11. וואו לפי המגיבים פה באמת יש בארץ בעיה קשה של הבנת הנקרא מגיבים 1, 5, 8 ו-10 -כתוב בפירוש: "דומותיה יוכלו לשמש בעתיד גם לתחבורה תת קרקעית רגילה, וגם למיזמי הייפרלופ" כלומר זו רק מנהרה, מיזם הייפרלופ זה דבר נפרד ערן | 21.12.18 (ל"ת)
9. אין לי מושג איך מרגיש לנסוע בחפירה שלו אבל אני יודע מה ההרגשה להקשיב לחפירות שלו. זה שטות אחת גדולה. אמור להיות ואקום לכל אורך המנהרה - זה לא קורה ולא יקרה. הבטיחו מהירויות של מעל 1000 קמ"ש, בפועל לא עולים מעל 240. יש רכבות מלפני יותר מחמישים שנה שנוסעות במהירויות כאלה ויותר גבוהות על תשתית הרבה פחות יקרה והרבה יותר בטוחה. לכל יזם יש פרוייקטים כושלים לאורך השנים וההייפרלופ זה אחד הכשלונות של מאסק. שתול | 20.12.18 (ל"ת)
7. הכל מעולה, עד שתהיה תקלה הכל יעבוד מעולה, עד שתהיה תקלה, במסילה, רכב פתאום נשרף, איש לא מרגיש טוב וצריך פינוי, בקיצור לא לעניין עלי בבא | 20.12.18 (ל"ת)
6. אלון מסק - חזון מדהים משולב עם ביצוע האדם הזה יוזם ומיצר פרויקטים אשר מדינות לא מסוגלות לבצע. אזורים שונים בכדור הארץ ללא כיסוי לוויני לתקשורת. אוקיינוסים רוב אפריקה חלקים באסיה דרום אמריקה ואוסטרליה ואיזורי הקטבים. אלון מסק הרים לחלל כמאה לוויני תקשורת, ותוכניתו להציב 300 לווינים שיכסו את כל כדור הארץ. חשוב מאוד להצלה במקרה אסון באזורים אשר עד עכשיו אף אחד לא השקיע בהם. ד"ר משה פרץ | 20.12.18 (ל"ת)
3. ל-1 מקווה שאתה לא טרול הבן-אדם הזה הוא השראה גדולה מאוד לכל האנושות, הוא משקיע את כל מרצו וכספו האישי לקידומה. אז כן, יש כשלונות אבל גם יש הרבה הצלחות, בכל מקרה בדרך להצלחה יש גם טעויות. יוסי | 19.12.18 (ל"ת)
1. הבטיח היפר-לופ... ...עם וואקום, קרונות נטולי חיכוך ועוד כל מיני דברים דימיוניים. וסיפק - מנהרת מילוט פרטית מלוס אנג׳לס עבור עצמו וחבריו. פשוט לא יאומן איך האיש הזה מסובב את כולם על האצבע הקטנה. אורן | 19.12.18 (ל"ת)
צפו: איך זה לנסוע במנהרה שחפר אלון מאסק?
11 תגובות לכתיבת תגובה