3. דעתך לא נחשבת, מדובר על מוצר לשדות תעופה, מרכזי לוגיסטיקה ועוד ולא לכביש בין עירוני אחד שמבין יותר בנקודות G | 12.01.19 (ל"ת)
2. למגיב מספר 1 - עדיף לא להגיב, מוצר זה מיועד להזזה פנימית בשדות תעופה ומרכזי לוגיסטיקה 1. מדובר ביצרנית בשם... וולוו 2. היות ולא באמת התעמקת - מדובר על מוצר לשילוח בטווח קצר כגון: שדות תעופה, מרכזי לוגיסטיקה ועוד, לא בכבישים בין עירוניים! 3. אם הם חסכו משקל של 3000 קילוגרם (משקל אמיתי בפחת של המשקל בפועל החדש) של קבינה מאובזרת, מנוע בנזין בנפח 13-15 ליטר ובן אדם (גבר נהג משאית שיכול לשקול 80-100 קילו) אז למעשה המקדם גרר שאתה כל כך מתרגש ממנו, מתגמד מאוד. 4. קאפיש? החכם יותר | 12.01.19 (ל"ת)
1. לפי דעתי המקדם גרר של המשאית בתמונה יהיה גדול מדי הקבינה, או משהו דומה, יעזרו לאווירודינמיות של הרכב. G | 10.01.19 (ל"ת)
מה הלאה: החידושים החמים מהרשת
3 תגובות לכתיבת תגובה