אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שלא נדע מצרות: מה עושים אם נוסע מת באמצע הטיסה?

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
ל 8 כמה תשובות
כמובן שמנסים הכול, החייאה, טיפול רופא או פאראמדיק מה שיש, התיעצות עם רופא דרך תקשורת לוויינית ועוד. הדיילים עוברים גם הם הרבה מאד הכשרה בנושא עזרה ראשונה וטיפול בנוסע במצוקה. בנוסף גם באוויר כמו על הקרקע רק רופא יכול לקבוע מוות. הכתבה המיותרת מדברת רק על המצב שאחרי ולא על מה שנעשה לפני.
מקרוב | 29.12.18
12.
היחידים שמחזיקים דפיברילטור מטעם החוק הם חברות ישראליות ואמריקאיות
לידיעת כל הטסים בLOW COST אירופאי, או בחברה אירופאית - שם לא מחייבים לשים את מכשיר ההחיאה שיכול להציל חיים למי שחוטף התקף לב בטיסה.אין חובה באירופה. וכשבדקו את העניין מאיזה תוכנית בטלויזיה לפני כמה חודשים, הם הצהירו שהם לא מתכוונים לשים, כי זה עולה כסף לקנות ולהכשיר דיילים באחזקתו והפעלתו, ואין להם מקום לשים את זה במטוס.... בישראל ובארה"ב זה מחוייב. חפש בגוגל "למה אין מכשיר החייאה בכול מטוס?"
תשובה ל-8 | 29.12.18
9.
ל-8. קודם כל מבררים אם יש רופא או מישהו היודע להעניק עזרה רפואית
יש מספר סיבות שאדם מפסיק לנשום באופן פתאומי - חנק, התקף לב, קריש דם במוח, שטף דם פנימי, איבוד הכרה מעודף אלכוהול ואפילו שתית מים מרובה. צוות המטוס עובר הכשרה בסיסית במתן עזרה ראשונה ויודע לעשות החייאה במקרים מסויימים. אם הנוסע לא מראה סימנים של מצוקה לפני שאיבד את ההכרה אז לרוב מזהים נוסע מחוסר הכרה כשהיושב לצידו מזהה שמשהו לא כשורה או כשצוות המטוס פונה לנוסע בבקשה והוא לא מגיב - וזה קורה לאחר דקות ארוכות שהנוסע כבר אינו נושם וללא דופק מורגש. במקרים כאלה אנשים עם ידע בסיסי בהחיאה יוותרו על הנסיון לאחר דקות אחדות.
אחד שיודע | 29.12.18
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת