17. ל15 קווי תחתית באורך דומה עולים פחות מעלות הקו הסגול העילי מבדיקה של פרוייקטים דומים בעולם, עלות תחתית לעיתים נמוכה מהאומדן של עלות הקו הסגול. על האיוולת של קו עילי התושבים ישלמו בירידה חדה באיכות החיים: אין יותר שדרות, עצים, פרחים, מקומות חנייה, פחות נתיבי תחבורה, הפרעה לתחבורה בצמתים, חסימת מעבר הולכי רגל את הרחוב לאורך מאות מטרים ועוד. ערים רבות בעולם נאבקות להסיר את המפגע, שנקרא 'רכבת קלה' ואצלנו מאמצים בחום את הפתרון היקר והמיושן. אבי | 27.12.18 (ל"ת)
16. ק"מ רכבת תחתית עולה בין פי 3 ל פי 10 מרכבת עילית, אבל לרכבת תחתית יש קיבולת הרבה יותר גבוהה (2000 איש בתחתית לעומת 500 בקלה) והיא נוסעת במהירות גבוהה יותר. אולי, כשיימצא המקור ל 150 מיליארד ש"ח שעולה התחתית, גם לנו תהיה כזו טל | 26.12.18 (ל"ת)
15. נראה כאילו הרכבת עוברת בשולי הערים במקום במרכזים איך אנשים יגיעו לרכבת ולמה אין חניונים בתחנות בפריפריה? למה לא לחבר את נתבג באמת? הזוי שיימוס גרינברג | 26.12.18 (ל"ת)
14. גם אני לא מבין למה לא עושים רכבת תחתית לפחות בתוך תל אביב. זה לא שיש שם מקום מיותר בכבישים... דבש, ירושלים | 26.12.18 (ל"ת)
9. קו עילי - עוד בזיון של כץ והליכוד העיקר כותרת בעיתון אבל בפועל רקוב - כמו הקו לירושלים ששפכו כסף כמו מים ירון | 25.12.18 (ל"ת)
7. הנואש בכל העולם עברו לרכבות תחתיות! רק פה, חייבים להמציא את הגלגל מחדש ולבזבז כספי ציבור. סליחה על האופטמיות, אבל זה לא יתנן את המענה, אין התיחסות לכניסה לשכונות, כמו בכל עיר באירופה. הקטר | 25.12.18 (ל"ת)
5. מדוע התעלמו לחלוטין מנתב"ג? מדוע לא בנו מנהרה מיהוד עד לטרמינל 3? זה גם ככה עולה 9 מיליארד, אז לא יכלו להשקיע עוד קצת כדי שיהיה חיבור נוסף יותר יעיל לשדה התעופה ולא רק של רכבת כבדה מוגבלת שלא נכנסת לתוך העיר? יעל | 25.12.18 (ל"ת)
4. מגושם ולא יעיל לפי תכנון הקו ומספר התחנות שבדרך פרק הזמן שיקח להגיע מסוף ארלזורוב ליהוד יהיה ארוך יותר מאשר באוטובוס יואב | 25.12.18 (ל"ת)
3. בדיחה בכול העולם הפסיקו עם הרכבת העילית תגרום לפקק ענק! לפחות היו עושים מסילות דמודות מדרכה שהאנשים יורדים ישר למדרכה ועולעם ממנה היה ואז גם מכוניות יכלו לעכוף מבלי לסכן את הנוסעים!!! אבי | 25.12.18 (ל"ת)
2. את מי זה משרת בדיוק איזה מדינה מתבייש במדינה הזו רכבת לשום כלום למה בסכום הזה לא לחבר את יד אליהו עם רכבת עכשיו תירייים למשחקי כדורסל להרים את האזור למה | 25.12.18 (ל"ת)
1. את מי זה אמור לשרת? את ההמונים שעובדים בתחנה המרכזית? לא מגיע למרכז ערי הלווין. תכנון לקוי רועי | 25.12.18 (ל"ת)
החלו עבודות התשתית על ה"קו הסגול" בגוש דן
17 תגובות לכתיבת תגובה