42. אופן ספייס לעובדי מטה זה לא לעניין חברה כמו בזק חייבת לתת תנאים מצויינים לעובדים כדי שתהיה לה יכולת לקלוט עובדים טובים ולשמר עובדים. ההנהלה מציגה לדירקטוריון חיסכון אבל בטווח הארוך זה לא מצדיק כי היכולת לגייס עובדים נפגעת. מה עוד , שבזק סופר ריווחית ולא תמיד טובת בעלי המניות קודמת אלא צריך להתחשב ברווחת העובדים. אופן | 07.12.20 (ל"ת)
41. wow ב 20 שנה,זה 100 מיליון חסכון,המעבר לחולון ? wow ב 20 שנה,זה 100 מיליון חסכון,המעבר לחולון ? wow | 01.08.20 (ל"ת)
40. יש אלטרנטיבה לת"א,בעתיד הרחוק:מטרו,רכבת קלה,נתצ יש אלטרנטיבה לת"א,בעתיד הרחוק:מטרו,רכבת קלה,נתצ יש אלטרנטיבה לת"א | 01.08.20 (ל"ת)
39. למי שמקטר,אולי תצאו מהבית לעבודה בשעה שלפני הפקקים למי שמקטר,אולי תצאו מהבית לעבודה בשעה שלפני הפקקים למי שמקטר ומקטר.... | 01.08.20 (ל"ת)
38. בעתיד הרחוק,כנראה באזור יהיה:מטרו,רכבת קלה,נתצ בעתיד הרחוק,כנראה באזור יהיה:מטרו,רכבת קלה,נתצ לכאורה בעתיד הרחוק | 01.08.20 (ל"ת)
37. נחכה ונראה מה יעשו העובדים. מיקום גרוע מבחינת נגישות תחבורתית. זוועה שרק תלך ותתעצם עובד | 07.03.20 (ל"ת)
36. יש אלטרנטיבה לת"א...רק צרכים לזרום. יש אלטרנטיבה לת"א...רק צרכים לזרום. יש אלטרנטיבה ל | 31.12.18 (ל"ת)
35. 20 שנה?זאת אומרת יכלו לחסוך 100 מיליון שח עוד כשלון ענק של ההנהלה שלא חסכו את העלויות הללו לפני כמה שנים. Shob | 13.12.18 (ל"ת)
34. אלק חכמים כולם חכמים כולם נבונים 1.5 מיליון שכירות לחודש כפול 12 חודשים לשנה זה יוצא 18 מליון עכשיו תכפילו את זה ב20 שנות שכירות תקבלו את הסכום המופלא 360 מליון שח כ100 מליון דולר, לבזק היה שטח ברחוב ההגנה בתא כולל נגישות לרכבת ולאיילון שעליו יכלה לבנות עזריאלי וחצי אבל מהחמדנות של אפקס בזמנו ונושאי הכלים בדרך לרצות את סנשו פנשה בזמנו להביא מזומנים לקופה דפקו את כולם כולל העובדים, אני מאמין שהצדק עוד יבוא חשבון עצמכם חבורת נבערים יהירים ...אוכלי חינם שזרקו אלפי עובדים...הסירחון ייצא לאור כי ככה דרכה של האמת להתגלות תמיד... השכל מתחת לאדמה ואל תדברו על תכנון מס... | 12.12.18 (ל"ת)
32. בזק עוברת לחולון המעבר מבנין עזריאלי לחולון הוא הרע במיעוטו אחרי היחס של ההנהלה לעובדים. ממקור ראשון. Rבריבוע | 11.12.18 (ל"ת)
30. יש ליד המתחם הסעה לתחנת רכבת.ובעתיד רכבת קלה יש ליד המתחם הסעה לתחנת רכבת ,מהאזור תעשייה ומתחנת רכבת, לאזור תעשייה. (זה מה שידוע לי ) ...ובעתיד תהיה רכבת קלה,יהיה תחנה של הרכבת קלה ,ליד המתחם. מבחינת תחבורה | 11.12.18 (ל"ת)
29. במצטבר,זה הפרש של המון כסף.אם ישכרו לעשרות שנים במצטבר,זה הפרש של המון כסף.אם ישכרו לעשרות שנים. במצטבר זה | 11.12.18 (ל"ת)
28. חולון ,מאוד קרובה לת"א..ובעתיד תהיה רכבת קלה חולון ,מאוד קרובה לת"א..ובעתיד תהיה רכבת קלה. אתם שוכחים ש | 11.12.18 (ל"ת)
27. בונים המון משרדי יוקרה ....באזור תעשייה חולון... בונים המון משרדי יוקרה....באזור תעשייה חולון.... לגבי חולון | 11.12.18 (ל"ת)
26. השכירות ו הארנונה נמוכים יותר ,בקרבה לת"א. השכירות ו הארנונה נמוכים יותר,בקרבה לת"א. יש אלטרנטיבה לת"א | 11.12.18 (ל"ת)
22. עזריאלי בתור עובד באיזור - סיוט להגיע לשם. אין תחבורה ציבורית, במיוחד לא רכבות. להגיע ברכב ולצאת מהמתחם בלתי אפשרי בשעות העומס. בזק רק תנזק מהמהלך. ארז | 11.12.18 (ל"ת)
21. ארנונה חולון לא ברור מנין הסכום הנקוב בכתבה הנוגה לסכום הארנונה שתשלם החברה בחולון אך בהנחה שמדובר בשכירות של 20,000 מ"ר כפי שמצוין בכתבה לפי סיווג "משרדים, שירותים ומסחר" תשלם החברה תעריף של כ- 193.79 ש"ח למ"ר (במונחי 2018). בסך הכל תעשיר בזק את העירייה בסך של כ- 4 מליון ש"ח בגין שטח זה ובתוספת נעלם קטן של שטחים משותפים. עמרי | 11.12.18 (ל"ת)
20. מאכזב מאוד לשמוע. ציפיתי שרז קינסטליך יביא את בזק למתחם ה 1000 בראשון לציון. נגישות הרבה יותר טובה ויש רכבת. כנראה המשק איבד אמון במתחם ברגע שדב צור הוחלף. טעות קשה של תושבי ראשון שבחרו את קינסטליך חסר הנסיון וחסר המושג שלא קרא ב 10 שנותיו כסגן עמוד אחד בספר התקציב. טעות מרה שתעלה לעיר ביוקר. אולג אוזן | 11.12.18 (ל"ת)
19. להגביר הילודה כי עדיין ניתן קצת לנשום ומבלים רק 50% מהחיים בפקקים. יצחק מסדר אבירי הלוף | 11.12.18 (ל"ת)
18. מעולה! הגיע הזמן לצאת מתל אביב סתם יקר צפוף ולא נגיש נהדר - אין שום סיבה שהמשרדים שלהם ישבו בתל אביב. הגיע הזמן לצאת טיפה מאיזור תל אביב . נהיה צפוף ולא נעים. וגם ככה אף עובד לא גר בתל אביב. לכן הנגישות לחולון יותר טובה. אני | 11.12.18 (ל"ת)
17. תנו לעובדים לעבוד מהבית ותחסכו לעצמכם את הארנונה ארנונה שייך לשנות ה 90 . אנחנו ב 2019 כבר נווד דיגיטלי | 11.12.18 (ל"ת)
16. בית אחד לכל קבוצת בזק בחולון יכנסו את כל הקבוצה ויחסכו הרבה יותר ממה שמוצג בכתבה. בית לכל הקבוצה | 11.12.18 (ל"ת)
15. מהלך טיפשי חוסכים כמה שקלים על שכירות וארנונה אבל יאבדו כוח אדם איכותי שרוצה לעבוד במרכז. יהיה להם קשה לגייס עובדים ויוכלו לקלוט רק חובטים שהם פחות איכותיים ככוח עבודה הייטקיסטי. חבל בזק תדרדר. דן | 11.12.18 (ל"ת)
14. תגובה ל-2 : אותה שאלה עלתה גם לפני 10 שנים כאשר סגרו משרדים בירושלים. היו עובדים שפרשו במסגרת תכנית ההבראה והיו כאלה שקיבלו תוספות שכר והסכימו לעבור לעזריאלי. מסכום העתק שאותו תחסוך בזק בהוצאותיה, היא בהחלט יכולה לתגמל עובדים שיעברו לחולון ראובן מ. | 11.12.18 (ל"ת)
13. תגובה ל 5 תל אביב , תמיד תישאר רלוונטית. במידה ויידרשו התאמות, אז העירייה / המשכירים/ ובעלי המשרדים הגדולים יידעו לתת הנחות מתאימות ולמשוך חברות רלוונטיות למתחמי העסקים בעיר. גיל | 11.12.18 (ל"ת)
7. נגישות זו ממש הרעה בתנאים לעובדים איך יגיעו לשם? לא פייר לפגוע בכ"כ הרבה עובדים .זה יגרום למרמור נוראי .הלוואי שמשהו ישתבש וזה לא יקרה בסוף דנה | 11.12.18 (ל"ת)
5. לקוחות העוגן יוצאים מת"א. בועת הנדל"ן מתפוצצת. הבנקים והחברות הגדולות במשק יוצאים מת"א בשל דמי השכירות הגבוהים. במקביל ממשיכים לבנות כמות מטורפת של מגדלי משרדים מפוארים. המשרדים הללו גובים סכומי עתק מחברות לא יציבות שצמחו בחסות הבועה: שלוחות בינ"ל של חברות הייטק, משרדי WEWORK ודומיהם, משרדי רו"ח, משרדי עו"ד, מעצבים, אדריכלים, חברות ניהול וכו'. כשהבועה תתפוצץ הן יהיו הראשונות לפטר עובדים ולצמצם משרדים... כלכלן | 11.12.18 (ל"ת)
3. אז הבניה בשטח סקיה צומת מסובים לא תהיה לבזק לפי התכנון המקורי? כרגע במסובים עובדים על השטח של בזק במלוא המרץ. דני | 11.12.18 (ל"ת)
2. מה עם פקקים ועומס תחבורתי!!??? למשהו אכפת בכלל??? אני חושב שכל מי שיעבוד באזור הזה רק יקלל. אין גישה לשם לא ביציאה ולא בכניסה!! תחשבו על זה. שי | 11.12.18 (ל"ת)
אחרי 20 שנה במגדל המשולש של עזריאלי: בזק עוברת לחולון
42 תגובות לכתיבת תגובה