25. רק חשמל תודה על הכתבה. חבל שלא כתבת על עלות טיפולים. יש לשער שהיא זולה משמעותית מעלות טיפולים ברכב בנזין. חוץ מזה, מי אמר לך שלא אכפת לנהג הישראלי ממחיר הדלק? אני לא מכיר "ישראלי" כזה. שמעון | 16.01.19 (ל"ת)
24. כשתבוא לממש את הפרש המחיר מול הקליאו תצטרך להחליף סוללה... אני מקרסו לא אקנה כלום בחיים (הייתי רוצה לנסות את הדאסטר 4X4 אבל ממה שקראתי עליהם הבנתי שהם פשוט רמאים) אז לי זה לא משנה, אבל אם כבר... לא חבל? | 27.12.18 (ל"ת)
23. עלילות קרסו והחשמליות הדגם שקרסו הביאו לארץ ZOE אחרי ש"גילחו" ממנה את אביזרי הבטיחות (כדי להוריד מחיר ליבואן ולהגדיל את הרווח) וכך קיבלו ציון 0, אין שקע טעינה DC משמע רק טעינה איטית, לא הביאו עם הרכב מטען מקורי ומפנים את הלקוח לחברה ישראלית שתתקין לו מטען לא בעלות נוספת של אלפי שקלים... נהג חשמלית | 24.12.18 (ל"ת)
21. הכול טוב ויפה אבל אין עדיין תשתית חשמלית מתאימה ברחבי העולם ובטח בארץ בשביל החשמלית הזאת. נכון שהיא חסכונית ביותר אבל מה לעשות שאין עדיין מספיק תחנות דלק שמתאימות להטענה חשמלית. לדעתי נכון לכרגע משהביא את הפתרון הכי טוב זאת קיה עם הפלאג אין והנירו שלה שזה מנוע משולב שהוא גם חסכוני ונכון לכרגע נותן פתרון. אבי | 14.12.18 (ל"ת)
19. ל18. ציון בטיחות זה משהו אחד ומבחני ריסוק משהו אחר במבחני ריסוק הזואי קיבלה 5 כוכבי ריסוק ככה שזה ציון מעולה לסופר מיני וזה המקסימלי בעת תאונה יש מה שיגן עלייך דירוג בטיחות 0 זהו דירוג של משרד הרישוי והוא מקבל ציון 0 בגלל 4 כריות אוויר (חובה 6 לטענת משרד הרישוי למרות שבזואי אלו כריות וילון והן מקיפות יותר) ויש לה מובילאי שמתריע אך אין לה בלימה אוטונומית או בקרת שיוט אדפטיבית אגב סוזוקי סלריו קיבלה 3 כוכבי ריסוק (קופסאת שימורים) ודירוג בטיחות 8 לך תבין ענת | 12.12.18 (ל"ת)
18. מה עם ציון הבטיחות הנמוך? רכב חדש בלי חמישה כוכבים לא מבין איך דבר כל כך חשוב לא מוזכר בכתבה כזו? גם יח״צ צריך לעשות עם אחריות כלפי הציבור כלכליסט. נאור | 11.12.18 (ל"ת)
16. החסרון העיקרי של הזואי קנית רנו-קיבלת קרסו. ללא עוררין, היבואן והשירות הגרועים ביותר בישראל. בני משה | 11.12.18 (ל"ת)
15. אין איזכור בכתבה אפילו במילא אחת על נושא הקרינה ולא בכדי , השמרו בנפשותכם ראו הוזהרתם t | 11.12.18 (ל"ת)
14. ל 11 ו 10. דווקא הנסיון מראה שהשחיקה לא משמעותית לאחר כ 6 שנים שהיא נמכרת ניתוח של הטווח של טסלה מראה שהיא לא איבדה טווח בצורה משמעותית. הפלואנס של בטר פלייס השתמשה בטכנולוגית סוללות מיושנת ללא מנגנון לשמירה על הטמפרטורה כמו שיש בסוללות כיום. יריב | 11.12.18 (ל"ת)
13. i10 ב 70 אלף עדיפה 2 דקות תדלוק, מאות ק"מ נסיעה לתדלוק וללא מצברים מתכלים יקרים למעט המצבר הראשי הסטנדרטי. מירב | 10.12.18 (ל"ת)
12. ל - 7, המחיר באנגליה הוא 22,000 פאונד (האתר שמציע ב 9,000 הוא כנראה תעלול יחצני). לכך צריך להוסיף את עלות הסכרת הסוללה (חובה). עדיין, זול בהרבה מישראל, ויש הבטחה של רנו לתחזוקת הסוללה ושירותי החלפת סוללה 24/7. זה בדיוק השירות שדרוש לבעל רכב חשמלי. אחרת אין טעם שי | 10.12.18 (ל"ת)
11. ל-10 כל סוללה חשמלית נשחקת עם הזמן, כולל של טסלה. כמו שמצבר התנעה של מכונית נשחק, כך כל סוללה אחרת. אני לא מכיר דבר כלשהו שלא נשחק עם הזמן. גם אצל טסלה, תשכח מ- 400 ק"מ. נתן | 10.12.18 (ל"ת)
4. מחיר לא שפוי.. מבטל את כל היתרונות של רכב החשמלי ואוכל את כל החיסכון על הדלק ל5 שנים קדימה. פשוט לא שווה. צדק | 10.12.18 (ל"ת)
3. לא מתלהב אין עדיין מכונית חשמלית בשוק, היכולה לתת פייט רציני למכונית בנזין, סולר או על גז. הבעיה במכונית חשמלית, טווח הנסיעה הולך ויורד עם הזמן והקושי במכירתה כיד שנייה. נתן | 10.12.18 (ל"ת)
הרנו שמשכיחה את בטר פלייס
25 תגובות לכתיבת תגובה