אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יורם נוה מהדק חגורה: כלל ביטוח תצמצם 200 תקנים

38 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

35.
צמצום תקנים
לא לצמצם תקנים בכלל זה מה שיביא לתוצאות והגדלת רווחים אלא לייאש לתפקידים אנשים מקצועיים ולהעיף את כל הבנות ממחלקת משאבי אנוש שלא יודעות לעשות את העבודה שלהן ותוקעות אנשים בתפקידים שלא מתאימים להם ובכך גורמות להם אחרי שנים לייאוש וחוסר מוטיבציה .מחלקת משאבי אנוש מתנהלת באופן גרוע לו רק יורם נווה היה רואה איך הדברים מתנהלים שכל האיכותיים בסוף עוזבים למקומות אחרים היה מתבייש.
אחת שיודעת | 07.01.19
30.
כלל
בכלל ביטוח יש תופעות שאין באף חברה מגיעים מנהלים שאינם יודעים מאום ומכניסים החברה לקנסות והוצאות גבוהות.זו יברה מסורבלת בירוקרטית מערכת מחשב לקוייה ביותר קשה לתפעול .אין כמעט שום מנהל מקצועי המבין בענף בושה וחרפה ,המנכל האחרון מר איזי כהן הרס הכל הביא את חבר מרעיו מנגדל שהרסו הכל המנכל שלפניו טלמון הזוי לחלוטין הרס גם הוא שלא נדבר על קפלן הגרוע
דודי | 06.01.19
26.
החברה הושחתה, נשדדה ובגדה בלקוחותיה
כספי החוסכים והמבוטחים הם הפקר בידי מנהלי החברה העושים בהם כבשלהם ללא פיקוח. השקעות מוזרות בלשון המעטה גרמו להפסדים. החברה מרמה את מבוטחיה ומסרבת להכיר בחבותה באופן גורף. הדרך היחידה לקבל מהם את המגיע לך היא לתבוע אותם בבית משפט.
משה | 06.01.19
21.
7+10 ולכולם אני ממליץ לכתוב תלונות למפקח על הביטוח רק הוא יכול להענישם כהוגן
צריך לעשות כמו האמריקאים נותני שירות גרוע לא לעשות איתם שום עיסקה. ולא לעשות אצלם אף ביטוח ולהוציא מאצלם כספים שנצברו בקרנות וביטוחים ואז לא יהו יותר תלונות כי נותני השירות הגרוע פשוט לא יהיו קיימים.
ולבטל ביטוחים אצלם | 06.01.19
16.
ההנהלה כושלת והלקוחות ישלמו את המחיר.
הנהלת כלל צריכה לתת את הדין על המיליארדים שאיבדה ללקוחותיה לטובת הימורים ונוכלויות של הטייקונים. אני כלקוח כבר שלוש שנים לא מקבל דוחות מחברת כלל. הם מסרבים לענות לתת לי שירות טלפוני - בקיצור מפרים כל חוק, שלא לדבר על שירות לקוחות בסיסי. העיקר שהמנהלים מקבלים משכורות בגובה של זכיה בלוטו וחופשות סקי.
איתי | 06.01.19
11.
כדאי שיתמקד במתן תמורה אמיתית ללקוח ושירות טוב. כרגע לקוחות בורחים
הייתי לקוח של כלל בכל הביטוחים דירה, רכבים וביטוחי חיים ובריאות קיבלתי שירות גרוע במקרה ופניתי לבדיקת כיסוי ביטוחי תמיד לא היה או מצאו סיבה למה לא ותמיד שירות גרוע של נציגים עם ראש קטן חיסלתי והעברתי את כל התיק הביטוחי שלי בממוצע שילמתי כ 3,000 ש"ח לחודש מאמין שמישהו שב לעשות כסף מהיר אבל לאורך זמן נכשל
אזרח ולקוח כלל לשעבר | 06.01.19
10.
אולי תתחילו בקיצוץ הנסיעות המטורפות לחו"ל של הסוכנים שלכם
פשוט שערורייה. מכירה מקרוב. טיולים בעלות מטורפת לחו"ל לסוכנים שמוכרים אתכם והכל על חשבון המבוטחים. צריך לשים סוף להתנהלות הזאת בענף הביטוח, ובכלל להעביר את כל הנושא מידיים פרטיות לחברות ממשלתיות, שם יש סיכוי אולי שיפקחו על ההתנהלות של חברות הביטוח שגובות הון, ועושות הכל כדי לא לשלם.
מתעבת חברות ביטוח | 06.01.19
5.
בכלל יש מרפא למחלת אלצהיימר בגילאי 90+.
אחרת איך אפשר להבין דרישה ל-חוו"ד מומחה כל חצי שנה שמטרתה לאשרר המשך מחלתו, מה שיחייב את החברה להמשיך לשלם תגמולי סיעוד. אחרי 2 חוו"ד שבהם הלכנו לרופאים על חשבוננו, הבנו את השיטה וביקשנו מהחברה שהיא עצמה תשלח על חשבונה רופא מומחה (שהיא תשלם לו) שיתן את חוו"ד. הרופא המומחה לא הגיע, גם לא שמענו מהם יותר וכמובן שהתגמולים ממשיכים להגיע.
יוסי | 06.01.19
4.
כרגיל, הדרך לרוחיות מהירה עוברת דרך אי-גיוס תקנים
העובדים והמנהלים הקיימים, מסורים ככל שיהיו, נאלצים לעמוד ביעדים עם פחות תקנים, השנה לאור ביצועי החברה גם ההסכם הקיבוצי לא יעזור ואפשר לשכוח מבונוס ועליות שכר(גם רוני יו"ר הוועד החבר של יורם לא יצליח לעשות קסמים) משאבי האנוש בקושי משתלטים על הקיים ושם % הנטישה הוא הגבוהה בחברה(מאיה, שתהיה לידה קלה)אז מה הפלא שיש נטישה גוברת בארגון שרק דורש מעובדיו ולא נותן חזרה למי שבאמת משקיעים? .
עובדת כלל | 06.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת