5. ל-4, רעיון נחמד אבל לא תחליף כושר ההרמה של רחפן קטן וזול הוא נמוך מאוד (יכול להרים משקל קטן מאוד). כשמדובר על ריסוס, שם המשחק הוא כמות הנוזל שכלי הטייס יכול להרים. כדי להרים כמות נוזל של חבית אחת (200 ליטר), תצטרך רחפן בגודל של מכונית והוא לא יהיה ממש זול וגם זמן העבודה היעיל שלו בין החלפת סוללות לא יהיה ארוך. למטוסים למיניהם יש יתרון מהותי על רחפנים בנושא של נשיאת משקל, כיוון שכאשר הם צוברים מהירות מסוימת לכנף הקבועה שלהם יש "כושר עילוי", כך שגם ללא כוח המנוע למטוס יש כושר מסוים לדאות בשמים. כלומר קל וזול הרבה יותר להעמיס עליו משקלים גבוהים יותר. לרחפן יש יתרונות אחרים (כגון זה שהוא לא צריך מסלול המראה ונחיתה). אהוד | 06.12.18 (ל"ת)
4. הרבה יותר פשוט וקל לרסס עם רחפנים מה היתרון במל"ט יקר ומורכב ע"פ להקת רחפני ריסוס? סנופקין | 06.12.18 (ל"ת)
3. גאווה לתנועה ולחברי הקבוץ שאפו״ ענק קבוץ שהוא מוסד בתנועה עלו והצליחו במיזם החדש משה ס | 06.12.18 (ל"ת)
2. תמה חברה מעולה בכל קנה מידה.סוד ההצלחה טמון בניהול איכותי ביותר שהתחיל כבר לפני שנים בהובלתו של ניר שפירא. מומי | 05.12.18 (ל"ת)
התעשייה האווירית ומשמר העמק ייצרו מל"טים לריסוס
7 תגובות לכתיבת תגובה