אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רשתות המזון חזרו לסורן, והרווחיות שלהן שבה לטפס

19 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
שינוי תודעתי - סימילק והאגיס הקטינו חבילות
סימילק הקטינו מ900 ל700 גרם והשאירו את אותו מחיר - 89.90 שח האגיס הורידו מ48 ל46 ולאחריי ל42 והיום יש 40 יחידות טיטולים בחבילה במחיר זהה לעבר -49.90 שח, כמילות השיר הציבור מטומטם הציבור ישלם מעניין איפה הרגולטורים והמועצה לצרכנות
שכיר ואבא לתינוקות | 02.12.18
12.
פריירים לא מתים
כשאייפקס רכשה את תנובה, היא פנתה לחברת מקנזי על מנת שתייעץ לה איך להחזיר את ההשקעה כמה שיותר מהר. ההמלצה הייתה: תעלו מחירים בהדרגה ובתדירות. הישראלים קונים לפי כמות הפריטים שהוא זקוק להם ולא לפי תקציב או מכיר הפריט. ולכן ראינו את גבינת הקוטז׳ מגיעה ל 8 ₪. אז הייתה הפגנה וכאילו הישראלי נהיה צרכן נבון. אז לא. פריירים אף פעם לא מתים מציעים לו יוגורט מאושר בחלבון והוא חושב שהוא על הסוס. שטראוס ותנובה צוחקות כרגיל כל הדרך לקופה והרשתות גוזרות את הקופון בהתאם.
מאיר | 02.12.18
10.
הפטנט ליצירת קרטל בחסות הממשלה
החוק שמחייב לפרסם מחירים של כול המוצרים באינטרנט ,במאגר .נותן לשחקנים מידע און ליין. כמה עולה כול מוצר .בכול מקום בארץ וה התישרות היא מידית .למעט מבצעים נקודתיים .שבדרך כלל המבצע הוא אצל כולם .ההבדל בין המחירים בן אחד לשני .הם באגורות ספורות ,מה שמוביל לקרטל חוקי
יאיר | 02.12.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת