26. איפה מתקיים שיתוף הציבור ב27.01? זה לא מפורסם בשכונה ולא מצאנו גם באתר העיריה או במקום אחר. אנחנו תושבי השכונה שבעד התחדשות, רוצים יחד עם העירייה והיזמים לש ר שכונה ירוקה, בפיתוח רגיש וחכם שישמור את איכות חיינו המופלאה כיום. תושבי תל אביב הירוקה | 20.01.19 (ל"ת)
25. לדעתי כשהמדד הדיור ,כולל בתוכו את מחיר למשתכן ,הוא לא משקף את המצב בשוק החופשי . לדעתי כשהמדד הדיור ,כולל בתוכו את מחיר למשתכן ,הוא לא משקף את המצב בשוק החופשי . לדעתי | 17.01.19 (ל"ת)
24. למה מגדלים לעזאזל? יש שם גינות ענקיות נהדרות (אם יטפחו אותן) האם אי אפשר פשוט להגביה את מבני הרכבת בכמה קומות? איש | 16.01.19 (ל"ת)
23. מחירי הדיור יורדים גם בת"א למרות שאין עדיין מחיר ל ברגע שיהיו מכרזים , מחירים ייקרסו מטה. כל פרוייקטי פינוי בינוי, תמא , מחיר למשתכן. מגדילים היצע , ומביאים לירידת מחירים חדה. פלורנטין | 16.01.19 (ל"ת)
22. ומה עם כל העצים הנפלאים בני ה90 שנה בכל השטח הזה??????? דיירים מטומטמים! במקום להמשיך להנות מהשטחים הפתוחים המדהימים בין בניין לבניין, מהצמחיה העבותה, מבעלי החיים והציפורים הנמצאים שם(כל המתחם נוראה בפנים כמו קיבוץ) הם מוותרים על כל זה תמורת דירות מגעילות שכל חדר הוא בגודל של חדר לאצבעוני פיקוס | 16.01.19 (ל"ת)
21. חובה לקחת חברת ניהול פרויקט לטובת הדיירים אנו לקחנו את קבוצת בראשית ניהול פרויקטים וניהול דיירים של תמא38 שקיפות מלאה מול הדיירים, צוות של אדריכלים, מהנדסים, מנהלי פרויקטים, עו"ד ועוד אנשי צוות לרשותנו שעושים בדיקה ראשונית יודעים בדיוק כמה אפשר לקבל במקסימום לטובת הדיירים, כותבים אנו יחד איתם מפרט טכני+מפרט ערוביות עם עו"ד, ואז יוצאים למכרז הצעות מיזמים\קבלנים מומלץ בחום, תוך 3 חודשים יצאנו לדרך עם אחוז הסכמה של 90 אחוז בזכותם. BERESHITGROUP.CO.IL וועד בית | 16.01.19 (ל"ת)
19. בתא לה גוורדיה 21-11 בונים 120.000 מר במקום 10.000 קיים.95% הולך ליזם.גזל טהור. זהירות לתושב | 16.01.19 (ל"ת)
17. תל אביב אך בעצם גבעתיים איזה מזל יש לבעלי הדירות שהם לא בגבעתיים. איזה מזל יש לבעלי הדירות שהם בשולי תל אביב ולא מקבלים שרותים מתל אביב. המקום משורת מצוין על ידי תחבורה ציבורית. עכשיו ובעתיד(הקו הסגול) בהצלחה. אביב גבע | 16.01.19 (ל"ת)
16. שכונת התקווה להיכן יתנקזו כל המכוניות והעומס על התשתיות?!! בונים ובונים ללא מחשבה, פשוט הזיה מלי | 16.01.19 (ל"ת)
15. תשכחו מכבישים. אתם לא מבינים שציפוף האוכלוסיה הוא זה שנותן היתכנות כלכלית לתחבורה ציבורית טובה יותר ובכלל- שרותים טובים יותר כמו בכל עיר גדולה בעולם. הבעיה בארץ היא דוקא פיזור האוכלוסיה והצורך להנגיש שרותים ותעסוקה לכ"כ הרבה מקומות רחוקים ומוריד התכנות כלכלית לתחבורה ציבורית יעילה. אם בגוש דן היו גרים 5-6 מליון איש היתה בו רכבת תחתית מעולה כי היתה לכך התכנות כלכלית. אי אפשר לברוח מההכרח לצופף את האוכלוסיה. הילדים שלכם יצטרכו להזמין שבועיים מראש מקום בים. לחרמון ולכנרת כבר אי אפשר להגיע. אם נמשיך לבנות בשטחים פתוחים כולנו נחנק פה. בניה לגבה במרכז הארץ היא הכרח. אולג אוזן | 16.01.19 (ל"ת)
14. שאלה לי אליכם כלכליסט. איפה יגורו 8 מיליון איש רק במרכז ב-2030? אתם כותבים "בלעדי". זה לא בלעדי. זה common sense. איפה יגורו 8 מיליון איש שצפויים לחיות בגוש המרכז? במבנים הישנים האלו? זאת רק הייתה שאלה של זמן לפני שיעיפו אותם. שאלה לי אליכם כלכליסט | 16.01.19 (ל"ת)
9. בת"א בסמיכות לאיילון בונים 15 קומות. בהוד השרון הצפופה באמצע שום-מקום מגדלי שוחד של 30 קומות | 16.01.19 (ל"ת)
8. איפה יכנסו כולם? דרך השלום גם ככה דרך השלום עמוסה כל היום. השעות היחידות שאפשר לנסוע שם ב"חופשיות" זה בין 22:00 ל 7:00בבוקר הכל יהפוך לפקק אחד ענק. אסף | 16.01.19 (ל"ת)
4. ומה עם תשתיות? כבישים? אתם יודעים איזה פקקים מטורפים יש בדרך השלום היום, אז עוד מאות מכוניות כל יום על הכביש הזה... זה מטורף! עדי | 16.01.19 (ל"ת)
700 דירות בפינוי־בינוי בדרך השלום בתל אביב
26 תגובות לכתיבת תגובה