אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סמנכ"ל לקוחות ושירות בשופרסל: "לקוח לא מרוצה מלמד אותנו יותר מלקוח מרוצה"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
חמישה ימים ושופרסל און ליין לא מביא את המזון שהוזמן ושולם עבורו
רפאל אלמגור . צביקה ביידא מדבר גבוהה גבוהה- לפני 5 ימים הזמינה אשתי מזון און ליין (סופרסל און ליין) למרות ששילמנו- השאיר אותנו"שופרסל און ליין ללא המזון - כבר 5 ימים תמימים בטלפון חוץ מדבריו של צביקה ביידא אי אפשר להשיג אף אחד אם מישהו מהעורכים יכול להשיג את המנכ"ל ולמסור לו את הידיעה יסייע לנו מאד 0523720520 רפא
רפאל אלמגור | 16.03.20
7.
נראה מה תלמדו מלקוחה לא מרוצה זו
ש15/12/2019 ערכתי קניה בשופרסל דיל בביל"ו סנטר. כמובן החזרתי את העגלה בה השתמשתי למקום. דחפתי אותה עמוק פנימה. ובכל זאת קיבלתי הודעת ס.מ.ס שאני מתבקשרת להחזיר את העגלה. מה עלי לעשות? א) להפסיק להחזיר עגלות כי בכל מקרה מאשמים אותי שלא החזרתי? ב) לבוא מהבית עם "עגלת סבתא" (סל קניות על גלגלים)? ג)לקנות ברשת אחרת (לא חסר לנו בסביבה)?
מאיה קיסרי | 25.12.19
2.
מאוכזב משופרסל
שוב..המנכ"ל אברכהן שופר סל כאן ..שופרסל שם. והכל במקום דורך ויקר להחריד !! ושירת גרוע ביותר לא ברור איך הרשת הזו עוד שורדת ולא נמרחת בפשיטת רגל כמו מגה . הכל יקר מאוד. ומותגים ירודים אלללק מותג פרטי של הרשת (מוצרים גרועים של חצי שקל ) במחירים אסטרונומים והמנכ"ל כהרגלו יורה לכל הכיוונים "פול גז בניוטרל " שופרסל חושבים שהם לבד במשחק ובזירה עברו הימים האלה.. כיום יש 7 רשתות זולות באופן משמעותית עם הרבה לקוחות כך שאונשים מדירים את רגליהם משופרסל ולא עורכים . וגם במקוונות שופר סל יקרה . אמזון בדרך לארץ תפורר את שופר סל בלי מלח.....
מ.א | 26.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת