אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדחת מנכ"ל הרכבת? רוב הדירקטוריון לא שש לעשות זאת

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
בלב כבד אני נאלץ לפטר אותך.... פחחחח :)
דירקטוריון? מקבלי החלטות? סיפור כל כך טרוויאלי אי אפשר להמציא. שר תחבורה "בולדוזר" שלא נותן לעבוד ודורש הכל ללפני שנה, מבטיח ששום מנכל טוב או רע לא יצליח. אם היה נותן לו להכשל בזמנו החופשי זה עלול היה להיות מבלבל, אבל שלוחות הזמנים התאימו פחות או יותר לאגנדה הפוליטית זה היה שקוף מידי. אבל הסיבור הוא לא המנכל ולא ה"שר"... חבורה של לועסי במבות שברגע האמת משאירים שלולית על הפרקט היקר.
משה | 18.12.18
1.
מצאו שעיר לעזאזל- הרי האשם הוא משרד התחבורה והעומד בראשו.
המחסור בקרונות רכבת הוא תוצאה של עיכוב במכרז הקרונות, שקרה כבר לפני תחילת כהונתו של איילון. הבעיות בקו לירושלים הן תוצאה של עיכובים בפרוייקט החישמול, שגרמו לדחיית הפרוייקט (ושוב, התרחשו לפני הכהונה של איילון)- ולעקשנות של שר התחבורה לפתוח אותו במועד שבוא הוא הבטיח על אף חוסר המוכנות שלו. הצפיפות ברכבות היא תוצאה של פתיחת הקו לירושלים לפני שהגיעו הקרונות הנוספים, שוב- בהחלטת שר התחבורה. ההפסדים של הרכבת הם לפחות בחלקם תוצאה של העברת הקרונות לקו לירושלים- שנוסעים 80% ריקים וגורמים לאובן במכירות כרטיסים ולירידה במענקים של משרד התחבורה שמבוססים על מספר הנוסעים. הזוי שהמצב הקשה ברכבת ישראל גורם לפיטורים של מנכ"ל שנמצא בתפקידו בקושי שנה וחצי ולא להתפטרות השר האחראי שיושב על הכיסא כבר 9 וחצי שנים, ובוודאי שלא יכול לטעון שהוא לא ידע ואין לו אחריות למצב. הרי גם אם נניח שהמנכ"ל אכן כשל בתפקידו (וזה חתיכת כישלון אם תוך שנה וחצי יש לפטרו)- לשר התחבורה יש אחריות מלאה למינוי שלו.
מישהו | 17.12.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת