8. סין הסכנה הגדולה ל 3 צודק במאה אחוז כל הכבוד חכם.... כולם מייצרים בסין ונדפקים חזק מאוד הסינים מעתיקים הכל והכל מותר להם הם הסכנה הכל ביותר בעולם..... אם טארפ יצליח לעשות אפילו מעט כל העולם ירוויח.... הישראלים ואני בכיר בהייטק חושבים רק על כסף פה מתחילה הבעיה.... עדיף לייצר במזרח אירופה אפילו אם יותר יקר אסור לתת לסינים כלום.... הרבה חברות סארט אפ נסגרו אחרי 2 שנים בגלל הסינים אפשר לייצר בסין רק אם חברות גדולות כמו אמזון ולא כל מיני סטארט אפים .... דוד | 24.12.18 (ל"ת)
6. מערכת יקרה עם חלקים נעים! לא יעבוד! הלידרים של אינוביז בנויים, ככל הנראה, עם מראות מסתובבות...ומה יקרה כשאיזה מנוע קטן יפסיק לעבוד??? בגלל המורכבות של החיישן גם המחיר ליחידה יהיה ככל הנראה מאוד מאוד יקר (להערכתי - מאות דולרים ליחידה ביצור המוני). חייבים לזכור שהלידר הוא רק רכיב אחד בתוך המערכת האוטונומית שתכלול גם מצלמה (מוביילאיי) וככל הנראה גם רדאר. אם רכיב אחד עולה מאות דולרים כמה תעלה המערכת כולה? BMW זה רכב יוקרה שפחות רכיש למחיר הרכיבים...אבל ברכב משפחתי סטנדרטי לא ניתן להתקין מערכת כזו! חייבים לפתח לידרים זולים (עלות של עשרות דולרים בלבד) ללא חלקים נעים..בלי זה הרכב האוטונומי לא יתקדם לשום מקום! לל | 23.12.18 (ל"ת)
4. מדהים קצב ההתקדמות של Innoviz תוך פחות מ שלוש שנים, יש מוצר, יש לקוח, יש 200 עובדים. מדהים משה | 19.12.18 (ל"ת)
3. תזהרו מהסינים מעוניין כמה זמן יקח לסינים להעתיק את המוצר ולמכור אותו ברבע מחיר אינשם | 19.12.18 (ל"ת)
1. השקעה נהדרת עד לתאונה הראשונה והיא תקרה...שלא יהיו לכם ספקות בנידון. הבעיה של החיישנים בתנאי ראות גרועה כגון מזג אויר ערפילי/שלגי היא קריטית למכונית האוטונומית ועדיין לא ברור שניתנת לפתרון. הפסימי | 19.12.18 (ל"ת)
הסנסור של חברת innoviz עובר לייצור המוני בסין
8 תגובות לכתיבת תגובה