132. תגובה 131 מושון אני מבין שבשעורי עברית בביה"ס לא יצא לך להגיע, העיקר שאת המילה ביבי אתה כותב נכון תגובה 131 מושון אני מבין שבשעורי עברית בביה"ס לא יצא לך להגיע, העיקר שאת המילה ביבי אתה כותב נכון אביב | 01.12.18 (ל"ת)
131. באא-אתם סתם סמאלנים עצבניים-רק הליכוד יכול !!! לא משנה מה עושים אתם תמיד יש לכם רק דברים רעים להגיד למה אתם סמאלנים אכולי שנאה עצמית אין כמו הליכוד- בדוק ! מושון | 28.11.18 (ל"ת)
130. עצוב לראות שמנכ"ל של ארגון כל כך כושל חושב כך איחורים, שירות עלוב, זלזול בנוסעים, חוסר ברכבות, שביתות כל יומיים, ביטולים תכופים עלוב, עלוב, עלוב מאיר | 27.11.18 (ל"ת)
128. הרכבת דווקא מצוינת והדוגמאות שהובאו לא קשורות סתם כתבים מתנשאים מתלהמים שמימיהם לא ניהלו ספסל המתנה. ולא, אני לא טוקבקיסט ממומן, סתם אחד שסולד מהתלהמות ומכתבים זחוחים. יובל | 27.11.18 (ל"ת)
123. כתבה מנותקת מהמציאות - חבל שמי שלא מבין ברכבות ו/או תחבורה חושב שהוא יכול לכתוב על הנושא אופיר | 27.11.18 (ל"ת)
122. באמת מזמן לא נתקלנו בשקרים מטעם גורמים רשמיים... ביבי מספר לנו איזו ארץ נהדרת והכלכלה בפריחה. שטייניץ מספר לנו כמה כדאי לשלם הרבה יותר על הגז. בנט אומר שאין הדתה. מנכ"ל הדואר מדבר על משלוחים תוך 72 שעות מרגע הנחיתה בארץ עד הלקוח. בחברת החשמל מספרים לנו שהחשמל מאוד זול ושהשכר של העובדים שם אינו גבוה. בקיצור..מר שחר איילון מתבקש לקחת מספר. יש הרבה בתור לשקר לפניו. הזוי | 27.11.18 (ל"ת)
120. האמת היא שגם בשוויץ יש איחורים ברכבות, החברה הלאומית אפילו מודה שיש לה בעיה: https://news.sbb.ch/fr/article/83494/un-oeil-sur-le-chemin-de-fer-ponctualite-ou-en-sont-les-cff אבל היא אומרת ש 90% מנוסעיה מגיעים בזמן ושהרשת שלה היא הצפופה ביותר באירופה! Cavadom2025 | 27.11.18 (ל"ת)
119. ששמעתי את מנכל רכבת ישראל מספר זאת ברדיו חשבתי שזו בדיחה בשוייץ אפשר לכון את השעון לפי זמני הגעת האוטובוס והרכבת ממש בדיוק כמו אצלינו.:( חחחחחחחחחחחחחחחחחח | 27.11.18 (ל"ת)
118. רשימה אינסופית של פאקים ברכבת אדם הזוי - רכבת שאין בו מקום לעמוד! רכבת שמאחרת באופן קבוע! רכבת שאו שאין מזגן ואוויר נסיעה שלמה או שהמזגן מקפיא! סכנות ברציפים! דרסו עיוור והסתירו את המידע! שלא לדבר על ריקבון מבני ומשכורות לא מוצדקות! אבטלה סמויה פחחח | 27.11.18 (ל"ת)
115. סך כל הפסים בישראל הוא כמו אזור הפריקה בעיר שדה בהולנד שבכלל אין לה שם. אוי לבושה של רכבת ישראל גיר | 27.11.18 (ל"ת)
113. כנראה שכרו איזה אירופאי מובטל ושילמו לו לבוא לפה אחרת אין הסבר למה יבוא לכאן מישהו ללמוד מהרכבת על משהו שהיא בכלל לא שמעה עליו. הסיכוי לדיוק ברכבת נמוך יותר מהסיכוי שחמאס יתלה דגל ישראל במשרדים שלו אבי | 27.11.18 (ל"ת)
112. תרבות הקומבינה הורסת את המדינה ומערערת את אמון הציבור כשהציבור רואה איך המנהיגים והאנשים ש "הצליחו" מתנהגים , אין פלא שאנחנו מתחילים להתנהג יותר כמו רמאללה מאשר כמו אירופה , הרס מוסדות שומרי הסף פותח את הסכרים לקומבינות ושחיתות אבי | 27.11.18 (ל"ת)
109. דעה(אולי) הזויה שלי. מנכ״ל הרכבת השוויצרית אולי בא לגשש את כוונת רכבת ישראל לקנות קטרים דואלים(חשמל+דיזל) ולכן זה טבעי שהוא יגיד לנו דברים מחמיאים. נכון להיום חברה שוויצרית ידועה מחפשת לקוחות עבור הקטר החדש שלה “EURODUAL”. Cavadom2015 | 27.11.18 (ל"ת)
106. גם מנכ"ל הדואר מצהיר הצהרות דומות ומנותקות מהמציאות=שקריות הרי אף אחד לא שופט על ביצועים והמינויים נעשים אך ורק לפי קשרים עם מקורבים. בישראל מתמקדים בהצהרות | 27.11.18 (ל"ת)
104. ואני חשבתי שהמנכ"ל הוא אדם רציני. בחיים אבל בחיים לא יצטרכו השוויצרים ללמוד משהו בנושא דייקנות מאיתנו. זאת הייתה אווילות לומר את שאמר מנכ"ל הרכבת. מעתה אני מתייחס למנכ"ל הרכבת בחוסר הרצינות המתבקש. פישלזון | 27.11.18 (ל"ת)
103. גילה היא האסון של רכבת ישראל בתקופה שלא הייתה בוועד נשמנו לרווחה. צריך לסלק אותה מהרכבת ומהמדינה. נוסעת אבודה | 27.11.18 (ל"ת)
99. למען ההגינות ייאמר שגם פרוייקטי תשתית בעולם מתייקרים ומתעכבים יש הרבה מאוד דוגמאות לכך, גם באירופה. כמובן שלא מוצדק היה לפתוח את הקו בין נתב"ג לירושלים לפני שהיה מוכן במלואו (ועל חשבון הפריפריה), וכמובן שהדברים שאמר איילון אבסורדיים לחלוטין, אבל פרויקט הקו לירושלים יוצא דופן במורכבותו ואינו יוצא דופן באיחוריו. האשם העיקרי הוא שר התחבורה ישראל כץ, שלא התאפק והתעקש לפתוח את הקו לפני שהוא מוכן. גם בשווייץ ובגרמניה היו עיכובים משמעותיים ובעיות קשות. דוגמה טרייה יחסית - בגרמניה קרס ב-2017 קו הרכבת המוביל לשווייץ ונסגר למשך חודשים ארוכים לצורך תיקונים, תוך פגיעה קשה מאוד בתנועת הרכבות לשווייץ ובאזור דרום גרמניה. הקריסה הייתה בשל שלומיאליות בעבודות חפירה מתחת לקו הרכבת. דברים כאלה קורים. השאלה היא איך מתמודדים איתם. כאן בישראל, שר התחבורה בחר להתמודד בדרכים הגרועות ביותר, והתוצאה לפנינו. אבל למרות ההחלטות הגרועות שלו, הקו יעבוד וישתפר, הקרונות יגיעו, ובטווח הארוך אין ספק שהרכבת תשבור שיאים חדשים. יש הרבה רע בטווח הקצר, אבל הרבה טוב בטווח הקצר ובטווח הארוך - ועם כל הביקורת המוצדקת, אין לשכוח זאת. א | 27.11.18 (ל"ת)
98. הוא לא יודע שמקצוענים באמת באים ללמוד גם איך לא לעשות דברים. רכבת ישראל היא ה-מקום בו כולם צריכים ללמוד איך לא לעשות דברים ומה עושים לא נכון והתצואות עקב כך. שמישהו יסביר את זה למנכ"ל ההזוי. SZ | 27.11.18 (ל"ת)
97. הרכבת על הפנים אבל בחוש הומור אין על שחר איילון - תותח. הקריירה הבאה סנדאפיסט .... mik776 | 27.11.18 (ל"ת)
96. סיפורי סבא בגיל כזה מבוגר צריך כבר לשבת בצימר בוויץ במקום לנהל חברה כל כך גדולה. כניראה הנהלה כל כך נשכלת שלא צבר כסף לפנסיה ונאלץ לעבוד ולמרר לנו את החיים. לוזרים. אזרח | 27.11.18 (ל"ת)
95. ותוסיף: ואיך בישראליסטן במאה ה-21 אין תחבורה ציבורית או לפחות רכבת בשבתות ,כאשר בכל העולם לרבות במדינות שיום א' הוא יום המנוחה וחנויות סגורות- עדיין הרכבות פעילות ומאפשרות לכל האזרחים ובעיקר אלו שללא רכב פרטי לא להיות כלואים ותקועים עקב כפייה דתית חשוכה של עובדי אלילים פרזיטים שרק לוקחים וגונבים! אמיר | 27.11.18 (ל"ת)
94. איש הזוי וכנראה לא בדיוק מאוזן האיש היה בוועדת הכלכלה של הכנסת לפני שבועיים ושמע נתונים מדוייקים להפליא באשר קורה ברכבת ישראל בכלל ובקו לירושלים בפרט. לו וליו"ר שלו לא הייתה ולו מילה אחת לסתור את אשר נאמר, כאשר הסיכום היה שיש כנראה למנות וועדת חקירה ממלכתית לנושא. די בעיון בשני דוחות מבקר המדינה כדי להבין עד כמה פעילות הרכבת תלושה מהמציאות ויש לכך עוד הרבה שלא ידוע לציבור. שירוקו | 27.11.18 (ל"ת)
92. שחר איילון אפס מאופס מנותק מהמציאות הרקובה והדוחה שבו נמצאת רכבת ישראל גועל נפש הכל רקוב אנשים נדחסים ברכבת{הטעות במכוון},כמו בימים חשוכים מהעבר של עם ישראל במלחמות עבר....האדם מנותק מהעולם ומהמוח המגוון שלו מקרים דף מסרים של חולי נפש שעובדים בארגון הקלוקל רקוב הזה שנקרא רקבת ישראל. ביזיון ובושה. אחת גדולה, ישראל | 27.11.18 (ל"ת)
90. כשאיחור נחשב ליותק מ30 דקות מה הפלא שרכבת ישראל מדייקת. ביפן עם הרכבת תאחר ב30 דקות הנהג יתאבד. מנכ"ל הרכבת פשוט שקרן, כמו שאר הפוליטיקאים. למד שבימינו מותר ועדיף להגיד עובדות אלטרנטיביות כי הציבור המטומטם בולע את זה. גדכגדכ | 27.11.18 (ל"ת)
88. עכשיו ברור למה המצב לא ישתפר לעולם כאשר אתה לא מצליח לזהות את הליקויים במערכת שאתה ממונה עליה אז ברור למה איו לצפות שהמצב ישתפר מצחיק אותי | 27.11.18 (ל"ת)
87. הפוסל (שחר איילון) - במומו פוסל לא הופתעתי כאשר שמעתיו פוסל את פעילות הרכבת בשנים שלפניו שאז לדבריו - לא השקיעו כספים ברכבת. איך הוא מנהל וינהל את הרכבת אם לא למד מהעבר. האם רשות הנמלים והרכבות לא השקיעה עשרות מיליוני שקלים ברכבת? מאיפוא הגיע הכסף להכפלת מסילות ורכישת קרונועים ועוד. לך תלמד מנכ"ל שחצן ויהיר. שמעון | 27.11.18 (ל"ת)
86. בסך הכל תלמיד טוב של ביבי וטראמפ הוא מבין שבימינו אפשר להצהיר שהמציאות היא הפוכה בדיוק ממה שהיא באמת, ועד שנה הבאה הפריץ ימות או שהסוס ימות. ומי יודע, אולי הסוס ילמד לדבר. א | 27.11.18 (ל"ת)
85. מה זה "לתעדף את ירושלים?" לירושלמים לא מגיעה רכבת? הרכבת שייכת לתושבי נהריה? מה זה השטויות האלה? יש קו חדש, אז זה העלות. הרכבת היתה צריכה לקנות קרונות חדשים, זה כן, אבל בהנתן והיתה פשלה וזה לא קרה, לירושלמים לא מגיעה רכבת? המתנו 17 שנה, לא מספיק לכם? גד | 27.11.18 (ל"ת)
84. חבר'ה תרגיעו... הוא בא משוויץ ללמוד על אוצר התקלות הבלתי אפשרי בשוויץ לאורך שנים לא הצליחו לייצר אוסף תקלות כל כך מביך המנכל שלהם הגיע לראות איך במדינה מפגרת עם מנכל אדיוט יש בכלל סיכוי שיידלק האור באחד הקרונות ... אהבל | 27.11.18 (ל"ת)
83. דומים לשוויץ? קודם שיבדוק לידו כיצד רוב הנבחנים מקבלים ציון גבוה אפילו שחלקם לא סיימו כיתה ד סדום ועמורה-כמות התאונות והכמעטים שלא מדווחים נשארות בתוך השבט.יש לכם שמשטרת ישראל נראית כמוכם כי אין מי שיטפל בכםץמזל שהמבקר בא מידי פעם ומוציא מסמך בן מאות עמודים כיצד מיקור החוץ הינו היחיד שמתפקד-בקושי ראסטיניאק | 27.11.18 (ל"ת)
82. אסוננו המתוקים (מול החמוצים)כמו 43. 53. שמל(י)קקים ללמעלה המשתינים עלינו וללא בושה טוענים שזה גשם. האסון שלנו "המתוקים" וה"מלהיבים" (הצד האחר של "חמוצים" "משעממים"), כמו 43. 53. שמל(י)קקים לאלה למעלה שמשתינים עלינו בקשת (במקרה זה הצהרות פסיכוטיות), וללא בושה טוענים שזה גשם. פראבדה | 27.11.18 (ל"ת)
79. בעיה בנתונים מנהל הרכבת של שווייץ לומד אצלנו? אם הוא יישם את הלקחים, אפשר לסגור את המדינה (את שוויץ). הטענה שאנחנו בין ארבע המובילים היא קצת מגוחכת. כשמנכל באירופה הוכ כנראה טס במטוסים. לא סומך על הדיוק השווצרי אפרים | 27.11.18 (ל"ת)
78. הזהר מאוד מחטא ההיבריס - חטא הגאווה לא באו ללמוד מכם מאום, בוודאי שלא השוויצרים. אורן כץ | 27.11.18 (ל"ת)
77. חבל שהבדיחה הזאת היא בסוף על חשבוננו באמת מעניין אם הממשלה הרקובה הזו מכתיבה את ההוגעות לתקשורת, לא אתפלא אם כן אלי | 27.11.18 (ל"ת)
70. לפני חודש נסעתי ברכבת מהונג קונג לסין.זאת רכבת מה הוא לא רואה ? בקושי יש מקום עמידה לצפון מיקי ג | 27.11.18 (ל"ת)
69. להערכתי האיש פטריוט ולא ביקר מעולם בחו"ל או שהוא מתכוון לנשיא צ'אד ....וכמובן שהאיש פשוט לא נסע בתחבורה הציבורית בחו"ל..... עובדה, הפנים שלו לבנות ולא ירוקות מקנאה, כמו שלי, בכל פעם שאני עולה על רכבת / תחבורה ציבורית בחו"ל... זהבה | 27.11.18 (ל"ת)
67. אני ממליץ לשוויצרי להביא את הסטופר מהבית כשמודדים דיוק עם שעון מקולקל, ניתן לטעות ולחשוב שהרכבת מדייקת. אחד העם | 27.11.18 (ל"ת)
65. דוחות כספיים - מאז שנכנס לתפקידו הרכבת מפסידה כסף מאז ששחר איילון נכנס לתפקידו השרות התדרדר והרכבת מפסידה כל רבעון עשרות מליונים יוסף | 27.11.18 (ל"ת)
62. שחר איילון יחביבי מהמשטרה לכבאות ומשם לרכבת מצנח הזהב +יהלומים רוצים שיהיה טוב רוצים פחות פאשלות להפריט את הרכבת ורצוי כמה שיותר מהר שכל רכבת תהיה כמו אוטובוס בבעלות פרטית המסילה בבעלות המדינה תישאר ואז נראה אזרח מודאג | 27.11.18 (ל"ת)
61. יאללה הביתה !!!! האיש מנותק מהמציאות הכואבת בסבל של האזרחים ממה שקורה ברכבת ישראל. מספיק לך הביתה. חיימיקו | 27.11.18 (ל"ת)
59. שמישהו יתייג את אנדראס מאייר בפייסבוק או בלינקאין עם קישור לכתבה https://company.sbb.ch/en/the-company/profile/management-board/ceo-andreas-meyer.html פ | 27.11.18 (ל"ת)
56. כששמעתי אותו בקלמן וליברמן, לא יכולתי להפסיק לצחוק מהבדיחה. הלוואי הלוואי שהיו לנו רכבות כמו בשווייץ, הלוואי שברכבת ישראל יתחילו להתנצל על איחורים של 2 דקות בלבד שנדירים כמו בשווייץ. השווייצרים יכולים להתחיל לדאוג חזק, אם הם שולחים את מנהלי הרכבות שלהם ללמוד מרקבת ישראל. לתדהמתם הם יכולים גם להתקל בתעלות בלאומילך בכל רחבי הארץ, שחפירתן החלה עם פרוץ לבלוב הבחירות ברשויות המקומיות ועדיין לא הסתיימה, הם יכולים לשאול את עצמם בתדהמה, כיצד שיפוץ רחוב של 300 מ' כביש ומדרכה , אורך כמעט שנה שלמה, וגורם סבל בלתי יתואר לתושבים. אבל זה סאגה אחרת. נעמן | 27.11.18 (ל"ת)
52. רכבת ישראל אחת הבדיחות הכי מוצלחות ששמעתי ...כאחד שמשתמש בשרותי הרכבת , לא יודע אם לבכות או לצחוק . אחד העם | 27.11.18 (ל"ת)
47. בא ללמוד מהכשלים של האפסים הגדולים ביותר זה מה שחכמים עושים, לומדים מטעויות של אחרים. רומן | 27.11.18 (ל"ת)
45. חלומות באספמיה - מנותק מהמציאות בשטח, בוא תיסע בשעות העומס בריקבון שנקרא רכבת ישראל.בוא אדון מנכל מפונפן וחזירי. בוא תרגיש איך זה לעמוד 45 דקות בעומס בלתי נסבל וסירחון וזה עוד לפני שהתחיל יום העבודה. אתה בדיחה עצובה שעולה לנו הרבה כספי מיסים. לך הביתה! לא מספיקה לך הפנסיה מהמשטרה?!?! ישראבלוף | 27.11.18 (ל"ת)
44. מנהל הרכבת השוויצרי בא ללמוד אצלו? אנחנו בין ארבע המובילות באירופה בדיוק הרכבת ? פסיכולוג דחוף לאיש. מנהל הרכב של ישראל כנראה לא נסע ברכבות של אירופה. מעדיף טיסות. אפרים | 27.11.18 (ל"ת)
41. יהיר וחצוף כמי שחי בשוויץ כעשר שנים לפני עשור, אני יכול להעיד שיקח עוד עשור לפחות עד שהרכבת בישראל, תגיע לרמת הפעילות והיעילות של הרכבת בשוויץ. אדם | 27.11.18 (ל"ת)
40. הליצן ההזוי בשוויץ הרכבת מדייקת על הדקה. תמיד!!!! נקייה ומסבירת פנים. אפילו השירותים. איך אפשר לקחת אמירה זו ברצינות. ניתוק מוחלט מהמציאות. עצוב משה | 27.11.18 (ל"ת)
39. די נו אין מצב שהוא אמר את זה אם הבן אדם אמר דבר כזה הוא צריך להיות מאושפז בכפיה באברבנאל. ככה או ככה הוא צריך להיות מפוטר על הביצועים הכושלים והמחפירים שלו. נוסע קבוע | 27.11.18 (ל"ת)
36. 70 שנה הוזנחה הרכבת והציפיות כעת מוגזמות לבנות תשתית רכבתית מודרנית עולה עשרות מיליארדים רבים ועשרות שנים. המנכל והשר עושים את הטוב ביותר בהזנחה הנוכחית ביעד החישמול בתקציב ובלוח הזמנים הקיים. מציע לכל גאוני המקלדת להרגע. יישר כח שחר איילון! גארי שיינמן | 27.11.18 (ל"ת)
33. גדולים? רכבת קלה בעיר שנולדתי בה יותר גדולה מכרבת ישראל כמה הזוי אפשר להיות? אדם | 27.11.18 (ל"ת)
32. הוא בא ללמוד מהגדולים חה חה ענק. אחלה בדיחה לבוקר מדינה שכל עיירה של עשר אלף איש מחוברת לרכבת באה ללמוד ממדינה שלא מצליחה להרים את המסילה המזרחית החיונית עם צוואר בקבוק מטורף בתל אביב, איך מנהלים לוז רכבות. חה חה חה... תודה צחקתי בקול רם | 27.11.18 (ל"ת)
31. הזוי ביותר שמעתי את הראיון ברדיו , חד משמעית הבן אדם מנותק מהמציאות , גם לא עונה על השאלות שנשאל בצורה שנראית שהוא הבין בכלל את השאלות , לא ברור כיצד בן אדם כזה מנכל הרכבת. רואים שזה בן אדם שמעולם לא השתמש ברכבת באופן יומיומי ראיון הזוי | 27.11.18 (ל"ת)
29. הציניות והדאחקות דווקא במאמר הרכבת עשתה שינוי מדהים בשנים האחרונות. והשר כץ לטעמי זירז מאוד את התפתחותה וגם את הפיכת הארץ למרודתת בכבישים אדירים ובמחלפים נהדרים. אגב בשוויץ יקירתנו יש גם אי דיוקים וצפיפות מגעילה בשעות העומס ולך תשווה בין התקציבים שם לתקציבים פה. כתבה שטוחה ופופוליסטית על הגב של מנכל מוכשר ושר שד משחת שהוציא את התחבורה בארץ לעידן חדש. יש המון עוד מה לעשות אבל ראבאק קצת הבנה ופירגון. רוני | 27.11.18 (ל"ת)
28. עם ישראל כמנהגו נוהג כנראה שכל המגיבים לרבות הכתב לא הקשיבו (או לא רצו להקשיב) למה שהיה לו להגיד, מפני שמר איילון אמר שאנחנו מהמובילים מבחינת סייבר וביטחון, אבל אתם תמשיכו להתלהם כי כך הכתב אמר. הלפר | 27.11.18 (ל"ת)
27. מנכל רכבת ישראל אין שום תכנון עתידי איך לא הוזמנו קרונות בזמן , עדיף שילך הביתה בנימין | 27.11.18 (ל"ת)
25. ביבי יכול ללמוד מהרכבת אחד המקומות היותר מושחתים במדינה מכיר ממקור ראשון. גועל נפש אין פלא איך האומדן עלה לפי שניים זה עוד מקרה טוב ראיתי גם פי 3 ולאף אחד זה לא הזיז. המערכת משומנת היטב. עזבו את ביבי לכו לרכבת עובד לשעבר | 27.11.18 (ל"ת)
24. רקבת ישראל. הכל רקוב. ריקבון הממשלה והשחיתות חילחלו ומצאו קרקע פוריה בקרבת ישראל. ניר | 27.11.18 (ל"ת)
23. אידיוט! עכשיו ברור למה הרכבת נראית ככה. מנכ״ל רכבת ישראל מנותק מהמציאות ולא מתמצא בזמן ובמקום. ליעד | 27.11.18 (ל"ת)
22. הפופקורן לסרט שהוא חי בו מוכן בעוד 3...2...1 תשלחו את הסדרן להעיר את הצופה הרדום נוסעת מיואשת | 27.11.18 (ל"ת)
21. תתחילו להתרגל לעידן חדש היום לשקר במצח נחושה זה בסיס מצוין לניהול תקין, הציבור מטומטם והציבור משלם. זה המצב לצערינו. ירון גיל | 27.11.18 (ל"ת)
20. זו לא בדיחה, זו בושה וחרפה ואם אנשים הזויים מנהלים את הרכבת, אין סיכוי שמשהו ישתנה יואב | 27.11.18 (ל"ת)
18. פחחחח בושה הצד הרע של הישראליות.. חושבים שהמצאנו את העולם, לא חשוב המציאות של הרכבת בארץ שמפגרת שנות דור אחרי העולם המתקדם.. טוב שהם לא עדיין משתמשים ברכבות קיטור.. עמוס | 27.11.18 (ל"ת)
17. הרכבת כפופה לשר שיש שר הזוי שלא נמצא בשטח ולא מחובר למציאןת ורים כאלה דברים אין לזה כל קשר להנהלת הרכבת זו ההתנהלות הבזיונית של משרד התחבורה חחיע | 27.11.18 (ל"ת)
14. אשרי המאמין האם גם בשויץ בונים מסילות למרכזי ערים כמו למשל אשקלון . באשקלון ויש דוגמאות נוספות יורדים מהרכבת ממתינים חצי שעה לאוטובוב וכעבור 40 דקות נוספות מגיעים ליעד. נוסיף את כל העיקובים ..ונקבל נסיעה לאשקלון למרכז העיר עם רכבת ארוכה מנסיעה במכונית מתל אביב לאילת. אלי | 27.11.18 (ל"ת)
11. ברור - הוא בא ללמוד איך לא צריך לעבוד ומה לא לאמץ יראו מה עושים פה ב"דיוק מזהיר" ואז יעשו אחרת דר' דום | 27.11.18 (ל"ת)
9. בא ללמוד מנכ"ל רכבת ישראל צודק בדברים שלו , רק שהוא לא אמר את הכול. מנכ"ל הרכבת של שווייץ בא ללמוד מרכבת ישראל מה לא לעשות. ישראל ישראלי | 27.11.18 (ל"ת)
8. ללמוד מפשלות של גדולים רכבת ישראל זו בושה וחרפה, תחנות עלובות שלא משתוות לתחנות מודרניות באירופה. צי עלוב של ניידים. תשתית מיושנת עם צוואר בקבוק באיילון בלי מסילה מזרחית. מנכ"ל הרכבת חי בסרט..... ישראל | 27.11.18 (ל"ת)
6. אנחנו כבר בבעיה שהמנכ"ל חושב שהוא ממנכל... ולא מבין שמי שמנהל את הרכבת זה יו"ר הועד... חוני המתגלגל מצחוק... | 27.11.18 (ל"ת)
4. האיש חי ביקום מקביל ולחשוב שהוא היה ניצב במשטרה.... ואלו מיטב השוטרים. לגבי ההשוואה - אני מקווה שהשוויצרים לא הבינו מה הוא אומר... מההלם הם עוד יכולים לרדת מהפסים... דני | 27.11.18 (ל"ת)
3. כנראה מנכל רכבת ישראל חי בשוויץ שמישהו יעיר אותו מ מהחלום שהוא נמצא בו חחח פשוט הזוי הבן אדם תום | 27.11.18 (ל"ת)
2. עם מנכל כזה עדיף לסגור הרכבת לא הייתי נותן לו לנהל שירותים ציבוריים בפארק שאנשים עושים צרכיהם שם תום | 27.11.18 (ל"ת)
1. בדיחה רקבת ישראל גוף כושל לא הפתעה מנוהל עיי עסקנים עיי מקבלי ג׳ובים הרקבת מנוהלת עיי איש שחצן יהיר חצוף שבורח מאחריות יורם | 27.11.18 (ל"ת)
תראו מי בא ללמוד מאיתנו על דיוק ברכבות
133 תגובות לכתיבת תגובה