21. בלה בלה בלה- ממשיכים למשוך את המשקיעים באף עם הבטחות שווא הקונצנזוס הוא על שנת 2030 לפחות... | 18.01.19 (ל"ת)
20. ל-16 מובילאיי מוכרת לתעשיית הרכב גם את המערכת האקטיבית והפסיבית זה החלטה של היבואן מה להביא בין כה וכה מובילאיי מרוויחה בין אם זו המערכת האקטיבית שלה שמורכבת על רכבים חדשים או המערכת הפסיבית שאפשר להרכיב רק על רכבים ישנים. החלטה של היבואן מה לייבא לארץ - ועוד יותר החלטה של הקונה מה בא לו לקנות. דויד | 11.01.19 (ל"ת)
19. ל 18 שמח לשמוע שעושים זאת בתעשיה. בהצלחה! אולי גם במובילאיי יגיעו לזה מתישהו :) יוסי | 11.01.19 (ל"ת)
18. ל 14 ו 17 בקרה אדפטיבית מבוססת Fuzzy, לא יכול להוסיף מפני שחתום על סודיות. יוסי ( חיפה ) | 10.01.19 (ל"ת)
17. ל 15 ו 7 אז אני מבין שזה לא במובילאיי. אפשר לשאול איפה ומה אתם עושים עם FL? יוסי | 10.01.19 (ל"ת)
12. בלוף בלוף בלוף לא יהיו מכוניות אוטונומיות יותר מדי משתנים. מי יכול לחשב לוגיקה של ערסים בישראל? בהצלחה למשקיעים תהנו מההשקעות הקיימות אביהוד | 09.01.19 (ל"ת)
11. "הפיחת אינטואיציה האנושית לנוסחאות מתמטיות" - המצאת גלגל? מנגנון של "הפיחת אינטואיציה האנושית לנוסחאות מתמטיות" היה מוכר ויושאם בהצלחה מרובה כבר לפני 30 ו 40. לשיטה זו קוראים לוגיקה עמומה (fuzzy logic). במובילאי לא שמעו על זה והמציאו מחדש את הגלגל? יוסי | 09.01.19 (ל"ת)
9. מובילאיי צריכה לצרף את טויוטה קורולה על מובילאיי הירושלמית ישראלית לצאף את טויוטה קורולה למיסם הפרוייקט הרכב אוטונומי ששיתוף של:ב.מ.וו, מובילאיי ואינטל שתוצג בשנת 2021 דורון | 09.01.19 (ל"ת)
8. להתקין מערכת מובילאיי בטויוטה קורולה 4 דלתות להתקין מערכת מובילאי הירושלמית ישראלית בטויוטה קורולה 4 דלתות דורון | 09.01.19 (ל"ת)
7. ל חיים מתגובה 5 לאדם, יש איברים טבעיים, משתמש בעיניו לנהיגה. למחשב, אין עיניים, החלופה, מצלמה, חיישן מרחק ועוד. אדם על מנת להקטין סיכוי לתאונה שומר מרחק. מחשב, שומר אף הוא מרחק, אך הוא עושה זאת באמצעות החיישן. למשל, חישוב מרחק באמצעות חיישן מתבצע ע"י חישוב הזמן של האות החוזר והינו מתמטי. מדוגמה פשוטה זו אתה יכול להבין שניתן לחקות פעילות אנושית ע"י פעולות מתמטיות. יואב | 09.01.19 (ל"ת)
5. תגובה לנוסחאות של מוביילאי לנהיגה בטוחה אדם נוהג בצורה בטיחותית ללא כל חישובי נוסחאות. כיצד הוא עושה זאת ? הוא לא יודע מה מרחקו מהמכונית שלפניו והוא לא יודע לומר מה מרחק העצירה המדויק אם יאלץ לבצע עצירה פתאומית. הוא "מרגיש" את המצב מבלי לחשב שום חישוב מתמטי. עלינו למצוא גישה חדשה לגמרי ולא להמיר את האינטואיציה של הנהג בנוסחאות מתמטיות. חיים | 09.01.19 (ל"ת)
4. רכב עם תא מטען עמוס באלקטרוניקה לא יאפשר לעשות קניות בסופר לקחו את כל המקום בתא המטען עם השטות הזו :-) אמשיך לנהוג ברכב שלי עוד שנים רבות ואמשיך להנות מחוויית הנהיגה ! :-))) יואב | 09.01.19 (ל"ת)
3. בלוף המאה. ברגע שיהיו הרבה מכוניות על הכביש אז כמות האסונות תקבור את הפרוייקט לחלוטין. לא יהיו מכוניות אוטונומיות בדור הנוכחי. ביבי. | 09.01.19 (ל"ת)
1. לחברים ממובילאיי תתרכזו במוצרי בטיחות ותתרחקו מהמכונית האוטונומית לפני שיתגלה הבלוף. החוזה בכוכבים | 09.01.19 (ל"ת)
בכיר מובילאיי: "הפכנו את האינטואיציה האנושית לנוסחאות מתמטיות"
21 תגובות לכתיבת תגובה