אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

נמצא "האשם": מנכ"ל הרכבת שחר איילון פורש מתפקידו

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
אי שביעות רצון מתפקודו של שחר אילון.
אחת מהכישלונות של שרי הממשלה ובמיוחד שר התחבורה ,זה למנות ניצבי משטרה ,צה"ל ושירות בתי הסוהר בדימוס שעשו קריירה במקומותיהם ,ומחפשים עברם תפקידי המשך ברמות ממלכתיות ,כאשר סגל בכיר ומוכשר מקצועית בתחומי הובלת פרויקטים חדשניים ,מיועדים לגיוס ללא כל זיקה פוליטית . הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות בממשלה יעשו "חושבים" ללא כל קונוטציה אחרת ויגיעו להחלטה ולמען הדורות שבעתיד ,לבחור את אנשי המקצוע ולא את הגישה הפוליטית.
בועז | 20.12.18
27.
בעיית היסוד - המשפטיזציה
בגלל תקנות חובת המכרזים, כדי לכאורה "לחסוך" 50 מיליון דולר, צריך תילי תילים של מכרזים ציבוריים. יקחו את הספק הזול, לכאורה יחסכו 50 מיליון דולר, אבל התהליך ייקח 4 שנים וההפסד למשק בשעות עבודה, פקקים, תאונות דרכים ושאר מרעין בישין יהיה 4 מיליארד דולר !!!! העיקר שהיועצים המשפטיים יעמדו בלשון החוק, ויהיה מכרז ציבורי. מדינת הייטק עאלק . . . ועוד משהו: הספק הזול, עם הסחורה ה"זולה" שלו, וכל התיקונים, יתברר כמו תמיד, כאופציה היקרה ביותר !!!
יוסי, מומחה בפתרון בעיות קשות | 17.12.18
26.
מה לו ונהול רכבת
זו השיטה בארץ. לקחת קצין שפרש ולסדר לו תפקיד בחברה גדולה כשאין לו שום נסיון בפעילות החברה. מה לשחר איילון שהיה שוטר ולכבאות? מה לו ולניהול חברת רכבות? אותו דבר למנהל חברת חשמל,מפעל הפיס,רשות הנמלים ועוד. מפקירים משאבים לאומיים כדי לסדר השלמת הכנסה למקורבים.
רפי | 17.12.18
5.
השיטה מוכרת במוסדות ציבור
לא סיימו את כל העבודות כנדרש לפרויקט. "ההחלטה לפתוח את הקו מירושלים בעת הזו הייתה שגויה" טען המנכ"ל כל הזמן. אז למה מפטרים את המנכ"ל כעת? הסיבה לכך: זה מפנה אצבע מאשימה כנגד המנכ"ל ואז כפועל יוצא - השר יוצא "זכאי". לא צריך יום לימודים ארוך כדי להבין את זה.
שמואל | 17.12.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת