31. אי שביעות רצון מתפקודו של שחר אילון. אחת מהכישלונות של שרי הממשלה ובמיוחד שר התחבורה ,זה למנות ניצבי משטרה ,צה"ל ושירות בתי הסוהר בדימוס שעשו קריירה במקומותיהם ,ומחפשים עברם תפקידי המשך ברמות ממלכתיות ,כאשר סגל בכיר ומוכשר מקצועית בתחומי הובלת פרויקטים חדשניים ,מיועדים לגיוס ללא כל זיקה פוליטית . הגיע הזמן שמקבלי ההחלטות בממשלה יעשו "חושבים" ללא כל קונוטציה אחרת ויגיעו להחלטה ולמען הדורות שבעתיד ,לבחור את אנשי המקצוע ולא את הגישה הפוליטית. בועז | 20.12.18 (ל"ת)
30. מי שצריך ללכת הוא שר התחבורה כל תחלואי הרכבת היום הן תוצאה של מהירות ורצון להצטלם עם ביבי בפתיחת הקו לירושלים שלא היה מוכן, ומי ״אשם״ המנכ״ל —— בולשיט שר התחבורה אשם ובגדול דן | 19.12.18 (ל"ת)
29. הבעיה לא תיפטר על שיכפילו את מסילות החוף יש ככ הרבה איחורים וביטולים צפיפות נוראית כל עוד לא יכפילו את מסילות החוף הבעיה לא תיפטר יאיר | 18.12.18 (ל"ת)
27. בעיית היסוד - המשפטיזציה בגלל תקנות חובת המכרזים, כדי לכאורה "לחסוך" 50 מיליון דולר, צריך תילי תילים של מכרזים ציבוריים. יקחו את הספק הזול, לכאורה יחסכו 50 מיליון דולר, אבל התהליך ייקח 4 שנים וההפסד למשק בשעות עבודה, פקקים, תאונות דרכים ושאר מרעין בישין יהיה 4 מיליארד דולר !!!! העיקר שהיועצים המשפטיים יעמדו בלשון החוק, ויהיה מכרז ציבורי. מדינת הייטק עאלק . . . ועוד משהו: הספק הזול, עם הסחורה ה"זולה" שלו, וכל התיקונים, יתברר כמו תמיד, כאופציה היקרה ביותר !!! יוסי, מומחה בפתרון בעיות קשות | 17.12.18 (ל"ת)
26. מה לו ונהול רכבת זו השיטה בארץ. לקחת קצין שפרש ולסדר לו תפקיד בחברה גדולה כשאין לו שום נסיון בפעילות החברה. מה לשחר איילון שהיה שוטר ולכבאות? מה לו ולניהול חברת רכבות? אותו דבר למנהל חברת חשמל,מפעל הפיס,רשות הנמלים ועוד. מפקירים משאבים לאומיים כדי לסדר השלמת הכנסה למקורבים. רפי | 17.12.18 (ל"ת)
25. שחר היית צריך לשאול קודם במודיעין של הרכבת... נו זה השר הממונה על התחום מינכהאוזן | 17.12.18 (ל"ת)
22. הרכבת זה המפעל שצורך אולי הכי הרבה שטח במדינה וקיבלו בשנים האחרונות מליארדים. הרכבת זה המפעל שצורך אולי הכי הרבה שטח במדינה וקיבלו בשנים האחרונות מליארדים. חייבם הנהלה איכותית כדי להגיע למצויינות ברכבת אזרח | 17.12.18 (ל"ת)
20. חוצפה! הועף כי התבטא היום נגד הממשלה!!! שמעתי אותו הבוקר ברדיו. רהוט חד ומדוייק דיבר על כך ששר התחבורה והאוצר לא מתקצבים כלום והכל יהיה תקוע לפחות לשש שנים הבאות. זרקו אותו כי הממשלה הזו משתינה עלינו מהמקפצה. יאיר | 17.12.18 (ל"ת)
18. לא ברור מה עשה שם מלכתחילה הבנאדם איש בטחון פנים- היה שוטר והיה כבאי, וגם זה לא בהצלחה מרובה. הוא לא האיש המתאים לניהול רכבת ישראל. באותה מידה יכלו למנות עורך דין או רופא שיניים לתפקיד הזה. צבי נגב | 17.12.18 (ל"ת)
16. הרכבת לירושלים הרכבת היתה במצב טוב ורווחי עד שהגיע הפרוייקט רכבת לירושלים, מי ניהל את הפרוייקט רכבת ירושלים? רכבת לירושלים | 17.12.18 (ל"ת)
15. לא זה לא מספיק הסבא צריך ללכת לדין פלילי ומי שקיבל ייצור הזה מנותק ממציאות - גם. שיבוש תשתיות המדינה - זאת מטרתו של אויב. אזרח | 17.12.18 (ל"ת)
13. תחבורה בקריסה כוללת-השר היה צריך להתפטר כמו בדיור ובבריאות -מחדלים לאומיים של העשור האחרון-שום ראייה אסטרטגית הכל כיבוי שריפות וספינים מחדל לאומי | 17.12.18 (ל"ת)
11. שר התחבורה יצר את הלחצים הוא זה שצריך להתפטר. שנתיים זה גם פרק זמן קצר מדי להתארגן על הזמנת מלאי מספק של רכבות, בהתחשב בדרישות למכרזים ובמקלות בגלגלים שהאוצר אוהב לשים חדשות לבקרים. לא צריך לפטר מנכ"ל של שנתיים. מרקו | 17.12.18 (ל"ת)
7. נו באמת- האיש הכי טוב שם הוא האיש הכי טוב שם...מלח הארץ מדוייק ושקט..מה אפשר להספיק בשנה וחצי בגוף ענק כזה ובפרוייקט שפוליטי כזה... משה | 17.12.18 (ל"ת)
5. השיטה מוכרת במוסדות ציבור לא סיימו את כל העבודות כנדרש לפרויקט. "ההחלטה לפתוח את הקו מירושלים בעת הזו הייתה שגויה" טען המנכ"ל כל הזמן. אז למה מפטרים את המנכ"ל כעת? הסיבה לכך: זה מפנה אצבע מאשימה כנגד המנכ"ל ואז כפועל יוצא - השר יוצא "זכאי". לא צריך יום לימודים ארוך כדי להבין את זה. שמואל | 17.12.18 (ל"ת)
4. *שדירה יכולה להיות באוויר,ללא יסודות על ה קרקע. *שדירה יכולה להיות באוויר,ללא יסודות על הקרקע. עוד לא ראיתי ש | 17.12.18 (ל"ת)
3. עוד לא ראיתי שאפשר לבנות דירה על אוויר......... עוד לא ראיתי שאפשר לבנות דירה על אוויר......... עוד לא ראיתי ש | 17.12.18 (ל"ת)
נמצא "האשם": מנכ"ל הרכבת שחר איילון פורש מתפקידו
31 תגובות לכתיבת תגובה