12. במשרד התחבורע אוהבים מיקרו מנג'מנט אם המנכלית של המשרד היתה יכולה היא היתה קובעת לכל נהג מונית איפה יסע היום. שחררי נשמה. ח | 05.01.19 (ל"ת)
11. היכן אחריות שר התחבורה במשך 10 שנים לכהונתו? מדוע לא קידם רכש קרונות מתאימים בכמות הנדרשת? מדוע הפעיל בניגוד לעצות של מקצוענים, את הפיאסקו שנקרא קו מהיר ירושלים שאינו מוכן עדיין במלואו? מדוע השר ביטל כמעט 20 רכבות יומיות מהצפון למרכז וגרם לצפיפות קשה ולאיחורים ברכבות לתושבי הצפון רק כדי להעביר את הקרונות לחצי קו ירושלים? מנכ''ל הרכבת קיבל מקודמיו ירושה קשה וניסה להתמודד עם הצלחה מסוימת במהלך כהונתו. עתה לאור כשלונותיו של שר התחבורה משלם הש.ג. את המחיר ונאלץ לשמוע שעומדים לפטרו שלא בצדק. שמטוב | 26.12.18 (ל"ת)
10. איפה האחריות של יו"ר הדירקטוריון? המנכ"ל לא היה פועל בדרך זה אלמלא אישר הדירקטוריון את המהלך הזה טרם ביצועו. וחוץ מזה, לא מבינה כיצד הטענות הללו מתיישבות עם קבלת הערכת תפקוד גבוהה על ידי דירקטוריון הרכבת והיו"ר בכבודו רק לפני חודשיים? אזרחית | 25.12.18 (ל"ת)
8. המנכ"ל פוטר והמחדלים נמשכים........................ בתור נוסע קבוע מדי יום ברכבת, כל יום איחור של 10 דקות ומעלה. אין יום אחד שהרכבת הגיע בזמן, אחד אפילו. שר כלומניק פוליטיקאי עלוב ומנכ"לים שאבא סידר לה ג'וב, פשוט תת רמה ועליבות שמתאימה למדינת עולם שלישי מושחתת. נמאס כבר מכם | 24.12.18 (ל"ת)
7. הדלפה עלובה של האוצר עוצרים במשך שנים רכש של ציוד נע לרכבת - קרונות וקטרים. מתעקשים שלא צריך ואם צריך צריך מכרזים חדשים ואם מכרזים חדשים אז בתנאים יותר טובים ובנתיים אין קרונות הנוסעים מתעלפים בדוחק הרכבת מפסיקה חצי מיליון שקל על כל קרון חסר בגלל אי מכירת כרטיסים והנבלות באוצר מוכרים סיפור סבתא לעיתונאים נבובים. להקיא מכם עזרא | 24.12.18 (ל"ת)
6. הבעיה הכי גדולה עם הסיפור הזה היא שמתגלה שבחברה ציבורית חשוב יותר מראית העין והמנהל התקין מאשר שתבצע את עבודתה. שמה שאכפת למשרד האוצר, ברמה של לדרוש פיטורי מנכ"ל, הוא לא שהוא עשה מה שהיה צריך לעשות אלא שהוא לא עשה את זה כמו שהיה צריך לעשות. והבעיה הכי חמורה בסיפור הזה היא שהוא גורם לאזרח הפשוט לצאת נגד המנהל התקין, למרות שעל כל פעם שהוא עצר את מה שצריך לעשות הוא עצר עשרה מקרים של ניסיון לשחיתות. אהרל'ה | 24.12.18 (ל"ת)
4. איילון התברר כרובין הוד הבין את הקטסטרופה המתגבשת ודאג להביא קרונות לנוסעים הנדחסים. לא שזה עזר. תושבי הפרפריה ממשיכים להמחץ בקרונות. עדיף לעבוד במשרד האוצר ולנסוע ברכב ערן, חיפה | 24.12.18 (ל"ת)
2. רכישה בחיפזון ללא שהיה מספיק זמן לנהל משא ונתן??? איפה הייתם כל השנים האלה???? הייתם צריכים לרכוש את הקרונות האלה מזמן מזמן מזמן - אתם נטפלים אליו כי הוא היחיד שהבין שצריכים את הקרונות בזריזות כדי למנוע קטסטרופה תחבורתית שאנחנו חווים אותה כרגע? למול מה שקרה כל חטיבת התכנון של הרכבת צריכה לעוף הביתה כולל - זה כל התקפיד שלהם - לומר כמה קרונות צריכים ומתי - עלק בחיפזון גדי | 24.12.18 (ל"ת)
1. פקידי האוצר --מעצורים מלאכותיים בפני המנכלים לדברי פקידי האוצר 1. לא ניו מתקני התפלה --אך שר התשתיות אז ליברמן עקף אותם --ובהחלטת הממשלה היקימו מתקנים 2. גם ברכבת לפי הטוצר לא היו קמים רכבת העמק,הקו מב"ש דרל אופקים ,נתיבות ,אשקלון. 3. פקידי האוצר יקדמו פרויקטים רק שיקדמו את הפקידים אישית לאחר פרישתם מהמדינה. גזית | 24.12.18 (ל"ת)
"הרכבת תחת איילון 'פעלה במחשכים' בתחום הרכש"
12 תגובות לכתיבת תגובה