36. מושבים בסוף, בבואינג זזים אחורה. דווקא במעבר שיש ר דווקא במעבר שיש הרבה מקום לרגליים עוברים מצד לצד בין שני המעברים במטוסים עם 3 קבוצות כסאות. כמו בבואינגים. באירבוס, הצרים בכלל הכל צר המטוב צר וגחוסביחס לבואוינג. באקונומי בבואינג, הכי טוב באמצע ליד המעבר ימין או שמאל לפי עדיפות היושב, לקחת תעריף עם מרווח רגליים 30עד31אינץ שזה בדרך כלל בא למי שקונה עיסקה כרטיס עם תוספת מזוודה. למשל בברטיש זה ככה 5 שעות ללונדון, באקונומי משלמים עבור טרולי ומזוודה 23קג ומושב 30,31 אינץ. עוד 40 דולר. לכוון. בעיני לטיסות מעל 3 שעות זה חובה, אחרת הגוף ממש מתכווץ ניקנור המקורי חחח | 04.12.19 (ל"ת)
34. כתבה זו רוב סוגי המושבים שאתם מזהירים אינם נכונים כאסור לשבת לדוגמה שכתבתם שיש הרבה תור לשרותים ואין הרבה מקום לאחסן דברים מתחת למושבים ושהשולחן נכנס לתוך הכיסא אני לא מוצא בזה שום היגיון כדי שזה יהיה "סוגי מושבים שאסור לשבת בהם" 1. כמעט תמיד אין תור אולי יש תור ארוך לאיזה דקה בכל הטיסה וזהו 2. בכסא הקדמי יש הכי הרבה מקום לאכסן דברים מתחת למושבים ואומר את זה מישהו שטס הרבה עם הרבה תיקים ושקיות ועוד נשאר מקום לרגליים 3. שהשולחנות נכנסים לתוך הכסא זה רק בונוס כי לא רואים את זה מזווית העין כל הזמן שנונימי | 13.01.19 (ל"ת)
32. ל-31 כל חברה בוחרת איפה לתדלק לפי שיקולים כלכליים אם המטוס שבחרת תידלק בנתב"ג יהיה מעט ריח בהתחלה. אם הוא תידלק במקום אחר אז באותו מקום יהיה ריח. יובל | 13.01.19 (ל"ת)
31. יש קטע בנתבג שבמטוס יש ריח חריף של דלק מטוסים למה בנתבג יש ובשדות אחרים אין . זה נורא . הנוסעת המתעלפת | 13.01.19 (ל"ת)
28. תתחשבו בנכים קשים תחשבו על הנכים מקומות מול הקיר מתאימות לנכים שקשה להם לשבת בשורות | 12.01.19 (ל"ת)
27. לא מדוייק דווקא ב״דרים ליינר״ המושב האחרון שאחריו היה קיר, כן ניתן היה להישען ואפילו לא היה צורך ליישר את המשענת. סוניק | 12.01.19 (ל"ת)
25. ל-21 מס' 2 וכן, יש אפשרות להטות. אפשרות שנוצרה בתקופה שהיה הרבה יותר מרווח בין הכיסאות. אבל המרווח הצטמצם וחברות התעופה טרם השכילו לבטל את האפשרות הזו. זה לא הופך את השימוש בה לראוי. הטיית הכיסא אחורנית היא בפירוש פלישה למרחב האישי של מי שמאחוריך וצימצומו. לכל הפחות אפשר לבקש רשות ממי שמאחורנית לפני שעושים את זה. זה נימוס בסיסי. והפתרון מבחינתי הוא לא להתעלל במי מאחורי. זו לא אשמתו. זו אשמתך. ולכן אתה תקבל בעיטות בגב לאורך כל הטיסה ואם תרביץ לי אז אני לא אחזיר כי אני לא בהמה אלימה כמוך, אבל אני אדאג שתשלם ותשלם ביוקר. דני | 12.01.19 (ל"ת)
24. יותר נוח להרדם ללא הטית המושב.הטיה גורמת לכאב גב. יותר נוח להרדם ללא הטית המושב. הטיה גורמת לכאב גב. פרייר מי שמטה כסא | 12.01.19 (ל"ת)
23. ל-21 אני רוצה לראות אותך תובע מישהו שיושב מאחוריך ואין לו מקום לזוז על הטרדה ותקיפה בגלל שהברך שלו פגעה לך בכיסא כשהוא ניסה להסתובב. אם לך מותר להתפרש אחורנית אז גם לי מותר לזוז ימינה ושמאלה ואם הכיסא שלך בדרך שלי אז חבל מאוד. מעניין שאתה מאשים אותי בהטרדה ותקיפה, ובאותו משפט מאיים שאני אשתה את האוכל שלי מקשית... אז סבבה, אני אשתה שייקים על בסיס וניל בזמן שאתה תפנק איזה אדביזי בכלא פדרלי בארה"ב על תקיפת נוסע בטיסה. דני | 12.01.19 (ל"ת)
22. 13. כל מושב של מטוס אל על חברה מפלה חילונים. איחורים בלתי פוסקים. ומחירים יותר גבוהים. תודה, אבל לא תודה. עידן | 12.01.19 (ל"ת)
20. תקיפה למגיב מספר 19:אם היית בועט לי בכיסא במקרה הטוב היית מואשם בהטרדה ובתקיפה, במקרה הפחות טוב היית שותה את האוכל שלך מקשית לאורך זמן. לא סתם יש אפשרות להטות, כמו שלך קיימת אותה אפשרות נוחות יא וירוס טורדני שכמוך מוטי | 12.01.19 (ל"ת)
19. 9 צודק. צריך לבטל את ההטייה לאחור אני לא מטה את המושב לאחור כדי לא להעיק על מי שמאחורי, ומבחינתי אם מי שלפני מטה אותו - זו פלישה למרחב האישי שלי והוא יסבול מבעיטות בגב המושב בתדירות אקראית עד שהוא יועיל לזוז חזרה קדימה. דני | 12.01.19 (ל"ת)
17. היתרון היחיד במושב האחורי ביותר. אין מאחוריכם ילדים מעצבנים שמטפסים, תופסים לכם בשיער ובועטים בכסאות. xuxa141 | 12.01.19 (ל"ת)
16. ישיבה ליד חרדי שמיתקלח במיקרה הטוב פעם בשבוע יותר גרוע משרותים ערס זה בעייה כי תמיד יש עוד ערס 5 שורות מימנו שהם חייבים לדבר בצעקות לגבי יציאת חרום זה ה מקום מבחינת בטיחות לא בסוף ולא באמצע גורל בלבד כומר | 12.01.19 (ל"ת)
14. נסיון בטיסות לשבת רק בסוף המטוס אני בוחר לשבת בשורות האחרונות. קרוב למטבח ולשירותים. בחורף הרבה פעמים ריק שם. מתןך ניסיון. רק בסוף. הכי כיף. הנוסע המתמיד | 12.01.19 (ל"ת)
13. seatguru וזהו קשקוש של כתבה כי דגמים שונים מסודרים אחרת. תכניסו את פרטי הטיסה ותראו איזה מושבים עדיפים. גיל | 12.01.19 (ל"ת)
11. 3 פעמים הזכרתם את המושב האחורי.. אבל לא הבאתם בחשבון את המחיר לפעמים אפשר לרכוש את הישיבה בשורות האחרונות בפחות מחצי מחיר. שווה לסבול שעתיים שלוש של קישקושים. oi | 12.01.19 (ל"ת)
10. אם המושב לא הופך למיטה יש לבטל לחלוטין את היכולת להטות את משענת הגב. זה לא באמת עוזר (ואם עוזר זה לא משמעותי וניתן להסתדר בלי זה) אבל זה מצמצם באופן משמעותי ומעצבן את המרחב של היושב מאחור, בטח כיום כשהמגמה היא צמצום המרחב הזה עד כמה שאפשר. אני אף פעם לא מטה את המושב שלי (ללא קשר למה עושה זה שלפני) ומעודד את כל חברות התעופה לבטל את האפשרות הזאת (אחד הייתרונות של חברות לאו קוסט שרבות מהן לא מאפשרות זאת). אמיר | 12.01.19 (ל"ת)
8. בגלל זה אני יקנה מטוס מאז שהייתי בתפקיד בכיר ידעתי שיהיה מי שיפתח לי את הדלת ואו יהיה לי מסוק צמוד ואחר מטוס ועכשיו אני רוצה לחרבן על כולם כמו שלפיד היה עיתונאי ועכשיו רוצה להיות ראש ממשלה חחחח קפטן גנץ | 12.01.19 (ל"ת)
7. בשביל זה יש את seatguru הרי המידע הזה משתנה לפי סוג המטוס ואפילו לפי חברת התעופה. מחפשים באתר לפי דגם מטוס ומקבלים את מפת המושבים הטובים והגרועים. איציק | 12.01.19 (ל"ת)
2. לפי הכתבה המקום הטוב ביותר ...... לפי הכתבה הכי טוב על הכנף מחוץ למטוס- שם גם יש אויר טוב, בלי ריחות, אפשר לשכב, יש מקום לרגליים, הבעיה היחידה מעט קר אבל שמיכה טובה תעשה את העבודה. דן | 12.01.19 (ל"ת)
אזהרת מסע: 12 סוגי המושבים שאסור לכם לבחור במטוס
36 תגובות לכתיבת תגובה