אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מהארנונה ועד למים: הנוסחאות שבגללן הכל עולה לכם יותר

28 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
רק את המובן מאליו לא כותבים - צריך דחוף לשדרג את התח"צ
בתחבורה הציבורית צריך להשקיע מיליארדים כדי שנדביק את המקובל בעולם. חסרים פה המוני קווי אוטובוסים ותגבורים לקווים קיימים, והפעלתם בלילות ובסופי שבוע, פוניקולרים באזורים תלולים, סלילת נתצ"ים ועוד - לשפוך דחוף כסף על התח"צ ואז תהיה הצדקה למיסוי הגרסיבי על הרכב הפרטי.
רעות | 17.12.18
11.
האחד עבריין-השני פודל משובט=חורבן חיינו
עשיתם קולאז המסביר יותר מכל את הסיבות-לחורבן חיינו.עבריין שהיה בכלא-מה עושה בכלל בכנסת?????השני חתום על רבדים של כשלים ואסונות המלמדות על אפיסותו וטפילותו ונשאלת השאלה לו אני בעל עסק-האם הייתי מעסיק עובד רדוד שכזה-בעלויות שערוריה של מעל-120,000ש"ח מידי חודש בחודשו??????בוודאי שלא.וזה מסביר את מימדי השערוריה של מנגנון ממשלתי מפוברק ענק-שמשרת עסקנים -שאין שום קשר בינם-לאזרח ולמדינה.מימון משפחת ראש ממשלה ותשלומי החשמל מים וארנונה על הוילה הפרטית הינו מעשה מכוער לא מוסרי לאתי לא מתבקש-לאור תנאי ההפקרות שמשפחה זו ממומנת כבר.והרי לכם התחלואים שגורמים לביזה רבתי של כספי המסים ע"י חבורה זו,ע,י פקידי בנק ישראל,ומימון השכר והפנסיות של עובדי חברת החשמ-שצריך לחייב אישית את שטייניץ לשלם להם מכיסו-בגין אשמתו הישירה -על מה שחתם.ולהחרים רכושו כעונש על 3 מיליון עניים-זועמים.
בגדדי | 17.12.18
10.
מעניין אך האם במקרה התמונה של שני האנשים המושחתים האלו ואחראים למצב העגום !!
הכתבה מביאה פה מספר גרמים לבעיות של יקור המשק, אך שכחת כמה אחרים שתורמים לא פחות מכך. שר האנרגיה שאמור לדאוג למשק האנרגיה ולתוכניות ארוכות עבור אזרחי ישראל, דואג בינתיים לכיס שלו, ולטיקוון מספר אחד במשק ושוכח את אזרחי המדינה. לגבי השר השני, כל מילה מיותרת לא ברור כיצד שר עם קלון, שחיתות ופשיעה נמצא עדיין בתפקיד הזה. אך זו הדוגמה מדוע הממשלה הזו רקובה. אין אף תוכנית ארוכת טווח של משק האנרגיה בארץ וכך גם נושא התשתיות, כבישים, רכבות ועוד. ולכן כל אחד מזיז תקציבים מצד לצד ללא חשיבה.
קובי | 17.12.18
2.
במקום לסלול שבילים ונתיבים לקורקינטים ואופניים
נתיב מכונית אחת שווה לשני נתיבי אופניים לקורקינטים. שיוכלו לסוע בבטחה. הם תופסים פחות מקום, צורכים פחות דלק ולא מזהמים את האויר (ישנה עדיין הצריכה והזיהום של המפעל שמייצר חשמל) במקום לקדם תחבורה ציבורית והפחתה של רכבים - מקדמים דוחות וחניונים שמעניין כסף
מגלגלים עליהם עלויות | 17.12.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת