אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שר הפקקים מציג: קדנציה שלישית של הזנחת התחבורה הציבורית

56 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

56.
עוד כשלונות שלו שנשכחו כאן
עוד כשלונות שלו - הפיאסקו של אופניים החשמליים והצחוק מעבודה עם הכניעה לחרדים בהקמת גשר יהודית. חבל כי הוא דווקא התחיל בתנופה גדולה. קווי רכבת חדשים בצפון ובדרום, פרוייקטים גדולים בכבישים בעיקר בצפון, השמיים הפתוחים. אבל הקדנציה האחרונה שלו קטסטרופה.
טל | 03.02.19
53.
השר כ''ץ כשל בהפעלת קו חלקי לירושלים על חשבון ביטול רכבות מהצפון למרכז
וגרם לכאוס מוחלט ולצפיפות נוראה לנוסעים. וכפועל יוצא לאיחורים וביטולי רכבות. לקו לירושלים חסרו קרונות והשר הורה להעביר קרונות לקו על חשבון נוסעי הרכבת מת''א לחיפה ולקריות. כמעט 20 רכבות בין המרכז לצפון בוטלו למען גזירת סרט מול המצלמות. השר כנראה אינו יודע כיצד לרדת מהעץ הגבוה עליו עלה והנוסעים ברכבות מ/אל הצפון יושבים על הריצפה.
ש | 09.01.19
42.
תחתית ?
לא ברור מדוע מדברים על תהליך של בניית רכבת תחתית בגוש דן. מה שבונים כיום תחת הנהגתו של מר כץ, זו רכבת קלה שנעה כמעט כולה על פני נתיבי כביש. לא בונים דברים כאלה בעולם מזה שנים רבות. רכבת קלה מגדילה את העומס בכבישים. הפתרון היחיד למערכת הסעת המונים יעילה זו רכבת תחתית. דבר כזה פועל בלונדון מזה מאה וחמישים שנה (!!!) ובכול ערי העולם קצת פחות זמן. אגב, גם בקהיר קיימת תחתית בעלת שלושה קווים. זה קיים שם משנות השמונים של המאה הקודמת.
ציפר | 07.01.19
41.
שקר מיסוי הרכבים
ישראל לא מייצרת מכוניות פרטיות, היא גם לא מייצרת חלפים ואין בה מקורות נפט. ז"א שכל הכספים שיוצאים מהמדינה לקניית רכב לא חוזרים חזרה. מיסוי (מע"מ, מס הכנסה, מס חברות ועוד אגרות שונות) היו מובילים לכך שאותם הסכומים שהישראלים כיום משקיעים ברכבים היו מושקעים בבורסה (כדי להוריד את הריבית ולהקל על מימון חברות), ז"א או בצריכה שוטפת של צרכנים או בצריכה שוטפת של עסקים ששתיהן במיסוי המוגבר הקיים בארץ לאחר כמה מחזורי מסחר בודדים היו מגיעים למרתפי האוצר. עם קצת סבלנות, במקום לקבל חצי מהכסף במיידי, המדינה הייתה מקבלת את כמעט כל הכסף לאחר פחות משנתיים (גם עם חסכונות כאמור)
דודי | 07.01.19
38.
שר הפקקים - כתב החמוצים
אני לא כתב מטעם ולא איזה בוט...אני אחד שנוסע בכבישים, וכן מאוכזב גם מאוד שאין כבר רכבת תחתית בגוש דן אבל,די כבר כל הזמן בביקורת שלילית...צא מהמקלדת סע קצת בכבישי הצפון ותראה מה זה מהפיכה, תענוג,. נכון לא הכל מושלם, אבל פרוייקטים כאלה במיוחד יקרים ומסובכים לוקחים זמן. אני מזמין הכתב החמוץ לעשות פעם תפקיד ביצועי ולראות שהפרוייקטים הלה לא קורים מעצמם....הרבה עבודה קשה
שלומי | 07.01.19
34.
מלא תגובות ממומנות
מהללים את השר כץ. המציאות היא כזאת: רכבת קלה קו אדום- הייתה אמורה להיפתח ב 2017 תפתח אולי בסוף 2021. רכבת רעננה ת"א(דרך הרצליה)- תאריך סיום היה ברבעון 4 ב2017 הקו עדיין לא נפתח. תחנת רכבת מזכרת בתיה- תאריך פתיחה 2018 עדיין לא נפתח. רכבת ת"א ירושלים- תאריך סיום מרץ 2018 נפתח חלקית. נתיבי תחבורה ציבוריים גוש דן- הפרויקט היה אמור להיות בשלבי סיום ועדיין לא נפתח נת"ץ אחד.
אחד שמבין | 07.01.19
29.
זה תלוי באיזה משקפיים אתם מרכיבים
אפשר היה באותה מידה לפתוח את הכתבה בהישגים של כץ, ולציין בסוף שהיו לו גם כשלונות. מעבר לזה, לא הזכרתם את הפיתוח הנרחב של הכבישים הבינעירוניים שקורה בתקופתו. נכון שזה גם מעודד נסיעה ברכבים פרטיים אבל אין ספק שזה מועיל להתפתחות המשק.
דבש, ירושלים | 07.01.19
12.
ואף מילה בכתבה המקיפה על סכנת האופניים החשמליים
חבל מאד שבכתבה כל כך מקיפה לא מוזכרת כלל סכנת האופניים החשמליים. סה"כ ע"פ הפרסומים -יובאו לארץ 250,000 ! אופניים חשמליים וקורקנטים, כ- 16 רוכבי אופניים נהרגו השנה, מאות הולכי רגל פצועים, ממש סכנה כיום ללכת על המדרכות! בעיה שלא מטופלת כלל !!
משה | 07.01.19
9.
כל כך קשה לכם לפרגן
השר היחיד שבאמת פועל ועושה. מי שלא עושה - לא טועה. אז היו טעויות אבל הוא בולדוזר רציני. סופסוף התחיל את הפרויקט של הרכבת הקלה, הקו לירושלים, נתצ"ים, כבישים פתוחים ורחבים עד לצפון. זוכרים מה היה לפני? כלום ושום דבר. לא אצביע ליכוד אבל מילה טובה צריכה להיאמר. כל הכבוד השר כץ. לא יודע איך זה יקרה אבל אני מקווה שתהיה שר התחבורה גם בקדנציה הבאה. בממשלת ימין או מרכז
מר קו | 07.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת