10. בית ינאי ? הייתי בבית ינאי וחיפשתי את החברה, לא מצאתי. כנראה שהם נמצאים בנעורים, שזה מוסד חינוכי שבו ישנם עסקים לא חוקיים שאינם משלמים ארנונה ....... קומבינה , מקווים שהפתרון אינו קומבינה. יוסף | 06.01.19 (ל"ת)
9. טעינה אלחוטית לרכב חשמלי קיימת כבר שנים. טעינה מכביש נבדקה כבר בעבר מדובר באנרגיה בתדר של עשרות ומאות קילוהרץ ובהספק גבוה של מספק קילוואט. ראשית, פריסה לאורך הכביש, תחייב פתיחה של כבישים, ופריסה של מערכות אלקטרוניות שצריך לתחזק אותם. מה ההיגיון הכלכלי בזה. אם ממילא המכונית צמודה למסלול, אפשר להעביר לה את החשמל ישירות תוך כדי תנועה כמו באוטובוסים והטראמים שבחול. טיפשות גמורה | 05.01.19 (ל"ת)
8. שולמן יממן אין שום בעיה לאפשר טעינה רק למי שמשלם עבורה ע"י זיהוי הרכב ע"י RFID. טיפה שכל | 05.01.19 (ל"ת)
7. קרינה מטורפת החיסרון זה הקרינה המטורפת שהנהג סופג תוך כדי נסיעה בטעינה אלחוטית יניב | 05.01.19 (ל"ת)
6. פשוט מדהים.. סוללות של המכוניות החשמליות גורמות לנזק סביבתי אמיתי כיום... רעיון כזה הוא בלתי נמנע.. השאלה אם ענקיות העולם יגברו על האנדרדוג הישראלי.. בהצלחה אלעד | 04.01.19 (ל"ת)
3. מי יממן תשתית לכביש טוען? לפעמים כשקוראים כתבות על המצאות מתוסבכות והזויות של איך להטעין את הרכב החשמלי, אי אפשר שלא להעריץ את הרכב עם מנוע הבנזין סולר הפשוט והרגיל. רוני | 04.01.19 (ל"ת)
2. הפסקת חשמל מה יקרה אם תהיה הפסקת חשמל למספר שעות ויותר שמספקת את המתח לכביש דבר שעלול לקרות ? פקק רציני כנראה. אגס | 04.01.19 (ל"ת)
אלקטריאון מדווחת: ניסוי מוצלח בטעינה אלחוטית בישראל
10 תגובות לכתיבת תגובה