אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

תראו מי בא ללמוד מאיתנו על דיוק ברכבות

133 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

122.
באמת מזמן לא נתקלנו בשקרים מטעם גורמים רשמיים...
ביבי מספר לנו איזו ארץ נהדרת והכלכלה בפריחה. שטייניץ מספר לנו כמה כדאי לשלם הרבה יותר על הגז. בנט אומר שאין הדתה. מנכ"ל הדואר מדבר על משלוחים תוך 72 שעות מרגע הנחיתה בארץ עד הלקוח. בחברת החשמל מספרים לנו שהחשמל מאוד זול ושהשכר של העובדים שם אינו גבוה. בקיצור..מר שחר איילון מתבקש לקחת מספר. יש הרבה בתור לשקר לפניו.
הזוי | 27.11.18
99.
למען ההגינות ייאמר שגם פרוייקטי תשתית בעולם מתייקרים ומתעכבים
יש הרבה מאוד דוגמאות לכך, גם באירופה. כמובן שלא מוצדק היה לפתוח את הקו בין נתב"ג לירושלים לפני שהיה מוכן במלואו (ועל חשבון הפריפריה), וכמובן שהדברים שאמר איילון אבסורדיים לחלוטין, אבל פרויקט הקו לירושלים יוצא דופן במורכבותו ואינו יוצא דופן באיחוריו. האשם העיקרי הוא שר התחבורה ישראל כץ, שלא התאפק והתעקש לפתוח את הקו לפני שהוא מוכן. גם בשווייץ ובגרמניה היו עיכובים משמעותיים ובעיות קשות. דוגמה טרייה יחסית - בגרמניה קרס ב-2017 קו הרכבת המוביל לשווייץ ונסגר למשך חודשים ארוכים לצורך תיקונים, תוך פגיעה קשה מאוד בתנועת הרכבות לשווייץ ובאזור דרום גרמניה. הקריסה הייתה בשל שלומיאליות בעבודות חפירה מתחת לקו הרכבת. דברים כאלה קורים. השאלה היא איך מתמודדים איתם. כאן בישראל, שר התחבורה בחר להתמודד בדרכים הגרועות ביותר, והתוצאה לפנינו. אבל למרות ההחלטות הגרועות שלו, הקו יעבוד וישתפר, הקרונות יגיעו, ובטווח הארוך אין ספק שהרכבת תשבור שיאים חדשים. יש הרבה רע בטווח הקצר, אבל הרבה טוב בטווח הקצר ובטווח הארוך - ועם כל הביקורת המוצדקת, אין לשכוח זאת.
א | 27.11.18
95.
ותוסיף: ואיך בישראליסטן במאה ה-21 אין תחבורה ציבורית
או לפחות רכבת בשבתות ,כאשר בכל העולם לרבות במדינות שיום א' הוא יום המנוחה וחנויות סגורות- עדיין הרכבות פעילות ומאפשרות לכל האזרחים ובעיקר אלו שללא רכב פרטי לא להיות כלואים ותקועים עקב כפייה דתית חשוכה של עובדי אלילים פרזיטים שרק לוקחים וגונבים!
אמיר | 27.11.18
94.
איש הזוי וכנראה לא בדיוק מאוזן
האיש היה בוועדת הכלכלה של הכנסת לפני שבועיים ושמע נתונים מדוייקים להפליא באשר קורה ברכבת ישראל בכלל ובקו לירושלים בפרט. לו וליו"ר שלו לא הייתה ולו מילה אחת לסתור את אשר נאמר, כאשר הסיכום היה שיש כנראה למנות וועדת חקירה ממלכתית לנושא. די בעיון בשני דוחות מבקר המדינה כדי להבין עד כמה פעילות הרכבת תלושה מהמציאות ויש לכך עוד הרבה שלא ידוע לציבור.
שירוקו | 27.11.18
92.
שחר איילון אפס מאופס מנותק מהמציאות הרקובה והדוחה שבו נמצאת רכבת ישראל
גועל נפש הכל רקוב אנשים נדחסים ברכבת{הטעות במכוון},כמו בימים חשוכים מהעבר של עם ישראל במלחמות עבר....האדם מנותק מהעולם ומהמוח המגוון שלו מקרים דף מסרים של חולי נפש שעובדים בארגון הקלוקל רקוב הזה שנקרא רקבת ישראל. ביזיון ובושה. אחת גדולה,
ישראל | 27.11.18
87.
הפוסל (שחר איילון) - במומו פוסל
לא הופתעתי כאשר שמעתיו פוסל את פעילות הרכבת בשנים שלפניו שאז לדבריו - לא השקיעו כספים ברכבת. איך הוא מנהל וינהל את הרכבת אם לא למד מהעבר. האם רשות הנמלים והרכבות לא השקיעה עשרות מיליוני שקלים ברכבת? מאיפוא הגיע הכסף להכפלת מסילות ורכישת קרונועים ועוד. לך תלמד מנכ"ל שחצן ויהיר.
שמעון | 27.11.18
83.
דומים לשוויץ? קודם שיבדוק לידו כיצד רוב הנבחנים מקבלים ציון גבוה אפילו שחלקם לא סיימו כיתה ד
סדום ועמורה-כמות התאונות והכמעטים שלא מדווחים נשארות בתוך השבט.יש לכם שמשטרת ישראל נראית כמוכם כי אין מי שיטפל בכםץמזל שהמבקר בא מידי פעם ומוציא מסמך בן מאות עמודים כיצד מיקור החוץ הינו היחיד שמתפקד-בקושי
ראסטיניאק | 27.11.18
82.
אסוננו המתוקים (מול החמוצים)כמו 43. 53. שמל(י)קקים ללמעלה המשתינים עלינו וללא בושה טוענים שזה גשם.
האסון שלנו "המתוקים" וה"מלהיבים" (הצד האחר של "חמוצים" "משעממים"), כמו 43. 53. שמל(י)קקים לאלה למעלה שמשתינים עלינו בקשת (במקרה זה הצהרות פסיכוטיות), וללא בושה טוענים שזה גשם.
פראבדה | 27.11.18
56.
כששמעתי אותו בקלמן וליברמן, לא יכולתי להפסיק לצחוק מהבדיחה.
הלוואי הלוואי שהיו לנו רכבות כמו בשווייץ, הלוואי שברכבת ישראל יתחילו להתנצל על איחורים של 2 דקות בלבד שנדירים כמו בשווייץ. השווייצרים יכולים להתחיל לדאוג חזק, אם הם שולחים את מנהלי הרכבות שלהם ללמוד מרקבת ישראל. לתדהמתם הם יכולים גם להתקל בתעלות בלאומילך בכל רחבי הארץ, שחפירתן החלה עם פרוץ לבלוב הבחירות ברשויות המקומיות ועדיין לא הסתיימה, הם יכולים לשאול את עצמם בתדהמה, כיצד שיפוץ רחוב של 300 מ' כביש ומדרכה , אורך כמעט שנה שלמה, וגורם סבל בלתי יתואר לתושבים. אבל זה סאגה אחרת.
נעמן | 27.11.18
45.
חלומות באספמיה -
מנותק מהמציאות בשטח, בוא תיסע בשעות העומס בריקבון שנקרא רכבת ישראל.בוא אדון מנכל מפונפן וחזירי. בוא תרגיש איך זה לעמוד 45 דקות בעומס בלתי נסבל וסירחון וזה עוד לפני שהתחיל יום העבודה. אתה בדיחה עצובה שעולה לנו הרבה כספי מיסים. לך הביתה! לא מספיקה לך הפנסיה מהמשטרה?!?!
ישראבלוף | 27.11.18
29.
הציניות והדאחקות דווקא במאמר
הרכבת עשתה שינוי מדהים בשנים האחרונות. והשר כץ לטעמי זירז מאוד את התפתחותה וגם את הפיכת הארץ למרודתת בכבישים אדירים ובמחלפים נהדרים. אגב בשוויץ יקירתנו יש גם אי דיוקים וצפיפות מגעילה בשעות העומס ולך תשווה בין התקציבים שם לתקציבים פה. כתבה שטוחה ופופוליסטית על הגב של מנכל מוכשר ושר שד משחת שהוציא את התחבורה בארץ לעידן חדש. יש המון עוד מה לעשות אבל ראבאק קצת הבנה ופירגון.
רוני | 27.11.18
14.
אשרי המאמין
האם גם בשויץ בונים מסילות למרכזי ערים כמו למשל אשקלון . באשקלון ויש דוגמאות נוספות יורדים מהרכבת ממתינים חצי שעה לאוטובוב וכעבור 40 דקות נוספות מגיעים ליעד. נוסיף את כל העיקובים ..ונקבל נסיעה לאשקלון למרכז העיר עם רכבת ארוכה מנסיעה במכונית מתל אביב לאילת.
אלי | 27.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת