אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרכבת קולטת קרונות חדשים, הוועד מסרב להתקדם בפרויקט החשמול

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
לא משנה כמה כסף תשפכו על הרקבת,ההון האנושי נורא שם
חברה שנשלטת ע"י ועד עילג..יהפוך כל מערכת מודרנית לקקה. הכל תחמונים פוליטיים,הכל ליקוקי תחת לשר..והשר בתמורה משתמש ברקבת כאמצעי לפרסם את עצמו...ובאמצע יש אזרחים שמקללים. להגיד שהשתפרנו מאז שהליכוד בשלטון זה תחמון,בכל מקרה הרכבת מתפתחת כל שנה. אין טיפול בפקקים ואין תחבורה מקשרת טובה מהרכבת לאיזורי מגורים ותעשיה... יאללה שלא יעבדו עלינו..כבר עדיף שיתנו הנחה בדלק במקום רכבות,זה יותר משתלם
נמרוד | 09.01.19
8.
רכבת בלי זנב
לדעתי , הגיע הזמן להחליף את עובדי הרכבת, בעובדים זרים, כמו כל מונופול גדול במדינה, (חברת חשמל, הנמלים, מקורות ועו'ד) אילו גופים שמצליחים לשתק את המדינה כרצונם, כל וועד עובדים דורש שכר מופקע, שכר מהגדולים במשק, כל שנה ושנה, עם דרישות, ולא ישתקו את הרכבת ,בשביתות, מסר ציבורי לאזרח שחייב להשתמש בתחבורה ציבורית בינעירונית בכל הארץ, נראה לי שהשליטה הזו כבר הגיעה לשאת נפש, ושנאה נגד עובדי הרכבת ,שגם ככה נותנים עבודה גרועה ותמורה עבור "רכבת ישראל" אני חושב שהגיע הזמן להילחם בוועדים האילו, ואפילו להתחיל להחליף אותם בעובדים זרים ,שיביאו הרבה יותר תמורה, לציבור הישראלי שחייב את הרכבת, מהצפון לדרום וההפך, בארצות מערביות אחרות כמו סין או ארה"ב או באירופה, חשמול הרכבת, ורישותה לאורך כל המדינה ,יכול היה להסתיים תוך שנה/יים, עם עובדים שלא מפסיקים לשבות,שעובדים 24/7 במשמרות, כולל שבתות, ובמיוחד ללא "תנאים" באמצע חוזה,
שימי | 08.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת