אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"בהתחלה חקלאים חששו ממכירה ישירה. היום יש בינינו אמון"

233 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

233.
את הסיבה שילד עני לא יכול להנות מפירות בארץ
די להציצ באתר שלך ולהבין שאתם מוכרים ירקות ופירות כאילו זה תכשיטים וילד עני לא יכול להנות ממשמש, אבטיח, אפרסק, תתביישו עושים ביזנס ממוצרים בסיסיים ועוד לא מאפשרים לשוק זול להתפתח ישר מעיפים אותו בתחבולות ועושים קרטלים.
אריה | 29.10.20
231.
סחורה נחותה ומחירים מופקעים. בשוק צפון ברחו הלקוחו
ירקות ופירות רקובים או ישנים, עובדים חמוצים וביקורתיים שחושבים שהלקוחות מטומטמים ומחירים מופקעים. בהתחלה היתה סחורה בסדר עכשיו אין סיבה להתקרב לשם והמקום נראה שומם. אי אפשר לעבוד על אנשים. זה אוכל אז משקיעים בכתבות תדמית במקום בסחורה טרייה
חני | 07.11.19
229.
אין כמו נוי השדה
אני לקוחה של נוי השדה בשנתיים האחרונות. המחירים יקרים, בהחלט. אבל האיכות מדהימה. הפירות והירקות טעימים במיוחד, מחזיקים במקרר למעלה משבועיים, עסיסיים, צבעוניים ופשוט גורמים לי ולכל המשפחה לאכול המון פירות וירקות. הבריאות של הילדים שלי חשובה לי ולגמרי שווה לי תשלום של עוד 100-200 שח בחודש. שלא לדבר על כך שאני פשוט לא. זורקת. כלום. אז אולי בעצם אני חוסכת כסף..
לקוחה קבועה | 13.05.19
223.
רכשתי אתמול בפעם הראשונה וקיבלתי משלוח מדהים
בדרך כלל אני נוטה להתאכזב ממשלוחי פירות וירקות ומעדיף לקנות בעצמי. הלכתי לסניף גבעת שמואל כדי להיווכח בעצמי. התוצרת מהממת, השירות לבבי והכל טרי טרי ויפה. לא היה לי מספיק זמן לבצע קנייה והמוכרת האדיבה הציעה לי להזמין באתר באינטרנט וכך עשיתי. קיבלתי משלוח טרי, נהדר וממש ראיתי את ההבדל בטריות ובאיכות. מקווה שימשיך ואם גן קניתם אותי בתור לקוח
דן | 22.01.19
202.
אגס 19שח אפרסמון 29שח אבוקדו 17שח קלמנטינה 10שח
מחירים מופקעים לעשירון העליון. ביוון יש באמת סככות בשטחי הגידול בהם מוכרים את התוצרת החקלאית במקום בגרושים וזה באמת מהיצרן לצרכן. אגב, בצהריים הם יוצאים לשנ"צ ויש קופה ומשקל וסומכים עליך שתעשה חשבון כמו שצריך!!!!
אחד שבודק | 21.01.19
189.
המספרים לא מסתדרים
1. כתבה שהבנקים סירבו להלוות לה. איך בכל זאת צמחה? 2. רווח של 40% זה המון. אם זה נכון החקלאי לא מרוויח ואז מה יצא מזה? 3. הכתבה טוענת שהרשתות מרוויחות 30%. באותה נשימה נכתב שהרשתות קנו פלפל בחצי שקל ומכרו ב - 10 שקלים. זה הרבה יותר מ - 30%... לא הגיוני. 4. היא אומרת שאינה מתפשרת על איכות, טריות ותנאי תשלום, אבל ככל שתצמח, כך הפשרות האלה יגיעו. זה טבעו של גודל. 5. היא אומרת שלקוחות קונים בממוצע ירקות ופירות ב - 250 ש"ח. אני לא מכיר כאלה ארנבים, גם המשפחות ברוכות ילדים. בקיצור, המספרים לא מסתדרים וכרגיל, עיתונאים עצלנים לא בודקים
אותיות קטנות | 20.01.19
186.
לא הכרתי את הפעילות, אבל הלוואי שתצליח!
אחת העוולות הגדולות במדינה זה מה שעושים לחקלאים...המדינה מתגאה בהם ובתוצרת החקלאית אבל רובם בדרך לפשיטת רגל וחייבים אפיקי הכנסה אחרים (תיירות / צימרים למשל). אני אישית אהיה מוכן לשלם קצת יותר כדי לקבל תוצרת טובה יותר וכדי לדעת שלא "דפקו" את החקלאי שקרע את התחת בצד השני של השרשרת, ושרוב הכסף לא הלך למאכרים בדרך.
כאן | 20.01.19
185.
הסחורה הכי איכותית שנתקלתי בה.
אני לקוחה קבועה של נוי השדה, ואני חייבת להגיד כמה מילים. אחרי שהייתי קונה תקופה ארוכה ברשתות הגדולות , נפתח סניף שלהם קרוב לבית שלי והבאתי להם צאנס , החנות עצמה נראית כמו בית מרקחת, הכל טרי, הכל נראה מאוד יפה לעיין. התחלתי לקנות מהם , חייבת לציין שלעגבניה פתאום יש טעם, והמלפפון נשמר לי שבועיים במקרר, כל פרי זה עולם ומלואו, אין לי מילים. שווה כל שקל. ומגיע לה להתפרנס בכבוד! נותנת לחלקאי את המחיר שהוא דורש! כמו שצריך! ולא משאירה אותו "תקוע" עם הסחורה שבועיים, עד שהיא מתחילה להתקלקל וקונה ממנו במחיר רצפה
מיכל  | 20.01.19
180.
בולשיט בולשיט בולשיט
הכל חרטה גדולה, היא לא יזמית ובחיים לא קמה לשוק הסיטונאי בשתיים לפנות בוקר , אם היא קונה ישירות מהחקלאים מה יש לה לחפש בשוק הסיטונאי ? העסק הוא של אבא שלה שעשק המון חקלאים , ופשט רגל ובגלל זה העסק רשום על שם הבת . לא מליונרים ולא נעלי בית . הם קונים בשוק הסיטונאי כמו כל החנויות השכונתיות ורק מוכרים פי 8 . חקלאים אלק ...
דניאל | 20.01.19
176.
מתח רווחים
קראתי בעיון. 170 תגובות. הדעות חלוקות. כחקלאי אני מודע שפערי התווך. והתיזקות הרשתות אלה הסיבות העיקריות לנפילת חקלאים רבים. אחד הפתרונות זו המכירה הישירה דוגמת משפחת קירשנר. אם בכל הארץ יקומו חנויות של מכירה ישירה. ירווח לחקלאים. חסר לי ברשת זו לפרסם את מחיר הקניה ומחיר אחוזי החנות.
יורם | 20.01.19
170.
הבנתי את המשחק
במקום שהמתווכים הקודמים ירוויחו לכיסם, היא מרוויחה עכשיו, אז מה השתנה לצרכן, כלום... ביום שאמזון תיכנס לשיווק בישראל, כל אוכלי החינם ייעלמו. אנשים שלא סיימו תואר שלא לדבר על 12 שנות לימוד והפכו להיות יבואנים. הם חייבים להיעלם מהעולם וללכת לעבוד במקום לעבוד עלינו . כולל הגברת החמודה שגוזרת קופונים מללכלך על רשתות שיווק שבשורה התחתונה היא עושה את אותו הדבר.
ערן  | 20.01.19
162.
כל הכבוד למה שהגיע, יחד עם זאת מחירים יקרים
ראשית שאפו וכל הכבוד לנוי שבגיל כה צעיר מגלגלת מחזור של 40 מיליון ש''ח בשנה מירקות ופירות !!! עכשיו היא ציינה בכתבה מדוע היא פתחה, לתת פתרון לעוול שנעשה לחקלאים מרשתות השיווק והמתווכים השונים, היא לא '' קורעת ,, את החקלאים מהם היא קונה את הסחורה ובהתאם לזאת שמה את מתח הרווחים שלה בשביל להרוויח וכל עוד יש מי שקונה , אז כל הכבוד לה!!! יחד עם זאת המחירים אצלה יקרים, ניתן למצוא סחורה טובה במחירים שפויים....
ג .מהשרון | 20.01.19
161.
לא מבין
נניח הרכישה היא ישירות מהחקלאי. נניח שמשלמים לחקלאי 30% יותר ממה שמשלמים הסיטונאים. יוצא מזה שגב' נוי משלמת במקום 1.9 ש"ח לק"ג (המספר מופיע בגוף הכתבה), 2.5 ש"ח לק"ג. נוסיף לזה הובלה, נניח עוד 30% -->3.25 ש"ח לק"ג. עוד 30% תקורות -->4.25 ש"ח. עכשיו היא מוכרת את אותו ק"ג ב-9.9 ש"ח. כלומר מתח רווחים של 130%!!!!
UB | 20.01.19
156.
בסופו של דבר היתרון שיכול להיטען הוא שיפור איכות בתמורה לעלייה במחיר. כל השאר שטויות
אם היא עושה רווח גולמי גבוה יותר ב10% (30 % לעומת 40%) וקונה את התוצרת במחיר גבוה יותר משמע שהיא גם קונה ביוקר ומוכרת אפילו ייתר ביוקר. וזה מסתדר בצורה הגיונית עם כוח הקנייה שיש לסופר גדול שמגלגל הרבה מעבר ל40 מ' ש"ח בשנה לעומת רשת קטנה של כמה חנויות (מה שנקרא בהגה המקצועית - יתרון לגודל). כל היתרון שיכול להיות במקרה כזה הוא טיעונים על איכות טובה יותר בתמורה למחירים גבוהים יותר. כל השאר שטויות
ניתוח כלכלי קצר של העסק | 20.01.19
149.
טריות ואיכות במקום אחד
כל כך אוהבת את החנות. יש אוירה של חו"ל. הסחורה מגוונת ותמיד נראץ כאילו נקטפה ממש עכשיו. התאורה, האוירה, השירות החם והדגש והידע הנרחב פשוט קנו אותי. המחירים לפה או לשם זה פחות משנה כשהסחורה מחזיקה לי שבועיים במקרר שבועיים מדהים כל הכבוד נוי השדה.
צמחונית | 20.01.19
138.
היא עושה לחקלאים בדיוק מה שהבטיחה לא לעשות..
קומם אותה שפלפלים שהחקחאי מוכר בחצי שקל לרשת נמכרות על ידי הרשת למרכן ב 10 שקל ולכן פתחה במעזם...והינה היא עושה בדיוק אותו דבר. קונה מהחקחאי בכלום כסף ומוכרת לצרכן בעוד יותר הרבה כסף מאשר הרשתות..בקיצור עוד קפיטלסטית חזירה
אייל | 20.01.19
134.
עידו בר ששת חקלאי מושב נטופה
במבט באתר חלק מהמוצרים יקרים ב50%-100%!!!!! ממקביליים בסופר/ירקן השכונתי. .בושה שכלכליסט אתר רציני מאפשר פרסום יחצני שכזה ולא שואל שאלות קשות .פראייר מי שקונה ושלא יבלבלו לכם איכות יותר טובה.האבוקדו שאני כחקלאי מוכר לסופר בדיוק זהה למה שהיא קונה .תפוזים,אפרסמונים קלמנטינות במחיר כפול!!!!!! מהירקן השכונתי.מטורפים
יחצנות נטו  | 20.01.19
132.
איכות זו לא מילה גסה
אני לקוח של נוי השדה כבר הרבה זמן ולעולם לא פגשתי בעסק שדואג כל כך לאיכות של המוצרים שלו גם בחנויות וגם במשלוחים! באופן אישי אני אעדיף לשלם עוד כמה שקלים כדי לתרום לתוצרת ולכלכלה הישראלית מאשר לקנות סחורה זבל מעזה. אני מאוד מרוצה מהשירות שניתן מהרשת, גם במקרים של טעות במשלוח אני קיבלתי מענה מהיר ומספק. ללא ספק אמשיך לקנות בנוי השדה ולתמוך בחקלאות ישראלית, חנות מדהימה. רוב מוחלט של התגובות לא מדברות לעניין תנסו ותראו שווה כל שקל.
לקוח מרוצה | 20.01.19
130.
יזמית עלק. מה היא יזמה? מכירה של התוצרת של אבא שלה?
אפילו את אתר האינטרנט פיתח מישהו אחר והיא התלבשה עליו. מדובר בבחורה שפתחה חנויוך בוטיק שבה היא מוכרת תוצרת חקלאית במחירים סופר גבוהים תמורת ההבטחה שהם טריים יותר מהפירות והירקות שנמכרים ברשתות השיווק. זה הכל. יש כמוה מאות בוטיקים. איך זה מצדיק כתבה בכלכליסט? כנראה שמדובר בפרסומת ולא בכתבה.
טבעוני | 20.01.19
116.
יפה מאוד וכל הכבוד ליזמית הצעירה והמצליחה
אני אעדיף לשלם יותר, להאכיל את ילדי ירקות טריים מישראל ולא את הבררה מירדן ומטורקיה שנרקבת אחרי יומיים במקרר. רק דבר אחד מטריד בתוצרת ישראלית - ההדברה בכמויות שאין להן אח ורע בעולם המערבי. אחר כך מתפלאים שאנחנו שיאנים בסרטן.. לכן, כשהגברת תשווק תוצרת אורגנית, אקנה ממנה
ד | 20.01.19
114.
כל מי שרוצה להכנס לה לכיס, פשוט שלא יכנס לחנות
אם אתם לא לקוחות שלה אז לא הפסדתם כלום, ואם אתם כן לקוחות שלה, אז אתם בטח מבינים את הערך שהיא נותנת, שהרי לא מכריחים אתכם. אפשר לקנות ירקות בכל מיני מקומות ואף אחד לא כבול לא חנות. אם יש לה קונים בשוק תחרותי ומשוכלל אז שתגבה כמה שרק אפשר. זה מה שיזם צריך לעשות.
תותי | 20.01.19
100.
למה בכתפיים חשופות? כי בגלל זה ובגלל הבלונד עשו עליה כתבה. רק סיליקון חסר. אין לה שום בשורה.
אם ארצה לקנות סחורה יותר איכותית וטרייה לכאורה, במחיר יקר, אכנס לירקן השכונתי. גם אצלו נקי ומסודר ורואים שהסחורה מעולה. רק שלו אין בלונד, שמלה אדומה וכתפיים חשופות ולכן אינו זוכה לפרסום ולכתבות שזוכה להן הגברת.
גליה | 20.01.19
95.
הרשת שלך חייבת להיות יותר משתלמת
הרעיון של הרשת מצוין, אבל ההיגיון אומר שגם המחירים צריכים להיות נמוכים יותר לעומת השווקים והרשתות. תבדקי איך את מצליחה לעשות את זה, הרי את חוסכת את דמי התיווך. מאחל שהרשת תצליח ותתפשט לכל הארץ רק במידה והיא ריווחית יותר לצרכנים.
דניאל | 20.01.19
92.
למה שאני אקנה אצלך ?
"היום הלקוח מתחיל להבין את המשמעות של קניית פרי וירק שעברו כמה שפחות ידיים" 1) כל עוד את לא מגדלת את הפירות והירקות בעצמך גם את רשת שיווק בדיוק כמו כל השאר, הפירות והירקות אצלך עוברים את אותה כמות ידיים כמו בכל רשת שיווק אחרת, חקלאי---רשת שיווק---לקוח. 2) את מוכרת ק"ג עגניות ב9.6 ש"ח, רשתות שיווק אחרות מוכרות ק"ג עגניות ב4.6 ש"ח, אין שום סיבה לקנות אצלך, נקודה !
תסבירי לי | 20.01.19
89.
אנשים איבדו כאן פרופורציות.
כאשר מאבדים פרופורציות אז אנשים מצדיקים גם את אילו ששוחטים אותם. אין כאן יותר שכל ישר וחשיבה צלולה. גם התגובות כאן הן שליפה רגשית מהמותן ללא מחשבה וללא תבונה. בקרוב גם אויר יעלה כאן כסף, וגם לזה יהיו מצדיקים למינהם. המחירים שלה הם בשמים! ואנשים נותנים לזה יד וכך מנציחים את התופעה.
שלמה | 20.01.19
88.
לא הבנתי, למה שאני אקנה אצלה אם אצלה יותר יקר ?
כבר מהפסקה הראשונה יש תחושה שהיא חושבת שכולם טיפשים ורק היא חכמה. זורקת לאוויר סיסמאות שיקריות "בניגוד לרשתות שיווק אני מוכרת ישירות מהחקלאי לצרכן", תגידי מה אני נראה לך ? את לא מגדלת את הירקות בעצמך, את קונה אותם מהחקלאים, אז מה ההבדל בינך לבין רשתות שיווק ? גם את רשת שיווק, ולא רק שגם את רשת שיווק את גם הכי יקרה מכולם ק"ג עגניות ב9.6 ש"ח כשאצל כל השאר ב4.6 ש"ח.
כלכלן | 20.01.19
85.
כל כך הרבה סתירות ונתונים שלא מסתדרים...
"הרשתות קונות משטח עגבניות ב-1.90 ₪ ומוכרות ב-6.90 ₪" ואז "המחיר ברשתות 4.90 ₪" ואז " הרשתות מוכרות ב-1.90 ₪ במחירי הפסד" - איזה הוא הנכון??? לגבי המחזור: בממוצע 2,500 מכירות החודש, בממוצע 250 ₪ למכירה = מחזור של 7.5 מליון ₪, ולא 40 מליון כמו שטוענת ולסיכום: אם אני כצרכן יכול לקנות עגבניות ב-1.90 ₪, למה שאקנה ב-9.90 ₪???? איזה שירות היא בדיוק עושה לחקלאים???
זיו | 20.01.19
84.
חשבון?
"היקף ההזמנות הממוצע בחודש עומד על כ־2,500 והזמנה ממוצעת עומדת על כ־250 שקל, כאשר העסק כולו מגלגל כ־40 מיליון שקל בשנה." 2500 כפול 250 ש"ח כפול 12 = 7.5 מיליון ש"ח... מהיכן היתרה. אין שום יתרון במה שהיא עושה, זה לא יכול להחזיק נפח ולא ייקח נתח שוק משמעותי מהערוצים המרכזיים. יעילות זה שם המשחק והיא לא שם.
 | 20.01.19
73.
אף אחד פה לא מבין מה זה רווח גולמי!
רווח גולמי זה לא רווח נקי!! יש הוצאות רבות של תפעול לנהל עסק (שכירויות, שינוע, רכבים, ביטוחים, עובדים, הלוואות ועוד המון המון דברים שעולים כסף!) זה לא שנשאר 40 אחוז רווח מהכל. אנשים תחשבו לפני שאתם מגיבים. בסוף נשאר במקרה הטוב בין 10-5 אחוז.
אשה מקסימה. כן יירבו | 20.01.19
72.
כתפיים חשופות? מדוע זה רלוונטי? - דמיין קפוטה ושטריימל והליבידו שלך יירגע.
אשת עסקים עושה עסקים. אני בטוח שלשיילוק זה ממש לא משנה אם היא חשופת כתפיים או רגליים, כל עוד היא עושה הרים של כסף. תמשיכו להתעסק בלבוש שלה ולא בחריצות ובתבונה שלה... והיא תמשיך להאכיל אתכם מלפפונים ... ממש ממש טריים !!!
פמיניסט | 20.01.19
71.
כמה חול זורעים בעניים של האנשים במקום לפתוח תשוק
להביא ירקות ממדינות עם אקלים טוב, ירקות ללא ריסוס, עושים יחצנות על חקלאים ומשווקים ישראלים "מסכנים" ו "ציוניים" שמביאים לנו תוצרת מהולה בגז עצבים, מחציתה מושמדת בכדי למנוע נפילת מחירים בשביל רווח של כמה מאות אנשים מז**נים את כל שאר המדינה השיטה הקומוניסטית במיטבה
חמכו | 20.01.19
61.
כולם משקרים. גם החקלאים. חוצפנים.
בתור אחד שמכיר את הצד של החקלאים, אני כואב את פערי התיווך ותמיד עמדתי לצד אלו שקמים וחורשים ועובדים. אני יודע כמה קשה בכפור של 4 בבוקר לחבר טפטפות קרועות. אני יודע מה זה לאבד תוצרת. אני יודע כמה כואב למכור בשקל ולקנות מהסופר ב 10 ש"ח. אבל החקלאים הפכו מאנשי עבודה לנהנתנים ומסוכנים. הם מוכרים את התוצרת הטובה לחו"ל בעודם משלמים מים זולים ואנחנו מממנים מים יקרים. הם מדבירים אותנו למוות. הם מדשנים ומהנדסים את היבול כך שאנחנו אוכלים חרא. הם מעסיקים תאילנדים ויושבים במזגן. והם עושים יד אחת עם רשתות השיווק. כך שאם בעבר תנובה היו בצד של הרמאים והגזלנים, כיום גם החקלאים מזילים דמעות תנין. לא כולם כמובן. אם הם כ"כ נגד הרשתות הגדולות, מה הבעיה למכור לה ב 4 ש"ח (למה לרשתות 1.9 ש"ח ולה ב 6.9 ? ) . הפתרון מאוד פשוט - לפתוח ת השוק לייבוא מטורף שיחנך אותם טוב טוב.
משה | 20.01.19
60.
ניראה לי שהפירסום יעשה לה רע רע מאוד
נכון שיש מישפט שאומר שאין פירסום. רע במיקרה הזה יצא המירצע מהשק וכולם מבינים שהיא מצאה קומבינה עם אבא שלה וככה היא עובדת על כולנו הקונספט היה לקנות המחיר שפוי למכור במחיר שווה לכל כיס וטריות מעל הכל אממה המשפחה שלה והיא מצאו דרך לקרוע לכולנו את הכיס וכל הפרייארים משלמים והמון ירק עולה למדף גג אחרי שלושה ימים זאת מדינה קטנה פיצפונת זאת לא אוסטרליה שמביאים את הפירות והירקות ממרחקים אדירים בקיצור עבודה בעיניים מקווה שיקום מישהו שבאמת ייתווך בין כל הצדדים וכולם יהיו מרוצים כי היא ומשפחתה גנבי דעת
יוסי | 20.01.19
59.
אני קונה באותו מחיר במכירה ישירה רק אורגני
שוק המכירות ישירות של התוצרת האורגנית הוא באמת העתיד , בלי מתווכים ובלי בול'יט, אנחנו כבר שנה קונים ככה במחירים כמו ברמילוי/אושר עד רק ההבדל הענננק שזה טרי אורגני וישירות מהחקלאים תחפשו ברשת אולי תגיעו לקבוצות המתאימות.
דניאל  | 20.01.19
51.
הזייה
אני קורא את הכתבה בחיוך, שמח לראות גם יזמית צעירה, גם בת של חקלאים, וגם עסק שרוצה סוף סוף לאפשר מכירה ישירה - משמע מחירים נמוכים ואיכות גבוהה. ומה מסתבר? שהיא אפילו יותר יקרה מהסופר!! אז מה זה שווה אם בסוף את שוחטת אותנו כמו כולם? ואפילו יותר? אולי האיכות טובה, אבל כל הקטע במכירה ישירה זה לקבל איכות גבוהה במחיר שפוי. יצאת בסוף עוד עסק שעושק אותנו, וחבל.
אני | 20.01.19
50.
איכשהו בסוף ההנחה לא מתגלגלת לצרכן הסופי
אם חקלאי מוכר ב 1.90 לרשת והיא מוכרת ב 6.9 למה לא יכול למכור לשיווק ישיר ב 3.90 והיא תמכור ב 4.90? 20% רווח לא מספיק? אם המחזרו הוא 40 מיליון אז הרווח הוא 8 מיליון זה לא מספיק ל 5 חנויות עם 10 עובדים סהכ? הבעיה היא שכולם בארץ חזירים ולצערי מתגלה שגם החקלאים חזירים ומוכרים לה בפי 3 במקום "רק" פי שתיים אני קונה איפה שזול זו חנות לעשירים בלבד
המיואש | 20.01.19
49.
נכנסתי לאתר שלה והמחירים מטורפים
בטטות ב-14.80? קניתי ב-8.90. בצל רגיל ב-8.80? קניתי ב-5.90. גזר ב-8.80? קניתי ב-2.90. חצילים ב-11.80? קניתי ב-3.90. מלפפונים ב-8.80? קניתי ב-3.90. כרוב ב-4.80? קניתי ב-2.90. עגבניות באשכותו ב-11.80? קניתי ב-5.90. פלפל אדום ב-11.80? קניתי ב- 6.90. ואת כל זה קניתי באושר עד. בלי מבצעים. המחירים באתר פשוט מטורפים!!
אזרחית | 20.01.19
41.
אני קונה רק במכירה ישירה. משק קנטור ברמה"ש.
המחירים זהים לסופר, אבל האיכות מדהימה, שלא לדבר על הטריות. אם בסופר אני קונה עגבנייה שאו שהיא לא מבשילה או שהולכת לפח אחרי יומיים, מהחקלאי אני קונה עגבנייה טרייה, טעימה שהגיעה אליי למקרר כמה שעות אחרי שנקטפה, ויכולה להישאר שם גם שבועיים ושלושה. מבחינתי כבר אין שום היגיון לקנות ירקות ופירות בסופר! אני משלם אותו דבר, אבל בסופו של יום זה יקר יותר כי הרבה ממה שאני קונה מגיע פשוט לפח.
רק ישירה | 20.01.19
26.
יש פה קשקשנים...למשל חיים
זה שיש בערבה חקלאים מיליונרים, גם אם יש הרבה (ואין הרבה, סתם קשקשן!) לא אומר כלום על הקושי ליתר החקלאים.... החקלאות צריכה ואמורה להיות ערך לאומי כי אנו אמורים להיות מסוגלים לספק את צריכנו בעצמנו מבלי להיות תלויים במדינה כזו או אחרת לא הכל כסף.... על כל "חקלאי" מליונר יש כמה מאות חקלאים שעובדים קשה בטירוף כדי לסגור את השנה ולא לשקוע, ואני רושם "חקלאי" במרכאות כי בדרך כלל המליונרים שאתה מדבר עליהם הם יזמים ולא חקלאים שעובדים יום יום בידיים שלהם. אין ספק שצריך להוריד את המחירים בארץ ויש הרבה מאיפה להוריד, אבל המקום לא צריך להיות מהחקלאי עצמו.
שחר | 20.01.19
24.
לתגובה 12 - ולכל אלה שלא קראו היטב:
היא טוענת שעגבנייה תחזיק במקרר חודש - אני חושב שעגבנייה שאני קונה מהסופר מחזיקה אצלי אולי שבועיים... ואני זורק המון כי אנחנו לא מספיקים לאכול (משפחה קטנה יחסית שאוכלת בעיקר בחוץ) - אז בסופו של דבר זה יתקזז מבחינת מחיר ואני לא אצטרך ללכת בשביל זה לסופר. לגבי מלפפונים - מחזיקים במקרר אולי 4 ימים גג שבוע במקרה הטוב. והיא גם טוענת שהאיכות טובה יותר מהסופר..
הקורא | 20.01.19
18.
התלבטות
קודם כל שאפו ענק לבחורה הזו! התוצרת אכן מאוד איכותית ומחזיקה אצלי מעמד במקרר זמן רב יחסית, אבל המחיר יקר משמעותית מהסופר הקרוב לביתי, שם התוצרת לא רעה בכלל. הייתי שמחה לקנות יותר תוצרת ישירה, הן מהפן של הטריות והן אידיאולוגית אבל חייב להיות דרך להוזיל את הסחורה ללקוח...
גברת פלפלת | 20.01.19
8.
מאוד אוהב מיזמים כאלה, אבל זה מיזם לעשירים בלבד
כאלה שקונים עגבניה נוסעים לפריז לקניות והעגבניה עדיין טריה, יופי להם! אצל רוב המשפחות העגבניה מתחסל תוך מספר ימים. ולכן כנראה רשתות השיווק לא טועות בחישוב שלהם. הבעיה היא שהצרכנים עדיין נמצאים בפלונטר והחקלאים עדיין לא מרוויחים..
דני | 20.01.19
4.
גם שהחקלאי מוכר ישירות
המחיר יותר גבוה מרשתות השיווק , כי הם גרידיים מדי ולא מבינים בעסקים . אם החקלאי היה שם את התוצרת שלו בפרדס ומוכר ישירות במרווח הוגן ,כולם היו קונים . אבל הם מעדיפים להשמיד מאשר למכור ברווח הוגן . ולגבי הבחורה זה אבוד לה אף אחד לא יקנה ממנה עגבנייה ב10 שקל לקילו , גם אם היא תהיה מצופה בזהב . לכן המודל העסקי שלה לא יצליח . בשוק הזה מי שרוצה להרוויח צריך לעבוד על כמות ואיכות בו זמנית . מי שיצליח לעשות זאת ירוויח ...
מאיר | 20.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת