8. סגרו את האפליקציה. זה מה שקורה שמנכ"ל הוא לא יזם ש איך פלוצים מסוג כזה הופכים להיות מנכ"לים. איש הזוי מפתח | 31.01.20 (ל"ת)
7. מדובר בקהלים וצרכים שונים, יש צורך בגם וגם הרעיון לאפשר הסעות משותפות לאנשים שמכירים אחד את השני הוא מצוין, אבל לא סותר בכלל את הקארפול הקלאסי. יש מקום לשניהם והקביעה שאין מקום לקארפול הרגיל דמגוגית ומיותרת בתכלית. מציע להתמקד בתרומה לקהל היעד ולא להכפיש טרמיפסט | 11.01.19 (ל"ת)
6. לשיטתו טרמפיסטים זה איכסה? לא יודע. תלוי כמה משלמים. למיטב ידיעתי אף נהג מונית או נהג אוטובוס לא עובד בזה מתוך תחביב אלא כי הוא מרוויח מזה כסף. אותו דבר נהגים ברכבים פרטיים. אם הטרמפיסט מוכן לשלם מספיק כסף אז ימצא הנהג שיסכים להסיע אותו (ובפרט אם זה ממילא על הדרך שלו, אחרת פחות משתלם) כסף זה תמריץ לא רע לאנשים כדי לעשות דברים שפחות מתחשק להם לעשות. לא מכריחים אף נהג ואם מישהו מעדיף לעשות שיחה פרטית ע"פ לעשות כסף מנסיעה שהוא ממילא עושה? תפדל. זכותו. זה המודל העיסקי של אובר. אף נהג אובר לא עושה את זה בגלל ציונות. הלוואי ויאשרו את כניסת אובר לישראל ואז נראה כולנו מה ישראלים מוכנים לעשות בשביל כסף. לדעתי יהיו עשרות אלפי נהגים בישראל שישמחו לאסוף טרמפיסטים בתשלום על הדרך. אני אחד מהם ואני לא מיוחד. dw | 10.01.19 (ל"ת)
5. ליעד יצחק נפוח ומלא בעצמו יהיר ויודע רק לספר על התקופה שלו בוויז. סאומו על SOMO, לא נראה לי ששווה משהו. דובי | 08.01.19 (ל"ת)
4. אף מילה על ההשלכות הבטחוניות של קארפול (במיוחד בישראל)? מה הבעיה למחבל לארגן קארפול ולאסוף חיילים / אזרחים תמימים כמו דייג שפורש רשת? איציק | 08.01.19 (ל"ת)
3. נסיעות שיתופיות בקושי עובד במבנה של תגמול עבור הנהג, אז יעבוד בחינם? בספק.. הקארפוליסט | 08.01.19 (ל"ת)
מנכ"ל Mobility HERE: "הקארפול במובייל לא עובד. אנשים לא רוצים טרמפיסטים"
8 תגובות לכתיבת תגובה