8. ה"הצלחות" ישראל כץ נכשל ברגע שהחליט לטפל בנמלים וברכבת, למה היה צורך להקים 2 נמלים נוספים במקום להרחיב את הקיימים ? התשובה פשוטה, לא רצו להתעסק עם הועדים, העדיפו להקים נמלים, ולתת לעובדי הנמלים הקיימים רשת ביטחון שעולה מיליונים, את הגבורה של ישראל כץ ראינו גם במלחמתו בגילה יו"ר ועד עובדי הרכבת, בהסתדרות דאגו להעביר אותה מהתפקיד, כץ שילם הרבה מאד כספים תוספות למשכורות העובדים, ומה קרה ? גילה חזרה להיות יו"ר הועד, המגלומניה לפתוח את הקו לירושלים, וכל ההתנהגות הלא חכמה של השר דורשת את התפטרותו מהתפקיד, מנחם | 06.12.18 (ל"ת)
7. כץ הצטלם ועם ישראל שילם. מגלומן חולני שבעבור תמונה הקריב מליוני אזרחים. הנזק העקיף של הפקקים האיחורים וביטולי הנסיעות של אזרחי ישראל מוערך במיליארדי שקלים נוספי. הרכבת לנתבג עדיין ריקה ומסוכנת. התמונה היקרה בעולם. | 02.12.18 (ל"ת)
6. לזה קוראים חלם.של כץ שמתנהל כליקודניק לקטוף את התהילה בכל מחיר זה לא עובד ומראה על כישלון בהתנהלות .ישראל כץ כמו שאר הליכוד נכשל מזמן ו בשביל להוכיח שהכל בסדר יוצא הפוך על הפוך גאק | 02.12.18 (ל"ת)
5. הפסד מירידת ערך נכסי החברה בשיעור של כ־209 מיליון שקל והפסד תפעולי של כ־251 מליון שקל מה זה? איזה נכסים שווים פחות 209,000,000 - מאתיים ותשעה מליון ש"ח? איפה הכסף? ושאינו יודע לשאול | 01.12.18 (ל"ת)
2. זה לא רק כץ - זו בעיה של חברת רכבת ישראל החברה צמחה מהר כאשר ועד שולט בחברה מינוי של אנשים לא מתאימים תשלומי שכר מופרזים ומעליהם ניהול רשלני וכושל ועוד מעל - שר רודף כותרות. 15 שנים עובדים על הקו שבעולם מסיימים בשלוש עד חמש שנים. נכנעים לחרדים ולא עובדים בשבתות לא מזמינים קטרים וקרונות בזמן ונוצר מחסור שגורם נזקים עצומים. עמיר | 01.12.18 (ל"ת)
1. המצב ייתן לגילה אדרעי "סיבה" לדרוש העלאות שכר וההנהלה כרגיל תיכנע ! ביביסטן !! אזרח ותיק | 01.12.18 (ל"ת)
עוד בעיות בקו לירושלים: כץ גזר קופון פוליטי, הרכבת שילמה מחיר כלכלי כבד
8 תגובות לכתיבת תגובה