15. ל-14 - נושא הקרינה לא מוזכר כי הוא לא באמת בעייתי לא נמצא עדיין שום מנגנון פיזיקלי שיגרום לבעיות רפואיות מקרינה אלקטרומגנטית כמו זו שקיימת ברכבים חשמליים. ומחקרים שנעשו לא מצאו שום קורלציה בין חשיפה לקרינה שכזו ובי בעיות רפואיות, ולא העלו שום סיבה להאמין שיש קורלציה כזו. אז למה אנשים חוששים? כי המילה "קרינה" נשמעת להם מפחידה ומקושרת אצלהם לקרינה כן בעייתית (קרינת רנטגן וגמא - או נשורת גרעינית), כי רוב האנשים לא מבינים את ההבדל בין סוגי קרינה שונים, כי ישנם מי שטורחים להפיץ את הפחד (כמו בנושא החיסונים למשל) בלי קשר לעובדות המדעיות. חובב מדע | 01.01.19 (ל"ת)
13. ל- 11 אתה טועה ומטעה הנירו פלאג אין חוסך מהשנה הראשונה ולא לאחר חמש שנים הנירו פראג אין עולה 16 אלף ₪ יותר מהנירו הרגיל. לנירו ירידת ערך של 10 אחוז בממוצע לשנה. דהיינו ירידת הערך של הפלאג אין תהיה של 1,600 ₪ יותר בשנה מאשר גירסת הנירו הרגילה. באותה שנה ממש היא תחסוך לפי החישוב שלך 3,250 ₪ כל שנה (4,500 ₪ פחות עלות החשמל בסך של 1,250 ₪). 3,250 ₪ חסכון בעלויות הנסיעה השנתית פחות 1,600 ₪ הפחת העודף השנתי, מביא לתוצאה של 1,750 ₪ בכל שנה מהשנה הראשונה. אמיר | 05.12.18 (ל"ת)
12. ל11, חסכון של עד 4,500 בשנה גם אם נניח שיש נקודת הטענה זמינה בחניון בעבודה וליד הבית, ונניח כי מתוך נסיעה הלוך חזור של 60 ק"מ, 50 ק"מ יהיו על חשמל (60 כ"ס זה מעט מאוד כך שעדיין מנוע הבנזין ישתלב מידי פעם) ונניח עוד נסיעה אחת של 50 ק"מ על חשמל בכל סוף שבוע. עדיין נגיע רק ל15,000 ק"מ בשנה על חשמל. אם נניח כי הנירו הרגילה עושה 5 ליטר ל100 ק"מ אזי החסכון יהיה של 750 ליטר שהם 4,500 ש"ח. וזה בלי לספור את עלות החשמל שיעלה בסביבות 1,250 ש"ח. מכאן שכדי לחסוך 16,000 ש"ח צריך 5 שנים. גם לגבי הנחת שווי השימוש, אין כאן בשורה כי התוספת בשווי השימוש של 2.5% כפול 16,000 היא 400 ש"ח, מתקזזת עם ההנחה שגדלה מ500ש"ח ל990ש"ח. מסקנה: לציי רכב אין כל יתרון בנירו פלאג-אין על פני נירו היברידית רגילה, ויש את החסרון שצריך להתארגן על נקודות הטענה. ציניקן | 04.12.18 (ל"ת)
11. דרך המלך לפי הכתבה זה נראה שהרכב מציג הרבה יתרונות בעיקר שמסדירים את הטעינה אבל לא רק. התרשמתי בעיקר מזה שהמרחק החשמלי מאוד שימושי וגם ככה כמעט ואנשים לא נוסעים יותר מ50 ק"מ ביום בכל מקרה. מבחינתי זה השוס הגדול כי זה יכול להוריד את עלות הדלק לחלוטין ואת החסכון של 16000אפשר לכסות בפחות משנה וחצי מוטי | 04.12.18 (ל"ת)
10. וכמו בכול רכב היברדי או חשמלי שום נתון על קרינה !!! לא לקנות מדובר בחיים שלכם ושל ילדכם 9 | 03.12.18 (ל"ת)
9. קרינה זהירות מצברים כאלה עלולים לגרום לכאבי ראש חזקים וחשש למחלות ממאירות חסכון שעלול לעלות ביוקר עמיקם | 03.12.18 (ל"ת)
7. למגיבים בתשלום 1,2 מטעם המתחרים די לשקר בקיה נירו איכות הרכבה מעולה, פלסטיקה טובה מאד, מערכת מולטימדיה מקורית של היצר מצויינת, בעברית עם אפשרות לחפש אנשי קשר בעברית (במרבית המתחרים אין אפשרות כזאת) ועם חיבור בלוטוס ועם וייז מובנה (ועם אפל קאר ואנדרואיד אוטו בגירסת הפלאג אין למרות שאין בהם צורך), כסאות עור משולב בבד ואחריות חמש שנים מלאה (ולא שלוש שנים). עם עובדות אי אפשר להתווכח. אמיר | 03.12.18 (ל"ת)
6. במיצובישי מטעינים בבית ולא תריך עמדת טעינה במיצובישי מעלים הביתה חלק קטן ומטעינים אותו. לא צריך להשקיע בעמדה. העיקר שהכתב צוחק על הטכנולוגיה של מיצובישי הכתב לא יודע? | 03.12.18 (ל"ת)
5. מקבלי רכב צמוד משלמים על הדלק הגיע הזמן שהכתב המלומד ילמד שמקבלי רכב צמוד משלמים על הדלק גם אם יש התקן תידלוק ברכב, ולכן כל הרישא של הכתב היא לא לענין לידיעת הכתב | 03.12.18 (ל"ת)
2. רכב נחות ויקר איכות חומר והרכבה גרועה היצרן הגרועה הזה עוד למד להכיר מה זה מולטימדיה טוב קיה יצרן כושל שבארץ בנו לו תדמית רחוקה מהמציאות בקיצור לא לגעת זיו | 02.12.18 (ל"ת)
1. נמאס מזבל קוריאני פלסטיקה זולה ופנים הרכב שחור נטול עיצוב וצבע ללא מסך מגע וללא תאורה בתא כפפות איכות הרכבה וחומר נמוכים עלות תיקונים לאחר תום אחריות של 3 שנים אלפי שקלים משהו כנראה שכח שקיה רחוק מלהיות יצרן איכותי כמו שמנסים להציג אותו זיו | 02.12.18 (ל"ת)
קיה נירו פלאג־אין הייבריד: המכונית חשמלית, המחיר עממי
16 תגובות לכתיבת תגובה