אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כבר לא מתווכחים איתי אם העתיד חשמלי

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
יזם עם רעיון טוב ומודל גרוע
כולכם מאשמים אותו אבל העובדה היא שהשקעו בו והוא ניסה וכשל אז מה ? אם הוא לא רימה שיקר וגנב הרי שהכשל הוא חלק מהמעשה מי שלא כשל בחיו כנראה או שלא עשה או שיכשל אלו הם החיים אפשר ומותר להתווכח האם נכון לתת לו במה במיוחד בתחום הכשל
גם נכשל ומנסה שוב | 14.01.19
13.
העתיד עוד לא כאן (רכב אוטונומי)
כן. רכב אוטונומי הוא העתיד, אבל הוא לא יעלה על הכביש לצד מכוניות רגילות, כי אם כן - תהיו בטוחים שזה לא יהיה הסוף לתאונות. הגורם האנושי לא יכול להתמודד עם מערכת קבלת החלטות אנליטית. בנוסף, מכונית אוטונומית מעלה שאלות מוסריות. למשל - הייתם מוכנים ליסוע ברכב שמתוכנת להציל כמה שיותר חיי אדם? בשעת חירום הוא עלול לקבל החלטה בין התנגשות בהמון סואן לדרדור עצמו והנוסעים, כלומר אתם, לתהום. לא כיף. המצב, המוצרים והביצועים עדיין לא שם. חבל שהכותב מתעלם מהשאלות המעניינות לטובת הבאז-וורדס. כתבת פרסומת?
Me | 13.01.19
7.
אפשר לרכוש סוללה חדשה לפלואנס
שלום שי, אפשר להאריך את חיי הרכב על ידי רכישת סוללה מחודשת בעלות של 17 אלף ועוד מע''מ סוללה שנותנת 22 קוטש או לסוללות LG חדשה בעלות כוללת של 35 אלף כולל מע''מ. כ 70 בעלי פלואנסים החליפו לסוללות אלו ומאוד מרוצים, הרכב ממשיך לחיות לפחות לעוד 4-5 שנים והטווח גדל חזרה ל 130-140 קמ. צעד זה התאפשר לאחר מאבק משפטי מול רנו וקרסו ורק אז הסכימו להביא סוללות חדשות לארץ. אם תהיה מעונין תוכל לפנות אלי לקבלת פרטים נוספים. אני עצמי החלפתי לפני כחצי שנה ארבע סוללות לרכבי הפלואנס שלי, כך שנוכל לנסוע כ 10 שנים.
ציפי | 12.01.19
5.
עד היום אתה לא מבין - לא מתווכחים איתך על רכב חשמלי.
מתווכחים איתך על שיטות הניהול שלך, ועל המתודה. אתה זה שהפסיד מיליארד דולר, לא אנחנו. בכל מקרה- כתבו על מעלליך ספר שלם - אולי כדאי שתקרא אותו כדי להבין איפה טעית https://www.amazon.com/Totaled-Billion-Dollar-Crash-Startup-World/dp/0983042810
עובד לשעבר שלך מר אגסי | 11.01.19
2.
יפה מאוד שמצנזרים את האמת, לכן אכתוב שוב
היה גם אז ברור שהעתיד חשמלי. היה ברור גם שהחברה לא עסקה ברכב חשמלי, אלא בעיקר במכירת חבילות נסיעה, בדומה למה שעשו חברות הסלולר, ובדאגה לעצמה להיות מונופול בעתיד. הציבור שנא את הרעיון של לכבול את עצמו לחברה בחבילות של שנים ארוכות, ללא יכולת להשתחרר. החברה גם עסקה הרבה מאוד בלדאוג שהיא תהייה מונופול. על ידי חבירה למדינה ולרשויות המס, ע"י כך שאיפשרה להם למסות את החשמל ה"מתדלק", וכן ע"י חבירה לכל מיני תקינה שהיתה הופכת לייחודית ומיוחדת, ומונעת כניסה של כל חברת טעינה אחרת, ובטח ובטח מכוניות "פלאג-אין" רגילות, המאפשרות טעינה באופן פשוט ופרטי. לכן - הציבור שעלה על הקומבינה, לא שיתף פעולה, ולא קנה את מה שהיה להם למכור.
המגיב | 11.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת