שהתכוון לרכוש זו הונאה !!! ולא משנה אם הוא שתה, אכל, זרק אותה מהחלון....
אהבל | 22.11.18
1.
אכן, מנגנון הפיצוי מסורבל, מעוות ובעייתי ! (לגבי הסכומים לא אביע דעה)
מנגנון הפיצוי צריך להיות פשוט, ברור וקל, ובמיוחד - מי זכאי לפיצוי? ראשית, יש לחייב את כל קופות החולים להוציא רשימונים ממוחשבים של כל אלה שטופלו אצלן באלטרוקסין בתקופה הרלוונטית, ובמיוחד אלה שהחליפו להם את התרופה , גם ללא שהתלוננו (כי הרי השינויים חלו גם בתוצאות הבדיקות התקופתיות, ולאו דווקא ורק ב"כאבים" ו"הרגשה"). לכ"א מהמטופלים יישלח מכתב לביתו עם הנתונים וההודעה שהוא זכאי לפיצוי - אם רצונו בכך (הרי עברו מאז 8 שנים בערך, לא כולנו זוכרים ו...) המטופל יענה לקופת החולים שלו , וזו תרכז את הנתונים והשמות. פשוט וקל ובלי דליפת מידע רפואי לכל אחד. המטופלים שייכללו ברשימות יהיו כל אלה שהשתמשו באלטרוקסין: גם אלה שהתלוננו לאחר השינוי וגם כאלה שלא התלוננו אך החליפו להם את התרופה בלי שהתלוננו.... לי, למשל, החליפו ל-EUTHYROX, בלי שסיפרו לי כלל על כל העניין. בדיעבד סיפרה לי הרופאה (בלי שכתבה זאת), שהיו שינויים בתוצאות בדיקות הדם שלי שלא מצאו חן בעיניה, ומכיוון שכבר הייתה מודעת לשינויים בהרכב האלטרוקסין, החליטה לשנות.......
משתמש כבד | 22.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת