אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עד כמה משתלם להיות מנוי לנטפליקס בישראל, בהשוואה למדינות אחרות?

56 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

46.
בנתיים בהוט
VOD עולה 30 שקל לחודש וכל הזמנה של סרט עולה גם כסף. שלא לדבר על ממשק משתמש איטי בן 20 שנה, שירות לקוחות זוועתי וחומרה של הוט שאתה מתחייב להחזיק אצלך בבית. נוסיף גם שלט שאם מתקלקל או קורה לו משהו הם לוקחים לך עליו 50 שקל. לגבי תוכן, חוץ מכמה סדרות של HBO אני לא מרגיש שחסר לי בככל משהו לראות. מי שלא טוב יכול בשניה להתנתק - בהצלחה אבל להתנתק מהוט. תעשו את הבחירה שלכם.
רוני | 27.11.18
40.
יש רק סרטים ישנים מאד. מבחר הסדרות מאד מצומצם ואחרי שנה אין מה לראות
אחרי שנה כלקוח נטפליקס, אני צריך לראות סדרות ברמה נמוכה וקומדיות לא מצחיקות, רק כדי לראות משהו. בנוגע לסרטים- בכלל אין מה לדבר. רב הסרטים בתחילת המילניום (סרטים הודים וקוריאנים לא מענינים אותי) ולאחר שאתה צופה בכל מה שלא ראית, או כבר ראית ונהנית ונמאס, אין יותר היצע בתחום הסרטים. בכלל, אם אתם מעדיפים סרטים על סדרות- אל תעשו מנוי נטפליקס! בנוגע לסדרות, לפעמים זה ממש מתסכל. לדוגמה, עד שהעלו את עונה השנייה של "פאודה" כבר יצאה העונה השלישית, וזו אגב עדיין לא הגיעה לנטפליקס, וזה קורה בנוגע להרבה סדרות. אם ממש אין לכם זמן לצפות למעט בסופי שבוע, נטפליקס היא פתרון טוב יותר מהורדות חינמיות ברזולוציה נמוכה
חנצ'ו | 27.11.18
39.
צריך לבדוק לפי פופולריות התוכן
לא חוכמה לבדוק כמה כותרים יש, זה שיש סדרות שוודיות (חלקן ממש טובות) או סרטים הודים לא משנה לחלק גדול מהלקוחות. יש מספר מצומצם יחסית של כמה עשרות סדרות ואולי כמה מאות סרטים שרוב האנשים מעוניינים לצפות בהם. בנוסף לא ברור האם בדקו לפי מספר הסדרות כולל כמה עונות בכל סדרה, או שמספיק שעונה אחת זמינה כדי להחשיב כסדרה זמינה. ברור שהבעיה היא בלעדיות שיש למפיצים בארץ (כך גם בארצות אחרות) ונטפליקס לא יכולה לשדר בארץ סדרה, עונה או סרט שיש לגורם אחר בלעדיות עליו. ח"כ שיעביר חוק שאוסר על בלעדיות בהפצת VOD על תוכן זר, יזכה בהרבה פופולאריות...
ציניקן | 27.11.18
38.
מספר הכותרים מטעה ולכן הניתוח מטעה
יש לנו הרבה פחות כותרים רלוונטיים מלארהב. יש לנו הרבה כותרים רק אם סופרים הרבה כותרים לא רלוונטיים שיש לנו כמו סרטים וסדרות הודיים ואסיתיים (שמין הסתם לא תקבלו עליהם המלצה אבל אם תסתכלו על מה חדש תראו אותם בתחתית הרשימה). בפועל יוצא שהרבה פעמים אם אני מחפש בגוגל האם X זמין בנטפליקס והוא מוצא לינק ישר לנטפליקס, כשאני נכנס הוא לא מוצא את הכותר בגלל המיקום. זה קורה לא מעט בסדרות והרבה בסרטים.
איתי | 27.11.18
34.
ל-28 - ענייני זכויות יוצרים בין השדרניות השונות גורם לחוסר בעונות
לדוגמה - הסדרה "החץ" משודרת עם שבוע עיכוב יחסית לארה"ב בyes, ושנה עיכוב בנטפליקס. אני מבינה את הבעיה שלהם - הזכויות לא זמינות - ומזכירה שבעתיד גם דיסני וגם האחים וורנר מתכננים למשוך את התכנים שלהם מנטפליקס לחלוטין לטובת שירותים עצמאיים - אבל זה מציק כשאני לא מוצאת מי משדר סדרה מסויימת - לדוגמה "הטיטאנים" - שנטפליקס הבטיחו להביא, אבל עוד לא התחילו לשדר, ואף אחד אחר גם לא משדר את זה בארץ.
יסמין | 27.11.18
31.
תגובה ל 13
ההצעה של בוט מוגחכת, במיוחד שמופיע שם מספר REFERENCE שלך. ברור ש 5$ לשנה זה לא בדיוק המחירון הרשמי של נטפליקס. אם זה לא רשמי, אז זה פיראטי, וזה מצחיק לשלם 5$ כי את פיראטי יש בחינם. מי שמשלם על מנוי NETFLIX (במקום להוריד בחינם) עושה את זה במודעות ומתוך הרצון הטוב לתמוך בחברה וביוצרי התוכן, בדיוק כמו למשל אנשים תורמים כסף לחברות OPENSOURCE על תוכנות שהן כביכול חינמיות. ו 5$ על הבוט מן הסתם לא יגיע לאותם יוצרי תוכן.
h | 27.11.18
18.
לכל הבכינים והקשקשנים
קודם כל מחיר הבסיס ל משתמש זה 29.90 כמו בכתבה. למי שיש 2 משתמשים זה 10 שח יותר ולמי שיש 4 משתמשים זה 49.90 עם איכות גבוהה. אבל...ופה האבל הגדול , נטפליקס (בשונה מסלקום למשל) סופרת את המשתמשים על פי מי שאון ליין בפועל ולכן כדאי לעשות מנוי ב 50 שח ל 3-4 משפחות ביחד ואז זה כמובן משתלם. בסלקום למשל המחיר הוא ל 5 מכשירים גם אם הם לא עובדים , בנטפליקס אפשר להשתמש ב 50 מכשירים אבל רק 4 בו זמנית.
יריב | 27.11.18
14.
וכמה השקעה בעברית וכתוביות ביחס לכמות המשתמשים ?
בישראל הקטנה צריך להשקיע המון כסף בכתוביות ועברית כדי שהתוכן יהיה רלוונטי - ובסוף מדובר על סביב לקוחות קטנטן (בהשוואה לארה"ב או קנדה ומדינות גדולות באירופה) לכן אפשר לומר שההשקעה בכל לקוח ישראלי גדולה יותר. בסיכומו של דבר, מנכ"ל נטפליקס צריך להדליק משואה ביום העצמאות. הוא חסך לי אלפי שקלים והמנוי שלהם משתלם ושווה ביותר. שרות מעולה, איכות מעולה, תמיכה באופליין, 4K ו HDR .. מה צריך יותר ?
צ | 27.11.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת