56. עוד כשלונות שלו שנשכחו כאן עוד כשלונות שלו - הפיאסקו של אופניים החשמליים והצחוק מעבודה עם הכניעה לחרדים בהקמת גשר יהודית. חבל כי הוא דווקא התחיל בתנופה גדולה. קווי רכבת חדשים בצפון ובדרום, פרוייקטים גדולים בכבישים בעיקר בצפון, השמיים הפתוחים. אבל הקדנציה האחרונה שלו קטסטרופה. טל | 03.02.19 (ל"ת)
54. איי איי, נראה שעלית על הכוונת של הבוטים של ביבי... לא נורא, הוא אוטוטו בדרך החוצה נו באמת | 10.01.19 (ל"ת)
53. השר כ''ץ כשל בהפעלת קו חלקי לירושלים על חשבון ביטול רכבות מהצפון למרכז וגרם לכאוס מוחלט ולצפיפות נוראה לנוסעים. וכפועל יוצא לאיחורים וביטולי רכבות. לקו לירושלים חסרו קרונות והשר הורה להעביר קרונות לקו על חשבון נוסעי הרכבת מת''א לחיפה ולקריות. כמעט 20 רכבות בין המרכז לצפון בוטלו למען גזירת סרט מול המצלמות. השר כנראה אינו יודע כיצד לרדת מהעץ הגבוה עליו עלה והנוסעים ברכבות מ/אל הצפון יושבים על הריצפה. ש | 09.01.19 (ל"ת)
52. הפעלת "אובר" בגוש דן הייתה מורידה 20% מהפקקים. כץ משרת את נהגי המוניות שמהווים קבלני קולות של הליכוד. אריק | 09.01.19 (ל"ת)
50. הרכבת הקלה עומדת בלוז"? הכתב צריך פסכיאטר יש שם עיכובים של לפחות 3.5 שנים ! תראה מה קורה בפירים של התחנות הקרקעיות, למשל מה קורה באלנבי ותבין שאתה כותב דברי הבל . איזה חפפן יריב | 08.01.19 (ל"ת)
48. יש צורך בהול בהארכת חוזה ליסינג ל5 שנים במקום 3 שנים והקבלת היבואנים למכסות מכירה יש צורך בהגבלת מכירת רכב חדש וכמו כן הקטנת ההלואות לרכישת רכב זיו | 07.01.19 (ל"ת)
46. השר היחיד שעובד - איזו חוצפה יש לעיתונאים .... כשלים ותקלות ? כן , מי שלא עובד לא טועה . דן | 07.01.19 (ל"ת)
45. שר הכשלון שהרס את התחבורה הציבורית שר כושל שנוסע כמו מלך ברכב שרד ולא יודע איזה סבל עובר האדם הקטן שמנסה לשרוד את התחבורה הציבורית הכושלת בשמש הקופחת ובגשם. השר כץ שחצן ומנותק מהעם אור | 07.01.19 (ל"ת)
44. אינטרסנט של נהגי המוניות - לאשר את אובר כץ נלחם באזרחי ישראל כדי לשחוט אותנו ולקחת את הכסף ולהעשיר את חברי מרכז הליכוד ירון | 07.01.19 (ל"ת)
42. תחתית ? לא ברור מדוע מדברים על תהליך של בניית רכבת תחתית בגוש דן. מה שבונים כיום תחת הנהגתו של מר כץ, זו רכבת קלה שנעה כמעט כולה על פני נתיבי כביש. לא בונים דברים כאלה בעולם מזה שנים רבות. רכבת קלה מגדילה את העומס בכבישים. הפתרון היחיד למערכת הסעת המונים יעילה זו רכבת תחתית. דבר כזה פועל בלונדון מזה מאה וחמישים שנה (!!!) ובכול ערי העולם קצת פחות זמן. אגב, גם בקהיר קיימת תחתית בעלת שלושה קווים. זה קיים שם משנות השמונים של המאה הקודמת. ציפר | 07.01.19 (ל"ת)
41. שקר מיסוי הרכבים ישראל לא מייצרת מכוניות פרטיות, היא גם לא מייצרת חלפים ואין בה מקורות נפט. ז"א שכל הכספים שיוצאים מהמדינה לקניית רכב לא חוזרים חזרה. מיסוי (מע"מ, מס הכנסה, מס חברות ועוד אגרות שונות) היו מובילים לכך שאותם הסכומים שהישראלים כיום משקיעים ברכבים היו מושקעים בבורסה (כדי להוריד את הריבית ולהקל על מימון חברות), ז"א או בצריכה שוטפת של צרכנים או בצריכה שוטפת של עסקים ששתיהן במיסוי המוגבר הקיים בארץ לאחר כמה מחזורי מסחר בודדים היו מגיעים למרתפי האוצר. עם קצת סבלנות, במקום לקבל חצי מהכסף במיידי, המדינה הייתה מקבלת את כמעט כל הכסף לאחר פחות משנתיים (גם עם חסכונות כאמור) דודי | 07.01.19 (ל"ת)
40. הוא פעל רבות למען המקורבים. לאחרונה אפילו הוא מינה את שמיר ליו"ר הכלום הזה שנקרא רלב"ד שגם שם יש מלא מקורבים עמי | 07.01.19 (ל"ת)
39. במדינות ה-OECD יש מערכת תח"צ מתפקדת ומשגשגת עם מערכות מטרו היכן שצריך, רכבות קלות, רכבות פרבריות ורכבות מהירות, אוטובוסים והמון נתיבי אופניים. אנחנו עדיין רחוקים מאוד מכך, כך שהגעה ל-7% הוצאה בשנה מהתל"ג לחלוטין לא תספיק. הנוסע | 07.01.19 (ל"ת)
38. שר הפקקים - כתב החמוצים אני לא כתב מטעם ולא איזה בוט...אני אחד שנוסע בכבישים, וכן מאוכזב גם מאוד שאין כבר רכבת תחתית בגוש דן אבל,די כבר כל הזמן בביקורת שלילית...צא מהמקלדת סע קצת בכבישי הצפון ותראה מה זה מהפיכה, תענוג,. נכון לא הכל מושלם, אבל פרוייקטים כאלה במיוחד יקרים ומסובכים לוקחים זמן. אני מזמין הכתב החמוץ לעשות פעם תפקיד ביצועי ולראות שהפרוייקטים הלה לא קורים מעצמם....הרבה עבודה קשה שלומי | 07.01.19 (ל"ת)
37. 24 - אין לך מושג היי, אני גר בחיפה, עובד בתל אביב - בזכות פועלו ה"יעיל" של שר התחבורה - התווספה לי עוד כשעה בדרכים כל יום מאז פתיחת הקו המהיר מנתב"ג לירושלים. וגם זה - בעמידה קורא כותב | 07.01.19 (ל"ת)
36. חלם, הרפורמה בנמלים היא הצלחה? שילמו מיליארדים כדי לעקוף את הוועדים ואז פיצו את הבריונים במיליארדים גוטמן השופר של הנמלים | 07.01.19 (ל"ת)
35. ובלימת אובר, ובלימת ויה, ובלימת תחבורה אוטונומית. בלי שום מעוף. בלי שום תכנון. בלי מחשבה איזה גרוע! יוני | 07.01.19 (ל"ת)
34. מלא תגובות ממומנות מהללים את השר כץ. המציאות היא כזאת: רכבת קלה קו אדום- הייתה אמורה להיפתח ב 2017 תפתח אולי בסוף 2021. רכבת רעננה ת"א(דרך הרצליה)- תאריך סיום היה ברבעון 4 ב2017 הקו עדיין לא נפתח. תחנת רכבת מזכרת בתיה- תאריך פתיחה 2018 עדיין לא נפתח. רכבת ת"א ירושלים- תאריך סיום מרץ 2018 נפתח חלקית. נתיבי תחבורה ציבוריים גוש דן- הפרויקט היה אמור להיות בשלבי סיום ועדיין לא נפתח נת"ץ אחד. אחד שמבין | 07.01.19 (ל"ת)
31. היה צריך 90/10 בתקציב לטובת תחבורה ציבורית אין סיכוי בבניית מחלפים מול מספר רכבים. המחדל השני זה כניסת האופניים החשמליים בלי בקרה, מהמר על חבר מרכז יבואן אופניים. אמיר | 07.01.19 (ל"ת)
30. בדירה גרים=קורת גג,לעומת מגורים ברחוב. בדירה גרים=קורת גג,לעומת מגורים ברחוב. בדירה גרים=קורת גג | 07.01.19 (ל"ת)
29. זה תלוי באיזה משקפיים אתם מרכיבים אפשר היה באותה מידה לפתוח את הכתבה בהישגים של כץ, ולציין בסוף שהיו לו גם כשלונות. מעבר לזה, לא הזכרתם את הפיתוח הנרחב של הכבישים הבינעירוניים שקורה בתקופתו. נכון שזה גם מעודד נסיעה ברכבים פרטיים אבל אין ספק שזה מועיל להתפתחות המשק. דבש, ירושלים | 07.01.19 (ל"ת)
28. כשלון נוסף - כאוס הטוסטוסים החשמליים הכאוס נובע ממחדל שהחל במשרד התחבורה. חפשו בגוגל "מחדל האופניים החשמליים – מי אשם ומה צריך לעשות". צור | 07.01.19 (ל"ת)
27. כלומניק... הכלומניק...הזה....רוצה להיות ראש ממשלה...בממשלת הכלומניקים..... לצחוק או לבכות....... כלומניק | 07.01.19 (ל"ת)
25. לעומת קודמיו, הוא ביצועיסט ענק. אבל אסור לשכוח שקודמיו היו פארודיה. לא קל להזיז פרוייקטים ענקיים במדינה הביורוקרטית הזאת, לעומת זאת הוא מבזבז זמנו על מודיעין ואסטרטגיה בשביל הפוזה של המנהיג. הוא כוחני ופופוליסט, אבל לא מעיז להוציא ציוץ נגד מנהיגו החזק. קובי | 07.01.19 (ל"ת)
24. איש ביצוע יוצא מהכלל - אחריו תהיה בלימה בהתקדמות התחבורה בזכותו התקדמנו המון בשנים האחרונות. אין מושלם ואני רוצה לראות מישהו שהיה עושה יותר ממנו במציאות של היום בנצי | 07.01.19 (ל"ת)
23. כתבה פוליטית. השר הכי יעיל בממשלה. אם אי פעם תצאו מאזור תל אביב ותראו את התשתיות בארץ תדברו אחרת. כבישים מהירים, מחלפים, מנהרות. כתבה זדונית וחלקית. שעה וחצי מהמרכז ואפשר להגיע לירוחם או צפת בלי רמזורים. וכל זה - בזכותו צבי | 07.01.19 (ל"ת)
22. כי שרי התחבורה בעבר קידמו רכבות ורכבת תחתית?? כמה צביעות בכתבה 7 שרי תחבורה קודמים לא קידמו רכבת קלה רק כץ עשה. לפחות כץ עושה ועושה הרבה | 07.01.19 (ל"ת)
21. לא פייר להאשים כך רק את כץ פקקים - נוצר בגלל ריבוי רכבים פרטיים וחוסר התייעלות בתחבורה הצבורית . על 2 אלו אחראים : ראש ממשלה + שר אוצר + שר תחבורה . יאיר | 07.01.19 (ל"ת)
20. השר היחידי שעשה משהו! נכון זה מתקדם לאט, יש מלא לחצים של אינטרסנטים, אבל בסופו של דבר ההפיכה מתרחשת, בעור 5 שנים נקצור פירות. אבל זו הבעיה עם אומת ההייטק, רוצים הכל עכשיו. היינו כה עוד מזמן התנ"ך, ולא השתנינו בכלום. סטודי | 07.01.19 (ל"ת)
16. תחבוררעע ציבורית נבחרי הציבור מקבלים ע"ח משלם המסים רכב צמוד 24/7/365 , המשודרגים גם נהג צמוד, שלילת תנועה בתחב"צ בסופ"ש/חגים אינה גזרה משמים, שר התחבורה יכול להפעיל תחב"צ מצומצם בסופ"ש/חגים , דרושה תקנה בנושא ... נמשיך לחלום ... אבי המטיף | 07.01.19 (ל"ת)
15. אה..נכון גם זו פשלה.מושחתיהו נמאסתם! תחבורה זה מקפצה לדבר הבא! פקקים ,?בכל זאת השיק קו רכבת לירושלים | 07.01.19 (ל"ת)
14. קצת הגינות: חמישים שנה רק דיברו על רכבת, סוף סוף מישהו עושה משהו אני זוכר את רוני מילוא (ראש עירית תל אביב לפני חולדאי) גוזר סרטים על הקמת רכבת תחתית. חמישים שנה אף אחד לא הצליח להזיז את הפרוייקט הזה. אז אולי בכל זאת מגיע לכץ קצת קרדיט? מתוקי | 07.01.19 (ל"ת)
13. אתמול שמתי את הרכב במוסך בגיסין פ"ת - סיפור לחזור בתחבורה ציבורית לאזור ר"ג ! לא הצלחתי למצוא מונית ובטח שום קו לא מגיע אפילו קרוב. אני באמת באמת מרחם על אותם אזרחים מסכנים שמסתמכים על תחבורה ציבורים בישראל !!! אזרח משעמם | 07.01.19 (ל"ת)
12. ואף מילה בכתבה המקיפה על סכנת האופניים החשמליים חבל מאד שבכתבה כל כך מקיפה לא מוזכרת כלל סכנת האופניים החשמליים. סה"כ ע"פ הפרסומים -יובאו לארץ 250,000 ! אופניים חשמליים וקורקנטים, כ- 16 רוכבי אופניים נהרגו השנה, מאות הולכי רגל פצועים, ממש סכנה כיום ללכת על המדרכות! בעיה שלא מטופלת כלל !! משה | 07.01.19 (ל"ת)
10. שר גזירת הסרטים. נרקבת ישראל בהתרסקות את המדינה מעניינים בעיקר מיסים. הנרקבת במצב רע מאוד, הועד סוחט את ההנהלה, הבזבוזים חוגגים והשירות לציבור בתחתית. העיקר שכץ יושב בכסא השמן שלו תקופה כל כך ארוכה אבי | 07.01.19 (ל"ת)
9. כל כך קשה לכם לפרגן השר היחיד שבאמת פועל ועושה. מי שלא עושה - לא טועה. אז היו טעויות אבל הוא בולדוזר רציני. סופסוף התחיל את הפרויקט של הרכבת הקלה, הקו לירושלים, נתצ"ים, כבישים פתוחים ורחבים עד לצפון. זוכרים מה היה לפני? כלום ושום דבר. לא אצביע ליכוד אבל מילה טובה צריכה להיאמר. כל הכבוד השר כץ. לא יודע איך זה יקרה אבל אני מקווה שתהיה שר התחבורה גם בקדנציה הבאה. בממשלת ימין או מרכז מר קו | 07.01.19 (ל"ת)
8. נושא מאד חשוב! נראה שהכתבה עם כותרתה נכתבו בשביל לגזור סרט .. נושא מאד חשוב! נראה שהכתבה עם כותרתה נכתבו בשביל לגזור סרט יותר מאשר בשביל לקדם את התחבורה הציבורית ואת מודעות הציבור. עדי | 07.01.19 (ל"ת)
7. הזנחת התחבורה הציבורית לאורך שנים היא כישלון של שר התחבורה. בכל העולם המערבי מפתחים את התחבורה הציבורית בעדיפות על פיתוח כבישים ומחלפים. מהבחינה הזאת ישראל כץ נכשל. לא קרא את המפה. ג.ג | 07.01.19 (ל"ת)
5. שר הפקקים הוא צריך להתפטר מייד עם כל התקלות .ממש בושה לשר התחבורה שעשרות אלפי ותושבי מדינת ישראל תקועים מידי יום בכל נושא התחבורה .. חיים | 07.01.19 (ל"ת)
4. חיובי ככתב הצלחת לכתוב כמה דברים חיובים למרות שכותרת הכתבה נראית גרוע כל הכבוד על החיובי עובד | 07.01.19 (ל"ת)
2. בדירה גרים=קורת גג,לעומת מגורים ברחוב בדירה גרים=קורת גג,לעומת מגורים ברחוב בדירה גרים=קורת גג | 07.01.19 (ל"ת)
שר הפקקים מציג: קדנציה שלישית של הזנחת התחבורה הציבורית
56 תגובות לכתיבת תגובה