16. Delta לדלתא כבר מזמן אין מחלקה ראשונה בטיסות בינ״ל, אלא רק מחלקה גבוהה אחת - תחילה היתה business/first ללא מחלקת ביניים, ולאחרונה נקראת Delta One, עם מחלקת אקונומי שאינה מחלקת עסקים... Joe | 22.12.18 (ל"ת)
15. למה מחלקה ראשונה אם יש מטוס פרטי! במטוס הפרטי לגואטמלה לא היתה מחלקה ראשונה. איזו ממלכה פח. שרה מגווטאמלה | 16.12.18 (ל"ת)
14. תהיו חייבים לדאוג לי ולמשפח למקומות במחלקה הראשונה חקי חיון , אני מאוד מצטער לשמוע על סגירת המחלקות הראשונות אולם כדאי שכולם ידעו שבמידה ואתם לא תדאגו על חשבונכם לסדר לי ולמשפחתי מקומות במחלקה הראשונה ובנוסף אירוח מלא על חשבונכם אני פשוט לא אגיע לשום מקום בעולם. זה שאני בן אדם פשוט שמשתמש בתחבורה ציבורית ובמוניות שירות פשוטות והולך ברגל ונוהג במכונית בעצמי בדרך כלל, אינו אומר שמי שמבקש אותי לא ידאג לי ולמשפחתי למקומות במחלקה הראשונה. חקי חיון | 09.12.18 (ל"ת)
11. יש ביקוש למחלקות ראשונות - רק טיפה פחות כרגע בטיסות הארוכות אין תחליף למחלקה ראשונה. ההבדל הוא עצום. גם בין העסקים של אמירטס וסינגפור לפירסט שלהם. חוץ מזה - רוב האסיתיות מחזיקות פירסט כמו גם הארופאיות הגדולות (לופטהנזה,סוויס,בריטיש,אייר פראנס- לה יש פירסט הכי טוב ארופאי). בעתיד נראה הרבה יותר פירסט. לקוחות המטוסים הפרטיים יעדיפו פירסט של סינגפור או אמירטס או אטיהד (עם דירה במטוס) בכל טיסה מעל 4 שעות (אם אין לחץ של זמן). יוסי | 09.12.18 (ל"ת)
10. לפני שמורידים לגמרי ... שיתנו לפשוטי עם כמוני להינות גם מהחוויה האקסקלוסיבית .. בכל זאת ... הכלכלה לא תשרוד בלעדינו . אז גם לנו מגיע להינות לפני שנירקב כליל . חג חנוכה שמח . אולי יקרה כאן נס פשוטת עם | 09.12.18 (ל"ת)
7. שני מנהלים במחלקת עסקים מתחקרים האחד את השני על עלויות הכרטיס, התוצאה: המזכירות חוטפות על הראש בגלל מחיר גבוהה יותר, יוצא מכך שחברות התעופה מתחרות בינן לבין עצמן על כיסו של המנהל הפגוע ומפליגות בהנחות כדי לשבות את ליבו, את ההפרש במחיר ישלמו שאר הנוסעים במח' תיירים, על זה תוסיפו מבצעי הנחות גם להם ותקבלו טיסה מחיר עלות בלבד, אורח | 09.12.18 (ל"ת)
5. לקוחות יוקרה אל על אם את/ה לקוח/ה יוקרה של אל-על (platinum / top platinum) וחשוב לך להיות חבר/ה בקבוצה חדשה שמשפיעה את/ה מוזמנ/ת לשלוח בקשת הצטרפות. ייעוד ומטרות מרכזיות: 1. יצירת פלטפורמת שיח בקרב לקוחות היוקרה ושיקופה באופן ישיר, יעיל ומהיר. 2. יצירה וגיבוש קבוצה חזקה אשר ייעודה להשפיעה על קבלת ההחלטות הרלוונטיות למעודון ה"נוסע המתמיד". 3. להוות קבוצה מחוללת שינוי בעלת כושר השפעה לדחיפת הצעות ייעול והתנהלות. aopiaopi9@gmail.com ההצטרפות מיועדת ללקוחות במעמד platinum ו - top platinum. Aopi | 09.12.18 (ל"ת)
4. אין שום הצדקה למחלקה ראשונה כמי שטס על בסיס קבוע במחלקת עסקים, ולעתים מקבל שדרוגים למחלקה ראשונה, לא מצאתי שום הגיון להשקיע את הפער העצום במחיר. מחלקת עסקים בטיסות מעל 4-5 שעות היא בד"כ איכות ומספיק נוחה. מחלקה ראשונה נועדה בעיקר למתג סטטוס. נוסע מתמיד | 09.12.18 (ל"ת)
3. אתם סתם אומרים, נכון? מה זה? לא יהיו לי יותר מצעי משי להניח עליהם את רגלי הורדרדות והענוגות בדרך אל האופק ? אוי. כל כך מטריד. ועוד להמנע מפילה-מיניון במשך 12 שעות??? תגידו השתגעתם ? לא נתפס... תביאו לי שמפניה. מיד !! נוחי | 09.12.18 (ל"ת)
2. מחלקה ראשונה יקרה יותר מהאמור בכתבה. מנהלי חברות מעדיפים לטוס במטוסי מנהלים בטיסות פנימיות בארה"ב.עבור טיסה קצרה של 2-4 שעות,ביזבוז כסף לשלם עבור מחלקה ראשונה. טיסות מעל האוקינוס הן סיפור אחר וכמובן יקר להחריד! במחלקה ראשונה. תייר מצוי | 09.12.18 (ל"ת)
1. הסיבה העיקרית היא השיפור במחלקות העסקים בשנים האחרונות. היום רוב חברות התעופה הגדולות מציעות במחלקת עסקים מושבים שנפתחים למיטה מלאה בתצורת 1-2-1 שמאפשרת לכל הנוסעים גישה ישירה למעבר ופרטיות מלאה. כשזה המצב- אין שום סיבה שחברה תטיס עובדים במחלקה ראשונה. אני מניח שבמחלקה ראשונה טסים כיום בעיקר כמה עשירים שיש להם מספיק כסף כדי לבזבז על מחלקה ראשונה אבל לא מספיק כדי לטוס במטוס פרטי והרבה אנשי עסקים שמשדרגים מטיסה במחלקת עסקים או קונים כרטיס תמורת מיילים. מישהו | 08.12.18 (ל"ת)
מהרו לפני שיהיה מאוחר: חברות התעופה מחסלות את המחלקה הראשונה
16 תגובות לכתיבת תגובה