32. ל12 תקנה מתקן איתור ב6 דולר באינטרנט מחביא אותו איפשהו על האופניים מחזיק שבוע ועם קצת הבנה אפשר גם לחבר אותו לסוללה ולא צריך להטעין אותו לעולם רוכב | 31.12.18 (ל"ת)
31. ל 29. זה רק תירוצים. אם החרדים והערבים ישתתפו באופן מלא בשוק העבודה, הכלכלה שלנו תעוף קדימה. שחר | 30.12.18 (ל"ת)
30. כאשר השכנות שלנו יהיו בלגיה וגרמניה יהיה על מה לדבר... כאשר השכנות שלנו יהיו בלגיה וגרמניה ולא מאות מליוני ערבים שרוצים להשמידנו תוכל גם ממשלת ישראל לשלם לרוכבי האופניים. עד אז כדאי לרדת לקרקע המציאות. אנחנו לא חיים באירופה המערבית. גיא | 30.12.18 (ל"ת)
28. בארץ יראו הזדמנות למצוץ עוד כסף. אם יהיו הרבה אופניים בארץ אז ימציאו חוקים כגון טסט לאופניים. הכל כדי לסחוט עוד כסף. דני | 30.12.18 (ל"ת)
27. רק שכחתם לציין שגם על הכביש לרוכבי האופניים זכות קדימה על מכוניות וטראם aציוני ותיק | 30.12.18 (ל"ת)
26. בתוך העיר, רק על אופניים לסגור את תנועת הרכבים בכל הערים במדינה ולאפשר כניסה לתוך העיר, רק להולכי רגל ולרוכבים על אופניים. אין צורך בתשתיות, הכבישים הקיימים ישמשו כמסלול לתנועת האופניים. אבנר | 30.12.18 (ל"ת)
25. בהבדל אחד גדול שם אין כמעט אופניים חשמליים רוב האופניים הם רגילים, רק זוג פדלים. לכן לא טסים בהולנד כמו מטורפים הכל ברוגע ובנחת בני | 30.12.18 (ל"ת)
24. שכחתם רק פרט שולי אחד קטן - רוב הולנד נמצאת על מישור...וישראל לא.... מי בדיוק יכול לעלות עם אופניים את העליות בחיפה...או בירושלים..??? בחור ת"א | 30.12.18 (ל"ת)
22. החלק המזוויע עם הרכבים החשמליים אלה הרוכבים שמכים ללא רחם בדרך המכות כואבות וזוועתיות של הרכבים הדו גלגליים החשמלים - וכל האשמה על הרוכבים, שחכו שרוכבים ליד אנשים קשישים ילדים...ורק משטרה חסרה כאן. ורד | 30.12.18 (ל"ת)
21. אין מקום להשוואה. בהולנד יש תשתיות, יש תחבורה ציבורית מתפקדת ויש ממשלה שאיכפת לה מהאזרחים. 3 דברים שאין פה ולא יהיו פה רון | 30.12.18 (ל"ת)
20. האקלים בהולנד מתאים לרכיבה על אופניים. בעוד שבישראל שוררות סביב שלושים מעלות מרבית השנה. איתי | 30.12.18 (ל"ת)
19. זה כלי בעייתי אופנים ועוד בישראל למה את הקנאביס החופשי וזנות ממוסדת- אתם לא מאמצים מהולנד, אלא דווקא את האופנים ?? אחד | 30.12.18 (ל"ת)
16. מדניה ישראל תיקח מאיתנו מס בלו לאופניים, רישיון לאופניים נראה לכם שהמדינה תפסיד כסף על מעמ דלק ומס בלו .... הצחקתם אותי אילן | 30.12.18 (ל"ת)
13. ככה עושים את זה נכון - קודם בונים תשתיות מתאימות אין בהרבה ערים בישראל מקום לרוכבי האופניים - על הכביש הם מסכנים את חייהם, במדרכה - את חיי הולכי הרגל. פלא שאנשים מתעצבנים עליהם?! מה שההולנדים עושים זה מכינים את התשתית לאפשר לאנשים לרכב בבטחה ולא לדרוס אף אחד - כל הכבוד להם. יסמין | 30.12.18 (ל"ת)
12. גנבי אופניים פה קשה ליישם: אתה קונה אופניים ורוצה לשנות הרגלי חיים, אבל לפני שהצלחת ליהנות, כבר גנבו לך את האופניים. נעולות ברחוב באור יום. והמשטרה סוגרת את התיק. אופניים | 30.12.18 (ל"ת)
11. למספר 7 - אין מה לקנא, מה שכתבת חסר היגיון אופניים חשמליות הן פתרון מושלם לערים צפופות, ככה יהיה קל הרבה יותר להולנדים לשכנע תושבים לעבור לרכיבה על אופניים ולהוריד מכוניות מהכביש. זה קל מאוד לאסור באופן מוחלט ולא להתמודד עם הבעיות שמציבה טכנולוגיה חדשה שנכנסת למרחב, אבל לאסור בצורה גורפת ולא להכיר ביתרונות העצומים של אופניים חשמליות זו טיפשות מוחלטת וגזר דין מוות לטכנולוגיה שיכולה לשפר בצורה מדהימה ערים קטנות - בינוניות ולהוריד עומסי תנועה מכבישים עירוניים. אבל זה לא מפתיע, טיפשות היא לא תכונה שיש רק לאנשי ממשל ישראלים, היא קיימת גם באירופה וכנראה שגם בהולנד ספציפית. סתם אחד | 30.12.18 (ל"ת)
10. שם מכבדים רוכבי אופניים. פה רוכבי האופניים מסכנים את חייהם. ברכיבה. פחד אלוהים לרכוב. גלי | 30.12.18 (ל"ת)
8. רכיבה על אופניים בתל-אביב ממתינים פקחים שמחפשים כסף קל לעיריית תל-אביב ונותנים דוחות בקטעים לא סלולים בין שבילי אופניים - ממש מעודדים ... ליאור | 29.12.18 (ל"ת)
7. לקנא בהולנדים שכחתם לציין שלא תפגשו בהולנד קורקינטים חשמליים, הוברבורד אואופניים חשמליים מהמודל שכל כך פופולרי בישראל. מדוע? כי החוק ההולנדי קובע שאופניים הם כלי רכב המונע בכח אדם. אי לכך, הוברבורד, קורקינט חשמלי והאופניים החשמליים שהפכו למכת המדינה אצלנו, מחוייבים ברישוי כמו כל כלי תחבורה ממונע אחר. אפשר להתקין מנוע עזר חשמלי לאופניים, אבל בתנאי שהוא מוסיף כח לדיווש ואינו מאפשר רכיבה בלי דיווש.... גדי גד | 29.12.18 (ל"ת)
6. בישראל קיץ גהנום 70% מהשנה, אין תשתיות והאנשים לא מתחשבים. פלוס המדינה יודעת רק לקחת כסף, בטח שלא לתת. ינסו כזה דבר בישראל, אנשים ימותו, יהפכו לעניים ואיכשהו המדינה תחליט על מס ניפוח גלגלים או משהו בשביל לעשוק את האזרחים עוד קצת. שיהיה בהצלחה. גהכעיגכעיגעי | 29.12.18 (ל"ת)
5. לא מוכן להתאבד ברכיבה עם הנהגים הדפוקים בארץ!!! איפה שאין תרבות (כולל תרבות נהיגה) אין אופניים. לאה | 29.12.18 (ל"ת)
4. מפחד לדעת מה יקרה אם בארץ תהיה עלייה דרמתית באופניים גם ככה אין להם איפה לנסוע כאן. תאונות עם מכוניות והולכי רגל זה הדבר היחיד שיקרה מדבר כזה כאן. אני | 29.12.18 (ל"ת)
3. לא יותר פשוט לחוקק חוק שכל עובד חייב לגור עד 2 קמ ממקום העבודה שלו? ואז מי ייסע ברכב לעבודה? ע | 29.12.18 (ל"ת)
2. בארץ מקבלים קנסות במקום בארץ ישראל יש לרוכבי אופניים 2 אפשרויות: 1. להידרס על הכביש 2. להיקנס על נסיעה על המדרכה אלפרד | 29.12.18 (ל"ת)
ככה עושים את זה נכון - בהולנד הממשלה משלמת לתושבים כדי שירכבו על אופניים
32 תגובות לכתיבת תגובה