אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חשמליות או לא להיות: האם הישראלים מוכנים לחבר את המכוניות לשקע?

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
חלמאות
שמעו קטע קניתי אוטו חשמלי ואף אחד לא נותן לי לעשות שקע טעינה . במקום העבודה התחננתי והצעתי לשלם על החשמל ועד הבניין לא מסכים , בבית המשותף השכנים לא מסכימים גם כן וצריך את האישור שלהם , בקיצור חרטה ברטה אני נוסע על הבנזין ומעולם לא יצא לי להטעין אותה אל תעיזו לקנות עד שלא יצא חוק שמחייב ועד בניין או בעבודה לא להתנגד לעמדת הטענה כרגיל אצלנו הכל עובד הפוך
חשמלית ושמה תשוקה | 11.01.19
2.
תפסיקו לזרוק טווחים בלתי ריאלים למכונית חשמלית...
רובן במצב אידאלי מגיעות ל-200 ק"מ מקסימום. זה טוב למי שאיננו נוסע מרחק רב, ביום שמש ישראלית ממוצעת של קיץ ולא עמוס עם נוסעים וציוד. אם דיברתם על אילת טווח 400 ק"מ של אודי אי טרון תופס ללא העליות של סדום, אולי, ושאר הפרמטרים שציינתי. לגבי טסלה יש להם הרבה בעיות והראשונה שבהם המחיר. תג המחיר שלהם גבוהה לאין שיעור מהמתחרות ונושק למלחמה במרצדס S קלאס או ב.מ.וו סידרה 7. היא תגיע לכאן עם תג מחיר של לפחות 700K ש"ח. כך שזה מחוץ להשיג ידם של כולם (לא כולל אלפיון עליון). שלא נדבר על בעיות הספקה של הרכב. אבל אולי שישקיעו בתחבורה ציבורית נאותה? כזו שמסיע אלפים הלוך ושוב מהבית לעבודה וחזרה? כי גם אם תהיינה יותר מכוניות חשמליות זה לא יפתור פקקים, וחוסר חניה במרכזי ערים.
ישראלי | 11.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת