8. רכבת מנכ"ל הרכבת פעל נכון בתשלום המקדמה על סמך אישור ראשוני. המתנה לאישור הממשלה היה גורם לדייחת ההזמנה כלומר אספקה מאוחרת של קרונות . יש מפעלים פרטיים לא פעם מתהלים על בסיס אישור ראשוני אך מקפידים לא ללבצע הזמנה מעל חמישים אחוז מאישור ראשוני. קיימת הכרה בצורך +אישור עקרוני לתקציב=הזמנה של חמישים אחוז מתקציב המאושר עקרונית. נוסע מתמיד | 26.12.18 (ל"ת)
7. המדינה ידעה שהאופציה קיימת ושחסרים 150 קרונות לפני כשנתיים הרכבת ביקשה אישור מהאוצר ל 150 קרונות נוספים. האוצר סירב לתת לרכבת להפעיל אופציות רכישה מחוזים קיימים שנחתמו באישור האוצר סין הרכבת ליצרנים שרכבותיהם וציודם פועל כיום ברכבת - בומברדיה, סימנס, ודרש שהרכבת תתחיל תהליך מכרז חדש שהקרון הראשון ממנו יגיע בעוד 4 שנים במקרה הטוב. כרגע הרכבת נמצאת במחסור ציוד נייד וחלק ניכר מבעיות הצפיפות בה נובעת מהמחסור. הפעלת אופציה קיימת בחוזה קיים היא ניסיון לפתור את המחסור והצפיפות בטווח הקרוב ולא ב2022 כפי שהאוצר רוצה.זה לא חוזה חדש מאחורי הגב. Ccyclist | 22.12.18 (ל"ת)
6. לא ידעתי לא שמעתי לא אמרו לי, זה לא אני -זה השמאלנים. ופרס אשם אשם אשם!!! זה הליכוד במשפט אחד | 20.12.18 (ל"ת)
5. החלטה נכונה בתהליך לא נכון זה כמעט כאילו שאיילון שכח שהוא מנכ"ל של חברה ציבורית ולא פרטית. אהרל'ה | 20.12.18 (ל"ת)
4. נשמע מוזר שרק עכשיו נזכר ישראל כץ להתנכל לאיילון כאילו הוא היחידי בדרדור החברה הזאת לתהום, אין לרכבת מועצת מנהלים? רק בגלל שהיו"ר חביבו של השר? אורח | 20.12.18 (ל"ת)
1. הפתרון לכל הבאלגן 6 רציפים בין חיפה לתא כל רעבת שנתקעת תוקעת את כל המדינה בנוסף תדירות הרכבות מכל חצי שעה תגדל ותענה על הצורך של אלפי נוסעים יאיר | 20.12.18 (ל"ת)
מנכ"ל הרכבת מציג: מסלול עוקף ממשלה
9 תגובות לכתיבת תגובה