15. תעשיה אוירית היא מוסך מטוסים ולא הייטק אמנם עוסקים בנושאים טכנולוגיים מורכבים אבל עדיין מתנהלים כמו מוסך מטוסים. הייטק זה משהוא אחר לגמרי. גם במוסך רכב יש היום הרבה טכנולוגיה ומחשבים אבל זה עדיין מוסך רכב לא הייטק. משה מלצר | 29.03.19 (ל"ת)
14. מקורות יודעי דבר אומרים שהעניין נדחה ב8 שנים הייתכן אף שיבוטל. העיקר כותרות איתי | 28.03.19 (ל"ת)
13. הרבה מגיבים מיללים ללא שום ידע. התעשייה האווירית, למעט שנה אחת, כל השנים האחרונות הרוויחה. המדינה לא סיפסדה אלא רק קיבלה רווחים. דני | 30.01.19 (ל"ת)
12. חברת רואי חשבון המתנכרת למהנדסים התעשייה האווירית שהיא בעלת הון אנושי מופלא מנוהלת היום על ידי רואי חשבון, כלכלנים ועו"ד חסרי הבנה מינימלית בעולם התעשיות הבטחוניות. היור, לשעבר מנכל משרד רוה"מ בא לבצע סדר יום פוליטי ולשם כך הביא את ראש לשכתו ותפר לו משרת ססמנכל.אין שום הערכה למי שכן מביןכי אז מתגלה שהמלך הוא עירם. עצוב יוני | 28.12.18 (ל"ת)
11. תעשיה אווירית חברה רצינית תעשיה אווירית זה מומחים מהנדסים היי טק זה טילים זה חלל זה מכם זה מטוסים זה משהו רציני כי אנשים רציניים.תנו לעובדים את תוספות השכר כמו שנתנו לרםאל קמג ואוניברסיטאות. שכר המחקר נשחק כ15 אחוזים דיי | 28.12.18 (ל"ת)
7. החלטה נכונה למרות ההפסדים מי שיודע לפתח מטוסים יודע לפתח גם מטוסים ללא טייס, טילים, לתכנן שיפורים במטוסים, ועוד. זו טעות להסתכל על הפרויקט האחד ולא על כל התמונה. זה חלק מהביטחון שמואל | 28.12.18 (ל"ת)
6. עבדתי בפתוח של מטוס מנהלים מוקיר...כל יום .נכון..שמפעל מטוסי מנהלים צריך ארגון וניהול .אם ידעו להפנים ולדעת ליישם שינויים.תהיה פריצת דרך...לא לשכוח שפיתוח כלי תעופה מביא לפיתוח וחשיבה ארוכת טווח של פיתוח תעופה וחלל. ואל תהיו שליחים למדתי ועובד בתעשיה אוירית... | 27.12.18 (ל"ת)
5. מה חדש? עבדתי בתעשיה האוירית לפני 25 שנה וגם אז היא הפסידה על מטוסי המנהלים. תלמיד בשעור אזרחות | 27.12.18 (ל"ת)
4. טעות הגהה הםסדים נאמדים ולא נעמדים. מצפים לרמת כתיבה ראויה יותר או להגהה מוקפדת. נועם | 27.12.18 (ל"ת)
3. מטוסי מנהלים גם כך הם לא יעילים.לא איכותיים.אבל הכי חשוב שהם חברה מושחתת. מאחת שיודעת!! תותי | 27.12.18 (ל"ת)
למרות ההפסדים: דירקטוריון תע"א אישר פיתוח מטוס מנהלים משודרג
15 תגובות לכתיבת תגובה