15. לגבי שביל להרצליה חפש "מפה ציבורית לשבילי האופניים" יש שם דרך עפר ממערב לכביש 2. עיריית תל אביב בנתה שביל ממש עד לגבולה באיזור מלון מנדרין ומזרחה משם. מצפון לזה - באיזור מול סינמה סיטי - יש ריב ארוך בין עיריית הרצליה \ משרד התחבורה ואולי עוד גורמים ככה מזניחים את הנושא ואנשים בינתיים נפצעים ונהרגים כי לא יודעים. האזרח דרור | 03.02.19 (ל"ת)
14. כאן בארה״ב, בעיר קטנה מתל אביב, יש 320 ק״מ של נתיבי אופניים חלקם כנתיבים בצידי הכבישים והשאר כנתיבים עצמאיים, לא ברחובות אלא בפארקים, סביב אגמים ועוד. אף אחד לא רוכב על מדרכות ואף אחד לא יעיז לעלות על האוטוסטרדה המקומית עם אופניים. לא רואים כאן בכלל אופניים חשמליים, קורקינטים חשמליים או סקייטבורד ברחובות. אלי | 06.12.18 (ל"ת)
13. יש צפי שבעתיד הרחוק. שיתווספו מיליונים במדינתנו יש צפי שבעתיד הרחוק .... שיתווספו מיליונים של אזרחים במדינת ישראל . כמה מתוכם יהיה מקום במרכז הארץ ?. יש צפי בעתיד הרחוק רחוק ... שהאוכלוסייה תוכפל . כמה מתוכם יוכלו לגור במרכז הארץ ? יש צפי ש | 05.12.18 (ל"ת)
12. אתם שוכחים שיש צפי.... שאוכלוסיית מדינת ישראל ... אתם שוכחים שיש צפי.... שאוכלוסיית מדינת ישראל ...תגדל בעתיד בעוד מיליונים. כמה מתוכם יוכלו לגור במרכז הארץ? השטח מחוץ לבניינים לא גודל ... בבניינים חדשים שבנו... השטחים האלו נעלמים מההיצע. אל תשכח שהשטח לכבישים מצטמצם ,גם אם עושים גשרים לגובה. אתם שוכחים שיש צפי.... ש | 04.12.18 (ל"ת)
11. זה בכלל לא שביל חדש בשטרית קיים שביל אופניים כבר כמה שנים. בגינה ברמת החייל גם כן השביל קיים כבר כמה שנים טובות לפחות. למען האמת אני לא זוכר אותה בלי השביל, שזה בסה"כ שביל אספלט בגינה. בפארק הירקון אכן ביצעו כמה עבודות חדשות בשנתיים האחרונות, כחלק מהתרומה של סילבן אדאמס לוולודרום (היתה פניה מסוכנת ששופרה) וכנראה על כל העסק גוזרים קופון יחצני, על חשבון התורם. אני לא זוכר שביל בדבורה הנביאה אז שם, אולי, כן סללו משהו. רוב הסיכויים שלקחו מדרכה קיימת ועיצבו אותה מחדש. אם באמת היו רוצים לייצר שביל חדש באזור אז היו מבצעים אותו בפנחס רוזן, שזה לקשר צפון-דרום בין 2 הקוים הורודים בתמונה. אבל אהה... זה אוטוסטרדה וצריך לחשוב טוב טוב אם באמת מוכנים לקחת נתיב תנועה חשוב למכוניות לטובת אופניים. אבל להצר אוטוסטרדה חשובה יכאב להרבה מאד נהגים. בעיה. לא הייתי מבצע את זה כיום. אולי אחרי שייצרו כביש מכביש 5 לאזור התעסוקה שבהעדרו עובדים רבים מערי השרון נדרשים לנהוג ברחובות רובע צפון מזרח ולהעמיס שלא לצורך את הצירים. עם כל הכבוד לעיריה, ללטף קצת שביל קיים בפארק זה לא לייצר שביל אופניים. dw | 30.11.18 (ל"ת)
9. ועדיין אין שביל אופניי מתל אביב להרצליה פיתוח פשוט לא יאמן שעדיין לא חיברו את שתי הערים השכנות הללו, ובמקום זה מסכנים מידי יום רוכבים.. הרצליה - תל אביב מה כלכך קשה? | 29.11.18 (ל"ת)
8. צוחקים עלינו השביל קיים כבר 15 שנה ! עשו לו רק דקורציה בלבד וסימנו קוים מחדש הכל גזירת קופונים ותו לא אנחנו רוכבים בו כבר כמעט 20 שנה. אז הזיזו קיר וואו ממש משימה מיוחדת וגם הוסיפו קצת סלילה ואפילו סימנו מחדש בלבן - ממש משימה למדעני טילים ! חבל שלא בדקת כי שנגמר השביל בסוף הפארק אין כלום והרוכב חייב לרדת להתאבד בכביש כי העירייה המציאה בלוף וסימנה על הכביש ציור של אופניים וכאילו 30 קמ"ש. כל ילד בן עשר יהיה חייב לרדת לכביש ושם ימצא את סופו !!! אף עיתונאי לא בודק מה הוא כותב אלא סתם מעתיק את מה שמכתיבים לו העירייה ? ממש מרגיז רן | 29.11.18 (ל"ת)
7. זול כ"כ זול להטיב עם רוב האוכלוסיה היצרנית ( רשת שבילי אופניים ב - 7 מיליון שקל ! ). אז למה כל גרוש עובר לפרזיטים !!?!? el pensador | 29.11.18 (ל"ת)
2. גר באיזור ולא ראיתי שום עבודות הסימון שעל המפה הוא בדיוק התוואי של הדרך... שכבר קיימת כבר מספר שנים. אולי הם מתכננים לשפוך צבע ב 7 מיליון בכדי לחזק את בסימני הדרך הקיימים ממילא מקומי | 29.11.18 (ל"ת)
1. חשוב לעשות שביל אופניים לכל אורך דרך נמיר. בעיקר מקק״ל עד איינשטיין חסר.. שביל אופניים בנמיר | 29.11.18 (ל"ת)
שביל אופניים חדש באורך 3.5 ק"מ ייחנך בת"א
15 תגובות לכתיבת תגובה