5. סוזוקי והאיבזור הבטיחותי סוזוקי היא יצרנית מכוניות טובה ומיטיבה. עיון קל באתר סוזוקי העולמי, יגלה לכל המתעניין כי סוזוקי מתקינה במכוניותיה מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות. אלא מה? הבעלים של חברת "מכשירי תנועה", יבואנית סוזוקי בישראל, הוא אחד המשקיעים הגדולים בחברת "מוביל-איי", ומכאן, דרישתו לייבא מכוניות סוזוקי לישראל ללא מערכות בטיחות מתקדמות, כדי שיהיה באפשרותו להתקין מערכות "מוביל-איי" בכל מכוניות סוזוקי שמגיעות לישראל. אז מה אם בכך הוא מסכן את רוכשי המכוניות ובני משפחותיהם (וגם את כלל המשתמשים בדרך...), העיקר שירוויח עוד כמה שקלים על כל מכונית. בכל מדינה מתוקנת, היו מתקינים זה מכבר תקנות לפי אסור לייבא מכוניות לישראל שאינן כוללות מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות - אשר הותקנו כבר על פס הייצור! אבל אצלינו, משרד התחבורע והעומד בראשו מנהלים קמפיינים אדירים ומשלמים סכומי עתק לציבור ובלבד שיתקינו את צפצפות השעשוע "מוביל-איי". כרמל ל. | 19.12.18 (ל"ת)
3. מי שרצה את האסטון כבר קנה למכור ולקנות אחד אחר כנראה גם לעשירים ביותר אין טעם, עוד שנה יתחילו להחליף. גם יש רכבים יותר מעניינים עכשיו מאסטון :) tt | 17.12.18 (ל"ת)
1. שורה תחתונה היא שזה עיניין של תפיסת השוק אין פלא שהקוריאניות מאוד מצליחות, ולא סתם שדגם כמו הספורטאזה' של קיה מחזיק שוק כל כך חזק, הרי זה עיניין של הרבה אוטו לשקל ואמינות, ישראלים מאוד אוהבים את השילוב הזה והוא גם מוכיח את עצמו גיל | 17.12.18 (ל"ת)
מסירות רכב: לאן ירדה סוזוקי, איפה מתחבאת פולקסווגן ואיך התרסקה אסטון מרטין
5 תגובות לכתיבת תגובה