אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

עוד בעיות בקו לירושלים: כץ גזר קופון פוליטי, הרכבת שילמה מחיר כלכלי כבד

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
ה"הצלחות"
ישראל כץ נכשל ברגע שהחליט לטפל בנמלים וברכבת, למה היה צורך להקים 2 נמלים נוספים במקום להרחיב את הקיימים ? התשובה פשוטה, לא רצו להתעסק עם הועדים, העדיפו להקים נמלים, ולתת לעובדי הנמלים הקיימים רשת ביטחון שעולה מיליונים, את הגבורה של ישראל כץ ראינו גם במלחמתו בגילה יו"ר ועד עובדי הרכבת, בהסתדרות דאגו להעביר אותה מהתפקיד, כץ שילם הרבה מאד כספים תוספות למשכורות העובדים, ומה קרה ? גילה חזרה להיות יו"ר הועד, המגלומניה לפתוח את הקו לירושלים, וכל ההתנהגות הלא חכמה של השר דורשת את התפטרותו מהתפקיד,
מנחם | 06.12.18
2.
זה לא רק כץ - זו בעיה של חברת רכבת ישראל
החברה צמחה מהר כאשר ועד שולט בחברה מינוי של אנשים לא מתאימים תשלומי שכר מופרזים ומעליהם ניהול רשלני וכושל ועוד מעל - שר רודף כותרות. 15 שנים עובדים על הקו שבעולם מסיימים בשלוש עד חמש שנים. נכנעים לחרדים ולא עובדים בשבתות לא מזמינים קטרים וקרונות בזמן ונוצר מחסור שגורם נזקים עצומים.
עמיר | 01.12.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת