3. לא היו צריכים להפסיק את הדיפנדר החלטות גרועות. ולך תדע מה תהייה רמת הייצור. חבל לראות את ספינת הדגל הבריטית שוקעת ככה. רמי | 11.01.19 (ל"ת)
2. היו צריכים להישאר נאמנים לרכבי 4X4 להמשיך לייצר את הדיפנדר עם עדכונים נדרשים אבל עם אותם מאפיינים, כמו שג'יפ נשארו עם הרנגלר. ברכבי SUV יש לא מעט מתחרים. רכבי שטח אמיתיים, אין כמעט בכלל. הפסידו את כל היתרון היחסי שלהם, חבל. שמעון | 10.01.19 (ל"ת)
יצרנית הרכב יגואר לנד רובר תפטר 5,000 מתוך 44 אלף העובדים שלה בבריטניה
3 תגובות לכתיבת תגובה