22. גלגלי בלון???? האופניים הם כלי שדרכו אנו מגיעים לעבודה ולעוד הרבה מקומות, אין ספק שאין הגיון לחוק זה למה שלא תאסרו את כל האופניים? חיים | 13.01.19 (ל"ת)
21. גלגלי בלון הכוונה לאופניים שהם אכן מגושמות יותר מחשמליות רגילות. החלטה נכונה .. נוסע ברכבת | 10.01.19 (ל"ת)
19. כל הסיפור הוא שחסרים קרונות ואין מקום לנוסעים אפילו לעמוד בשעות הביקוש של הבוקר החלטה נכונה של הרכבת. קודם הנוסעים בעדיפות ראשונה. רחמים | 09.01.19 (ל"ת)
18. אולי במקום להקשות על הרוכבים אז יגבירו תדירות רכבות ויתאימו הקרונות ליותר אופנים (ועגלות) לתועלת הציבור והפחתה בזיהום ובפקקים בתוך העיר, שהרי ידוע שאופנים יותר ידידותיות לסביבה וטובות לבריאות מאשר רכבים. יעקב | 09.01.19 (ל"ת)
17. מנחם מס. 15: שפת הביבים והכינויים הקשים שלך מפספסת את ההחלטה הנכונה של הרכבת להוריד חלק מהאופניים מהקרונות עקב עומסים וצפיפות. לך אני ממליץ על ביקור קבוע אצל בעל מקצוע לטיפול. נוסע | 09.01.19 (ל"ת)
16. כץ השר שמשגע את כולם יש לנו שר ויש לו חבר איתן כבל שמשגעים את כולם..אני כנהג אוטובוס..חי את הכבישים..זה התחיל בנת"צ..ליד בלינסון-צומת גהה..נהרגו (נדרסו)17 בני אדם עד שנפל לו האסימון..שצריך לסגור את הנת"צ..עכשו הוריד את הילדים עם האופניים לכביש..וכשהם נהרגים..יש פיתרון..צריך קסדות ורשיונות ןתאוריה..והם ימשיכו להרג..כי רק תחשבו כמה נהרגו במדרכות לעומת בכביש ..צריך לקחת חלק מהכביש לרוכבי אופניים ןכך לעודד נסיעה ירוקה..וכן כמה אנחנוכהורים מקל עלינו..שהילדים עצמאיים נוסעים לחוגים לבית הספר לחברים..במקום ש"נקפיץ" אותם.. יורקה | 08.01.19 (ל"ת)
15. יישר כוח לרכבת ישראל (רק על זה בינתיים) הגיע הזמן. רוכבי ורוכבות האופניים החשמליים זה הניוון הגדול של דורנו. מדובר בטינופות, אגומנייאקים שחושבים שהם באיזה סרט של פליני. הכי קרוב ליודונאצים של ליבוביץ כיום זה רוכבי האופניים החשמליים. נוסעים ודורסים ומפחידים הולכי רגל רק בשביל לממש את זכותם להיראות דביליים על דביליים רק כדי להגיע בזמן לפגישה אינפנטילית באיזה בית קפה או חדר כושר. להוציא מחוץ לחוק ולגרש כל מי שנוסע על אופניים חשמליים. בהתחלה לעיר צפונית רחוקנ אחר כך לזרוק לים.יימח שמם. מנחם, תל באביב | 08.01.19 (ל"ת)
14. אני בעד האיסור. הרכבת פקוקה ועמוסה כל הזמן והאופניים רק מסבכים הכל יום טוב לכולם | 08.01.19 (ל"ת)
13. מדינת ישראל יש עוד 3 חודשים בחירות בואו נראה אם תחליפו את המשוגעים שיש עכשיו יאיר | 08.01.19 (ל"ת)
8. 1 על מה כל הכבוד? בכל העולם מעלים אופניים לרכבות, אולי יותר נכון להגדיל מספר קרונות? להוסיף תדירות נסיעה? העלאת אופניים לרכבת כדי להמשיך נסיעה באופנים מורידה מהפקקים מורידה את גזי הפליטה של מכוניות ומכאן בעיית החור באוזון, הרכבת בוחרת בפתרון הכי פשוט לה..... שהיא תקבע אבי | 07.01.19 (ל"ת)
7. ל-1 חכם בלילוש אתה. על אף הצפיפות שאני חווה ברכבת כל יום פעמיים ביום איך אפשר להאשים את רוכבי האופניים בכך??? האנשים האלו מנסים להגיע לעבודה בדרכים אלטרנטיביות . תאר לעצמך שאם נזקקת לרכבת ושני אוטובוסים או יותר ע"מ להגיע לעבודה היית נתקע שעתיים בדרכים לכל כיוון. האופניים חוסכות את זה. אני דווקא מבין אותם. מאידך למה כל הכסף ברכבת הולך למשכורות שמנות מאד של לא מעט כלומניקים במקום לרכוש עוד קרונות ולשפר תשתיות? שאלה טובה. נו באמת | 07.01.19 (ל"ת)
4. מה הקשר מה הקשר בין גלגלי הבלון לסה שאיח מקום ברכבת הרי האופנים עם גלגלמ הבלון לא תופסים יותר מקום מכל אופניים אחרים. סה פשוט חירטוט אחד גדול. שפשוט יבטלו את הרכבת לירושלים שיותר תקולה מאשר נוסעת וחחסירו את הקרונות לנוסעי הצפון משה | 07.01.19 (ל"ת)
3. למה לעזאזל קונים את הדבר הזה אני לא יודע. זה סתם יותר כבד, לא מתקפל, זה סתם מפלצת. בסדר יש יותר משטח אז פחות יחליק, אבל זה רלוונטי רק בגשם ובגשם במילא לא רוכבים. אז מה הטעם? נע | 07.01.19 (ל"ת)
2. אם יש כזה ביקוש ענק מה הבעיה לעשות קרון שלם לאופניים עם מתלים?? שוב יבואני רכב מנסים לפגוע בתחרות? | 07.01.19 (ל"ת)
1. כל הכבוד כל האנשים שמעדיפים להכניס את המפלצות שמסווים אותם בתואר - ״אופניים״, ובכך גורמים לצפיפות ברכבת. לכל אנשי האופניים שהאופניים שלהם חשובים להם שיתפסו מקום של חייל שמגן עלינו או אדם זקן, שיתביישו הגיע הזמן שיעשה סדר, היום בכל ערי המרכז מוצאת אופציה של השכרת אופניים, אולי תפסיקו להיות רכושנים ותשתמשו בזה הגיע הזמן להתחשב, ואז אולי יווצר עם של מתחשבים אחד בשני אזרח פשוט | 07.01.19 (ל"ת)
רכבת ישראל: יש לכם אופניים עם "גלגלי בלון?" - רדו מהקרון
22 תגובות לכתיבת תגובה