אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הפינוק של הנהג הישראלי דוחף את מחירי הרכב לשיא

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

11.
אנחנו אשמים
כל עוד אנחנו מקבלים את מה שהממשלה עושה זה ימשך באפריל היתה עליה ענקית של אלפי שקלים במחירים גם של מכוניות קטנות כמו קיה פיקאנטו , או מכוניות ידודתיות לסביבה הבירדיות כמו rav4 שעלתה בעשרות אלפי שקלים התירוץ הרשמי מעבר להתקן Wplt מחייב פחות זיהום. הסיבה האמיתית של היר כחלון מנסה לפצות על זריקת כסף. מדינה לפח עקב פופליזם והכי קל לו במיסים על רכבים באגרות על טסטים של רכבים ובדלק... אם היינו חכמים והיינו כולם מפסיקים כחרם לחודש אחד בלבד לקנות רכבים חדשים,המחירים היו חוזרים חזרה לשפיות יחסית.
אורי | 20.04.19
10.
נו באמת! שכחתם לציין שהכנסות המיסים מרכב יעלו השנה
אבל העיקר שציינתם שהם ירדו שנה שעברה. בקיצור הוחלט לעלות מכס גם על מכוניות ירוקות וגם על מכוניות רגילות. חוץ מזה יש שינויים בשערי המטבע שגם משפיעים על המחיר, למה נפלתם דווקא על היבואנים? הם לוקחים נתח קטן בעוד שהמדינה חוגגת עלינו לוקחת גם מכס מטורף וגם מע״מ בין הגבוהים בעולם
אסף | 15.01.19
9.
כתבה חסרת שום הגיון
למה להשוות מחירים של מכוניות מלפני 10 שנים??? למעשה המחירים ירדו כי הכסף שווה פחות והיום מקבלים הרבה יותר במכוניות. למה לא להשוות רכב משפחתי לשנת 1991 כאשר דייסטו אפלאוז משפחתית מאובזרת עלתה 35 אלף שקל.... שכר ממוצע בישראל ב 2009 היה 7800 ש"ח וב 2019 זה כבר 10100 ש"ח.
אלי | 15.01.19
7.
למס 3, ומס 4
ישראל כץ הוא השר היחיד שעושה משהו, הלוואי כל השרים היו משפיעים ומשנים דברים כמו הבולדוזר הזה. שמים פתוחים, כבישים מהירים, רכבת קלה. ואל תגיד שעשו לפניו, חזון הרכבת הקלה היית עוד מימי הרצל, שמים פתוחים, אף אחד לא רצה להיכנס לזה מפחד שהטיקונים יגידו משהו. למס 4, אומרים בכתבה שהמיסים יורדים אבל המחיר עולה, זה נובע משוק לא משוכלל שבו המוכרים שולטים בשוק (יבואנים), הם קובעים מחיר גבוה כדי שיוכלו לעשות הנחה לליסינג ואלו בתורם יעשו כסף על גבינו. צריכים להתאחד ולא לקנות חדש למרות שזה מפתה.
שלום | 14.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת