אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

230 ק"מ ב־17 שקל: יונדאי איוניק החשמלית תעלה 160 אלף שקל

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
ל- 2 אתה טועה החשמלית חוסכת יותר מההיברידי מההתחלה
החשמלית יקרה יותר מהבנזין בעשרים אלף שקל. זה אומר שלפי ירידת ערך שנתית ממוצעת של 10 אחוז לשנה, החשמלית תפסיד 2,000 ₪ יותר כל שנה מההיברידית בירידת ערך. העלות לק״מ בחשמלית הוא כ-7 אגורות לקילומטר (17 ₪ חלקי 230 ק”מ). העלות לק״מ בהיברידית הוא 26 אגורות לקילומטר (6 ₪ חלקי 230 ק״מ). כלומר בהיברידית העלות היא 19 אגורות יותר לק״מ. תכפיל אפילו בקילומטרז שנתי ממוצע לאדם פרטי ולא יותר מכך תגיע לסכום של 2,850 ₪ עלות גבוהה יותר בהיברידית. כלומר החשמלית תחסוך 850 ₪ בשנה. בקילומטרז גבוה יותר החסכון יהיה גדול יותר.
אסף | 06.01.19
6.
אפילו בגזרת המכוניות החשמליות מייבאים מוצרים נחותים.
המתינו בסבלנות ליונדאי קונה או לקיה נירו חשמלית טווח של 400 ק"מ בתנאי אמת! וגם מערכת בקרת טמפרטורה אקטיבית שמשפר דרמטית את הטווח ואורך החיים של מערך הסוללות . לרכב שמוצג בכתבה יש קירור פאסיבי - לא לגעת! אתם תודו לי אחר כך.
הפסיכיאטר המחוזי, המחוז הפסיכי | 06.01.19
2.
תמחור גרוע. ההפרש בין היברידי לחשמלי הוא 40,000 שקל.
כדי לקנות חשמלי צריך לחסוך 40,000 שקל בנסיעה. אם על 230 קילמטר ל17 שקל. והיברידי עושה 20 קילמוטר לליטר שזה 6 שקלים כדי לעשות 230 קילמטר משלמים 69 שקל. הפרש הוא 52 שקל ל230קילומטר שזה 770 פעם המרחק כדי להגיע לכדאיות או 176,923 קילומטר . אז צריך לסוע באוטו הזה 10 שנים רק כדי להגיע לשיוון , וזה לפני החלפת סוללה, או השיגוע שלחפש נקודת הטענה. מי צריך את זה?
מי צריך את זה? | 06.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת