אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מאריוט: מאגר ההזמנות של רשת מלונות סטארווד נפרץ - מידע על 500 מיליון לקוחות נחשף

1 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
זה יפה שמתנצלים אבל יש צרך לצמצם משמעותית את הפגיעה וכולם מתעלמים
צריך שילוב של חוק ואכיפה מצד הרשויות ובמקביל מדיניות הרבה יותר הוגנת כלפי הלקוחות. העניין מאד פשוט: צריך לאסוף מינימום פרטים. הרבה חברות (ואני לא מכוון לחברה שמוזכרת בכתבה) אוהבות לאסוף הרבה נתונים. למה ? מתוך הרגל או לצורך "שיפור השרות" (בניית מסד נתונים לפרסום ממוקד) וכו. אין סיבה שעסק יתעד פרט מעבר לשם, כתובת מייל, כתובת בית וטלפון. אשראי צריך להיות מוצפן בכל מקרה ולכן גם אם יש פריצה - הפרטים שיחשפו הם סוג של מידע שיש בספר טלפונים. לא יותר. אין סיבה לתעד דרכון תאריך לידה , תמונה, ה, מספרי תעודות זהות ועוד המון דברים שממש לא רלוונטים למאגר. זה נכון להמון בתי עסק - היום בשביל לקנות טוסטר צריך לתת מספר תעודת זהות ...(המוכרים מגמגמים שזה לצורך אחריות ...) נמאס מחברות שמתנצלות ומוציאות הודעות מדובררות שהן מצטערות ושהן פנו לרשויות ושזה בכלל לא תלוי בהן .. ושבתנאי השימוש מצויין שהאינטרנט לא יכול להיות 100% בטוח. הגיע הזמן שיתחילו לחשוב על זה לפני שמנפחים מאגרי נתונים בפרטים שלא רלוונטים לעסקה ובלי לתת ללקוח את האפשרות לא למסור פרטים. זו דעתי ושוב, באופן כללי וללא קשר למקרה שמפורט בכתבה.
n | 02.12.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת