8. קנו משומש יותר משתלם - כמה כבר אתם נוסעים? לא לקנות חדש. חבל על הכסף. המכוניות היום אמינות. אפשר לקנות רכב בן 5 שנים ק"מ נמוך בפחות מחצי המחיר. קובי | 01.01.19 (ל"ת)
6. ל - 5 - אולי, אבל - כווולם (כמעט) קונים במינוף, מימון, דחיית תשלום כשהמימון, מינוף, ודחיית התשלום יעלו הרבה יותר כסף (אם התקיימות הסיבות שצוינו בתגובה 2), כנראה שלא תהייה ברירה, ולאנשים פשוט לא יהיה מספיק כסף זמין. המגיב | 01.01.19 (ל"ת)
4. ל-2 הצחקת את בעלי הרכב... לא יקנו? בטח לא יקנו. הישראלי המצוי ימשיך לקנות גם אם יגיע לפשיטת רגל. ראינו כמה לא קונים רכבים חדשים בישראל בשנים האחרונות. שוברים שיאים כל פעם מחדש. הכל דיבורים כרגע. האוצר לא יעלה מיסים על רכב חדש כי שר האוצר עומד בפני בחירות. ישראלי | 01.01.19 (ל"ת)
3. ומה עם קנס על המכוניות המזהמות? אלה רכבי יוקרה שלא נפגעים לא בנוסחא הישנה ולא בנוסחה החדשה, עליהן ממשיך להיות המס של 83% בכל מקרה. גם מזהמות יותר גם תופסות שטח כביש/חניה גדול יותר. האוצר לטובת העשירים כבא אמרנו? רכבי המיני החסכוניים והמשפחתיות שגם הן חסכוניות, ייתיקרו כולל הגדלת שווי השימוש לרכבים הצמודים כאשר המיסים האלה לא מופנים לטובת הגדלת השימושיות של התחבורה הציבורית וזמינותה. ליאור | 01.01.19 (ל"ת)
2. לא נקנה, היבואנים יספגו. ואם לא - כנראה שיישארו עם המכוניות בנמל. צירוף של כמה גורמים יביאו לכך שהמכירות כנראה יצנחו. א. העלאת המס. ב. העלאת הריבית על מימון רכב כתוצאה מעלייה כללית של הריבית בכל המשק ג. צמצום כללי של הלוואות לכלי רכב על-פי הוראות הפיקוח על הבנקים ועל שוק ההון המגיב | 31.12.18 (ל"ת)
המס הירוק החדש: רוב המכוניות ההיברידיות בישראל לא יזכו להטבת מס
8 תגובות לכתיבת תגובה