אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"לפי המודל שפיתחנו לא יהיו יותר תאונות"

62 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

56.
למי שלא הבין המערכת שכולם מכירים בישראל זה החלק המזערי של פעילות מובילאיי בעולם
מובילאיי מוכרת את החלק האקטיבי לכמעט כל יצרניות הרכב בעולם שבולם לבד ומתקן את ההגה לבד. הרכבים שמגיעים לישראל מגיעים או עם הסוג האקטיבי או הסוג הפסיבי. (החלטה של היבואן איזה סוג לייבא - מובילאיי מרוויחה בין כה וכה). מובילאיי גם מרוויחה מהפעילות של דאטה, מהפעילות של רכבים אוטונומיים מדרגה 2-3.
דויד | 11.01.19
52.
כן, ברור. העולם השלישי ירוץ כולו לרכוש מכוניות אוטונומיות......
העולם הולך אחורה ולא קדימה. עודף אוכלוסייה עצום שמביא לבעיות זיהום וכלייה של משאבי כדור הארץ בקנה מידה שאולי הכדור הזה הגיע לנקודת האל חזור. במדינות המערב שירותי בריאות וחינוך מתקדמים,טכנולוגיה מתקדמת, ויש גם תנאים סוציאלים וזכויות לנשים. הבעייה שרק לחלק קטן מאוד מאוכלוסיית כדור הארץ יש גישה לכל המטעמים האלו. מדינות העולם השלישי גדלות דמוגרפית בקצב הזוי והן לא יכולות לתמוך בעצמן. אין בהרבה מהן גישה למים ראויים לשתייה ויש יותר מידי פיות להאכיל, אז ירוצו לרכוש מכוניות אוטונומיות? מדינות המערב בשקיעה מואצת בגלל שיטות שלטון של דמוקרטיות שהפכו לאידיוקרטיות עם גלי מהגרים שלא בטוח שיטמעו בהן. אז זה קהל היעד של המכוניות האוטונומיות? הכסף צריך להיות מושקע בצמצום אוכלוסיית כדור הארץ ומחזור של כל מוצר עליי אדמות כדי שהכדור הזה יוכל להתחדש ולא להתכלות. במקום זה נותנים עוגות ושעשועים של צעצועים אלקטרונים למדינות המערב כדי שיעצמו את עיניהם יותר לנוכח האסון האקולוגי והדמוגרפי של כדור הארץ .
מישהו הסתכל מחוץ לקופסא שלו ? | 10.01.19
50.
לכל הלא מאמינים, יש כבר מערכות אוטונומויות ברכב של
קחו לדוגמא מערכת בקרת החלקה, כאשר המחשב מזהה החלקה, הוא למעשה לוקח שליטה ומייצב את הרכב עי עצירת של חלק מהגלגלים. אם המחשב טועה, ומפעיל את המערכת על כביש ישר ללא החלקה, זה עלול להוביל לתאונה קשה שסביר להניח שתגמר באסון. לא נראה לי שאנשים מהססים להשתמש במערכת הזו כי היא אוטונומית
רוני | 10.01.19
49.
אתה רוצה להביא עובדים זרים בשביל להוריד לישראלים את השכר
זאת התוכנית של כחלון את ביבי. למצוא חן בענייני המנכ"לים הישראלים, שיסדרו להם ג'וב אחרי הסיבוב בפוליטיקה. אתם רוצים להביא אסיאתים ברבע מחיר שירידו את השכר בישראל - וזאת הסיבה האמיתית, אך אתם מתחבאים מאחורי סיפורים על מחסור בעובדים מיומנים. והרי בין כה, אף עובד סיני/הודי מצטיין, כזה שנניח אתה רוצה, לא יגיע לישראל ברבע שכר, כאשר בארה"ב הוא יקבל שכר שכבר היום גבוה ב-20% בברוטו מזה המקביל בישראל (ובנטו הוא גבוה ב-40% מזה הישראלי). אז מי יגיע? אלו שהאמריקאים לא מקבלים בגלל איכות ירודה- ומהם בין כה לא תגיע הבשורה. אז תפסיקו לחרטט אותנו על מחסור - זה הכל שקר.
ניב | 10.01.19
45.
הוא מתייחס בכתבה לרמות נמוכות מרמה 5 שהיא אוטונומיות מלאה
כי יודע שרמה 5 זה לא יקרה בקרוב :-) אתמול שמרתי מרחק גדול יותר עקב הגשם וכל מיני דגנרטים נדחפו עקב זה. אוטונומי אל מול נהג דגנרט תאונה לבטח ;-) משקיעים מיליארדים, כמו בתרופות, בתחילה המערכות תהיינה סופר יקרות ותותקננה רק ברכבי יוקרה. נהגים אנושיים לא יוותרו במהרה על חוויית הנהיגה! יגיע קודם כל לרכב שיתופי ? אז ? גם היום מעדיף רכב פרטי ולא אוטובוס או מונית או קאר טו גו וזה לא רק אני :) בקיצר, הרגעו, עוד שנים רבות כפי הנראה תנהגו בעצמכם.
