אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מהרו לפני שיהיה מאוחר: חברות התעופה מחסלות את המחלקה הראשונה

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
תהיו חייבים לדאוג לי ולמשפח למקומות במחלקה הראשונה
חקי חיון , אני מאוד מצטער לשמוע על סגירת המחלקות הראשונות אולם כדאי שכולם ידעו שבמידה ואתם לא תדאגו על חשבונכם לסדר לי ולמשפחתי מקומות במחלקה הראשונה ובנוסף אירוח מלא על חשבונכם אני פשוט לא אגיע לשום מקום בעולם. זה שאני בן אדם פשוט שמשתמש בתחבורה ציבורית ובמוניות שירות פשוטות והולך ברגל ונוהג במכונית בעצמי בדרך כלל, אינו אומר שמי שמבקש אותי לא ידאג לי ולמשפחתי למקומות במחלקה הראשונה.
חקי חיון | 09.12.18
11.
יש ביקוש למחלקות ראשונות - רק טיפה פחות כרגע
בטיסות הארוכות אין תחליף למחלקה ראשונה. ההבדל הוא עצום. גם בין העסקים של אמירטס וסינגפור לפירסט שלהם. חוץ מזה - רוב האסיתיות מחזיקות פירסט כמו גם הארופאיות הגדולות (לופטהנזה,סוויס,בריטיש,אייר פראנס- לה יש פירסט הכי טוב ארופאי). בעתיד נראה הרבה יותר פירסט. לקוחות המטוסים הפרטיים יעדיפו פירסט של סינגפור או אמירטס או אטיהד (עם דירה במטוס) בכל טיסה מעל 4 שעות (אם אין לחץ של זמן).
יוסי | 09.12.18
7.
שני מנהלים במחלקת עסקים מתחקרים האחד את השני על עלויות הכרטיס,
התוצאה: המזכירות חוטפות על הראש בגלל מחיר גבוהה יותר, יוצא מכך שחברות התעופה מתחרות בינן לבין עצמן על כיסו של המנהל הפגוע ומפליגות בהנחות כדי לשבות את ליבו, את ההפרש במחיר ישלמו שאר הנוסעים במח' תיירים, על זה תוסיפו מבצעי הנחות גם להם ותקבלו טיסה מחיר עלות בלבד,
אורח | 09.12.18
5.
לקוחות יוקרה אל על
אם את/ה לקוח/ה יוקרה של אל-על (platinum / top platinum) וחשוב לך להיות חבר/ה בקבוצה חדשה שמשפיעה את/ה מוזמנ/ת לשלוח בקשת הצטרפות. ייעוד ומטרות מרכזיות: 1. יצירת פלטפורמת שיח בקרב לקוחות היוקרה ושיקופה באופן ישיר, יעיל ומהיר. 2. יצירה וגיבוש קבוצה חזקה אשר ייעודה להשפיעה על קבלת ההחלטות הרלוונטיות למעודון ה"נוסע המתמיד". 3. להוות קבוצה מחוללת שינוי בעלת כושר השפעה לדחיפת הצעות ייעול והתנהלות. aopiaopi9@gmail.com ההצטרפות מיועדת ללקוחות במעמד platinum ו - top platinum.
Aopi | 09.12.18
1.
הסיבה העיקרית היא השיפור במחלקות העסקים בשנים האחרונות.
היום רוב חברות התעופה הגדולות מציעות במחלקת עסקים מושבים שנפתחים למיטה מלאה בתצורת 1-2-1 שמאפשרת לכל הנוסעים גישה ישירה למעבר ופרטיות מלאה. כשזה המצב- אין שום סיבה שחברה תטיס עובדים במחלקה ראשונה. אני מניח שבמחלקה ראשונה טסים כיום בעיקר כמה עשירים שיש להם מספיק כסף כדי לבזבז על מחלקה ראשונה אבל לא מספיק כדי לטוס במטוס פרטי והרבה אנשי עסקים שמשדרגים מטיסה במחלקת עסקים או קונים כרטיס תמורת מיילים.
מישהו | 08.12.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת