6. בושה במדינות -פרמטיביות יותר הרכבות טסות יום יום כל היום ואין תקלות אז לפטר את כל הגורמים עדה | 02.01.19 (ל"ת)
5. השר כ''ץ נושא באחריות למחדל. הפעלת קו לא מוכן לירושלים כי רצה צילום בתקשורת התוצאה של ההחלטה השגויה של השר כ''ץ: א. תקלות לרוב בקו ירושלים נתב''ג (רכבת לא יוצאת או מגיעה לתל אביב) ב. מחדל כבד העברת קרונות קצה מקווי הרכבת בצפון וביטול כמעט 20 רכבות יומיות מנהריה עכו וחיפה לתל אביב והגדלת הצפיפות לרמה לא נסבלת . ג. ביטול רכבות ישירות מראשון לציון ( ליד הקניון החדש) לתל אביב והחזרת הנוסעים לרכב פרטי ולפקקים. ג. מנכלית משרד התחבורה גב' קרן טרנר-אייל משטה בציבור ובתקשורת ואולי אינה מכירה את המצב בשטח, מספרת שחלק מהקרונות הוחזרו לרכבות בצפון. העובדות שונות: החזירו 2 רכבות לכל כיוון במקום 20 רכבות שביטלו. על כל אלו על שר התחבורה לתקן את החלטתו , להשיב את הרכבות שביטל או להניח את המפתחות. זאב | 02.01.19 (ל"ת)
3. אין רכבת? עולים 80 מטרים, חוצים באמצעות המנהרה את הכביש, עולים עוד 2 קומות ולוקחים קו 480. לפחות במקרה שלי | 02.01.19 (ל"ת)
2. שאלה לבגרות שתי רכבות יוצאות מירושלים לת"א באותה השעה. נע ענו על השאלה מתי לדעתכם תגענה לת"א תחת כל אחד מהמקרים הבאים: 1. הקו מופעל ע"י חברה מקצועית בעלת ידע וניסיון. 2. הקו מופעל ע"י חברה ממשלתית כושלת ללא ידע קודם הפועלת בשיטת "מצליח". את תשובתכם יש לשלוח לאגף התחבורה. ישראל ישראלי | 02.01.19 (ל"ת)
1. השר כ"ץ , סגור את הקוו, ואולי, אולי אחרי הבחירות תקיים טכס מפואר חדש עם ביבי !! אזרח ותיק | 02.01.19 (ל"ת)
התקלה בקרונות תוקנה - והרכבת לירושלים חזרה לפעול באופן סדיר
6 תגובות לכתיבת תגובה