יואב | 10.01.19
41.
הסכנה הנסתרת ברכבים אוטונומיים
תארו לכם שהרכב האוטונומי נקלע למצב שבו יש דילמה מוסרית: ילד התפרץ לכביש בצורה כזו שלא ניתן לבלום בזמן ועכשיו הרכב צריך להחליט: לפגוע בהולך רגל או לסטות מהנתיב ולפגוע ברכב עצמו ואולי אף בנהג? האם כדאי להשאיר את הבחירה בידי קפיטליסט רשע כמו שעשוע ("לעצור את הקצבאות")?
דני | 10.01.19
37.
ההצלחה הכי גדולה
של שעשוע זה להוציא מאינטל את הסכום המופרך של 15.3 מיליארד עבור המצאתו. ההמצאה אכן מאד מרשימה, אבל בינה ובין רכב אוטונומי המרחק עצום. נדרשת בינה מלאכותית ברמות שיקח עוד הרבה שנים לפתח, ולהגיע איתה לרמת בשלות מספקת כדי לשכנע רגולטורים וחברות ביטוח לתמוך ולבטח רכב אוטונומי מסחרי.
ישראל | 10.01.19
20.
ב-2022 לא תוכלו להזמין שום מונית אוטונומית. מספיק עם הבולשיט הזה
מכוניות אוטונומיות לא ינועו על הכבישים עוד לפחות 10 שנים. ומי שחושב אחרת, או שהוא מונע מאינטרסים (ע״ע הקשקשן שמצוטט בכתבה), או מנותק מהמציאות. יש עוד כל כך הרבה מכשולים שיש להתגבר עליהם. טכנולוגית, תשתיתית, רגולטורית ועוד. זה לא קורה בשנה ולא בשלוש שנים.
עיניו בראשו | 10.01.19
16.
מספר נקודות למחשבה:
1. גם חרדים לא עושים צבא (לא רק ערבים דשדווקא עליהם הייתי בונה יור כי להם יש רצון עז להתקדם ואין רבנים, הלכה ושאר ירקות שיעצרו אותם). 2. לא חסר כח אדם - גייס אנשים מבוגרים. 3. עבור חלק מהאנשים קצבאות הם כמו אוויר לנשימה. לא כולם מוכשרים להייטק ( רק 8% משוק העבודה). חוץ מזה, אהבתי את הציטוט: :"חוגגים הישגים ולא גיל"
פרופ' מוח | 10.01.19
11.
עבודה בעיניים
לעולם לא תהיה מכונית אוטונומית במובן המלא של המילה. בכל מקרה, לי אין כל כוונה להפקיר את משפחתי, בידי גולם אלקטרוני. הבעיה שחב' העוסקות בתחום לאחר השקעות עצומות, מנסות לשכנע את הציבור ולפתח בו את האשליה שמכונית אוטונומית, הוא הדבר הבא. זה לא יקרה לא היום ולא מחר.
גבי | 10.01.19
10.
אובר לא הצליחה להגיע לארץ, היו הפגנות, אז רכב אוטונומי ששולח את כל נהכי המוניות הביתה?
הממשלה תוותר על מיסים מאלפי נהגי מוניות ועוד תשלח אותם הביתה? אולי מודל כלגלי שנהג מונית יכול להשמיש את הרכב שלו להיות אוטונומי ויקבל הכנסות בלי לנהוג בפועל, ידאג רק לתחזוקה. אבל כרגע החסמים גדולים מידי, צריך לפתור הרבה דברים. תחי הקידמה.
קiרא בין השורiת | 10.01.19
9.
בעיית העובדים
הבעיה במחסור באנשים טובים היא שיש המון מוכשרים שלא מקבלים הזדמנות אף פעם מכיוון שעוד לא מצאו את העבודה הראשונה שלהם, ולכן הדור המיומן הולך ופוחת, אף מעסיק לא רוצה להרים את הכפפה ולגייס חסרי נסיון מאוד מוכשרים שרק צריכים לפרוח תחת הנחייה נכונה. תמיד הולכים ומחפשים בוגרי תואראו יוצאיי יחידות. זה שמישהו סיים תואר במדעי המחשב לא אומר שהוא יהיה טאלנט ויהיה מתכנת טוב ובמקביל לזה מחפשים יוצאי יחידות צבא שיש להם נסיון מעשי( ללא תואר), אז בואו תנו לי לספר לכם שיש המון מתכנתים שלא בהכרח התגייסו ל8200 והם לפני לימודים שפשוט מתפספסים.
רונן | 10.01.19
6.
האוטו עולה על שתי ג'קים
מפרקים לך את כל החלקים מהאוטו,דבר ראשון צמיגים,אתה תראה מה זה אוטונומי,כל הגנבים אוטונומיים. המונית האוטונומית שלך גם את הבטריה יוציאו לה..עוד מעט תראה מה יהיה פה ב 2022...יש המון בעיות עם המודלים שלכם,זה לא רק בטיחות,קודם כל איך שומרים הציוד של הרכב בלי נהג???
י | 10.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת