24. הועד טועה כי בסוף ימאס מכם וימציאו דרך לעקוף אותכם כמו בים המלח, הנמלים החדשים והפרטיים, מכרזי האוטובוסים וכ"ו יומכם יגיע מלך בעיני עצמו | 11.01.19 (ל"ת)
21. לא משנה כמה כסף תשפכו על הרקבת,ההון האנושי נורא שם חברה שנשלטת ע"י ועד עילג..יהפוך כל מערכת מודרנית לקקה. הכל תחמונים פוליטיים,הכל ליקוקי תחת לשר..והשר בתמורה משתמש ברקבת כאמצעי לפרסם את עצמו...ובאמצע יש אזרחים שמקללים. להגיד שהשתפרנו מאז שהליכוד בשלטון זה תחמון,בכל מקרה הרכבת מתפתחת כל שנה. אין טיפול בפקקים ואין תחבורה מקשרת טובה מהרכבת לאיזורי מגורים ותעשיה... יאללה שלא יעבדו עלינו..כבר עדיף שיתנו הנחה בדלק במקום רכבות,זה יותר משתלם נמרוד | 09.01.19 (ל"ת)
19. רה_ארגון רק חוזים אישיים התפוקה ביחס הפוך להצלחת הוועדים.אין פריון . הסתדרות בטלנות | 08.01.19 (ל"ת)
16. עלק ועד לטובת הרכבת הועד הזה הם סרטן בלב הרכבת הם דואגים רק לתחת שלהם נבלות מלך הרכבת | 08.01.19 (ל"ת)
14. וועד או סרסורים שעל כל שינוי רוצים כסף רוצים רכבת יציבה לזרוק את כל חברי הוועד בלי רחמים נתין הולנדי | 08.01.19 (ל"ת)
8. רכבת בלי זנב לדעתי , הגיע הזמן להחליף את עובדי הרכבת, בעובדים זרים, כמו כל מונופול גדול במדינה, (חברת חשמל, הנמלים, מקורות ועו'ד) אילו גופים שמצליחים לשתק את המדינה כרצונם, כל וועד עובדים דורש שכר מופקע, שכר מהגדולים במשק, כל שנה ושנה, עם דרישות, ולא ישתקו את הרכבת ,בשביתות, מסר ציבורי לאזרח שחייב להשתמש בתחבורה ציבורית בינעירונית בכל הארץ, נראה לי שהשליטה הזו כבר הגיעה לשאת נפש, ושנאה נגד עובדי הרכבת ,שגם ככה נותנים עבודה גרועה ותמורה עבור "רכבת ישראל" אני חושב שהגיע הזמן להילחם בוועדים האילו, ואפילו להתחיל להחליף אותם בעובדים זרים ,שיביאו הרבה יותר תמורה, לציבור הישראלי שחייב את הרכבת, מהצפון לדרום וההפך, בארצות מערביות אחרות כמו סין או ארה"ב או באירופה, חשמול הרכבת, ורישותה לאורך כל המדינה ,יכול היה להסתיים תוך שנה/יים, עם עובדים שלא מפסיקים לשבות,שעובדים 24/7 במשמרות, כולל שבתות, ובמיוחד ללא "תנאים" באמצע חוזה, שימי | 08.01.19 (ל"ת)
6. חלם תוצרת השר הממונה קיבלו תוספות ענקית כאשר חברת חוץ לקחה את תחזוקת הקרונות. למדו את השיטה. מה הקשר בין קרונות לקטר חשמלי לדיזל. סחיטה של חבורת נבלות. מנחם | 08.01.19 (ל"ת)
5. הועד מזלזל בבריאות בוחריו. מעניין מי יגיש את החשבון לוועד עובדי הרכבת על כל יום עכוב בחשמול 420 קווי הרכבת. שכן הנפגעים הראשונים הם עובדי הרכבת שממשיכים לנשום את הפליטה הרעילה מקורי הדיזל. או שמא כל אלה עובדי קבלן שאינם מעניינים את הוועד.??? אליעזר | 08.01.19 (ל"ת)
3. עובדים לא אמורים לעבוד מכסת שעות בלי תנאים? מה זה משנה אם הקרון חשמלי או לא? למה החמדנות הזו? למה לדרוש תוספת על כל צעד ושעל? לבטל את זכות השביתה לכל מי שמשתכר מעבר לשכר נתון! חיים | 08.01.19 (ל"ת)
2. עלה לי רעיון קחו את המנוף של הקרון בתמונה וממש אחרי שהוא מוריד את הקרון בנמל שייקח את הועד לאניה ויאללה כיוון אחד לסין אור | 08.01.19 (ל"ת)
הרכבת קולטת קרונות חדשים, הוועד מסרב להתקדם בפרויקט החשמול
24 תגובות לכתיבת תגובה