אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ככה עושים את זה נכון - בהולנד הממשלה משלמת לתושבים כדי שירכבו על אופניים

32 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
ככה עושים את זה נכון - קודם בונים תשתיות מתאימות
אין בהרבה ערים בישראל מקום לרוכבי האופניים - על הכביש הם מסכנים את חייהם, במדרכה - את חיי הולכי הרגל. פלא שאנשים מתעצבנים עליהם?! מה שההולנדים עושים זה מכינים את התשתית לאפשר לאנשים לרכב בבטחה ולא לדרוס אף אחד - כל הכבוד להם.
יסמין | 30.12.18
11.
למספר 7 - אין מה לקנא, מה שכתבת חסר היגיון
אופניים חשמליות הן פתרון מושלם לערים צפופות, ככה יהיה קל הרבה יותר להולנדים לשכנע תושבים לעבור לרכיבה על אופניים ולהוריד מכוניות מהכביש. זה קל מאוד לאסור באופן מוחלט ולא להתמודד עם הבעיות שמציבה טכנולוגיה חדשה שנכנסת למרחב, אבל לאסור בצורה גורפת ולא להכיר ביתרונות העצומים של אופניים חשמליות זו טיפשות מוחלטת וגזר דין מוות לטכנולוגיה שיכולה לשפר בצורה מדהימה ערים קטנות - בינוניות ולהוריד עומסי תנועה מכבישים עירוניים. אבל זה לא מפתיע, טיפשות היא לא תכונה שיש רק לאנשי ממשל ישראלים, היא קיימת גם באירופה וכנראה שגם בהולנד ספציפית.
סתם אחד | 30.12.18
7.
לקנא בהולנדים
שכחתם לציין שלא תפגשו בהולנד קורקינטים חשמליים, הוברבורד אואופניים חשמליים מהמודל שכל כך פופולרי בישראל. מדוע? כי החוק ההולנדי קובע שאופניים הם כלי רכב המונע בכח אדם. אי לכך, הוברבורד, קורקינט חשמלי והאופניים החשמליים שהפכו למכת המדינה אצלנו, מחוייבים ברישוי כמו כל כלי תחבורה ממונע אחר. אפשר להתקין מנוע עזר חשמלי לאופניים, אבל בתנאי שהוא מוסיף כח לדיווש ואינו מאפשר רכיבה בלי דיווש.... גדי
גד  | 29.12.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת