אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"לית לאומי על השינוי הדיגיטלי: "הפלטפורמה כבר לא רלוונטית, המודל שלנו אינו בר-קיימא"

68 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

60.
כולם לעבור דחוווווף לבנק מזרחי
כל הקידמה והטכנולוגיה שיהיה את הבנקים אנשים רוצים יחס אנושי וליצור קשר בקלות עם הבנקאים בטלפון וגם את זה כבר אי אפשר לעשות גועל נפש בנק לאומי ובנק הבין לאומי הולכים לאבד המוווןןןןןן לקוחות עכשיו. המון עוברים לבנק מזרחי. ובע"ה בקרוב גם אני
סיון | 02.02.19
57.
לגב' עמינח רוסק רין לצערי מושג על המציאות בשטח
אני לקוח שמנהל עו"ש ותיק השקעות בבנק לאומי. את סניף הבנק שהיה קרוב לביתי סגרו והעבירו את חשבוני חסניף מרוחק שאין אפשרות לחנות לידו. את יועץ ההשקעות שלי שישב בסניף הבנק שנסגר העבירו למרכז יועצי השקעות מרוחק ממני ואיכות הקשר של היועץ איתי ירד בצורה חדה. בקיצור - הפכו את מערכת היחסים שלי עם הבנק לקשה יותר, פחות נגישה ופחות יעילה. מה אומר? כל הכבוד לגב' עמינח רוסק. אני בחיפוש אחר מוסד אחר לנהל באמצעותו את תיק ההשקעות שלי, ואעשה כל שאני יכול כדי למזער את הקשר שלי לבנק לאומי.
שמעון | 02.02.19
50.
בושה
בנק שהתדרדר בכל הפרמטרים מול לקוחות מול העובדים ועוד היד נטויה. מנכלית תאבת בצע המקיפה עצמה במנהלים שעושים כל מה שאפשר על מנת להזרים לכיס תאב הבצע שלהם עוד ועוד כסף. לא ערכים לא חמלה ולא איכפתיות. חברה צעירים מתקבלים לעבוד בבנק שזורק אותם אחרי 4 שנים רק כדי לחפש את הפראיירים הבאים. והכל כדי שרוסק ושותפיה יוכלו למלא את כיסם בעוד אגוזים.איכס. אפילו שירות ללקוחות ירד לרמה הנמוכה ביותר מכל הבנקים . מה קורה? ץ
עוד אחת | 31.01.19
34.
מנכל בלל
אתחיל מה זה בנק ?זה עסק שקונה ומוכר כסף ואמור גם לשמור על כספך הוא סוחר בכסף שלך ובתמורה נותן לך ריבית 0 ולמקבל הלוואה לוקחים ריבית רצחנית ומכאן הרווח אבל בשנתיים האחרונות בכדי להרויח יותר פיטרו אלפי אנשים ובמקומם שמו מכונות שרוב האוכלוסיה לא יודעת איך לדבר איתם לכן הבנק פשט רגל
פלד | 29.01.19
28.
בנק לאומי
בנק שבע שבועט בנו העסקים הקטנים המנכלית המהוללת מנותקת מעם הפשוט בנק לא אמין התנהלות מתנשאת פעולות חד צדדיות של הבנק אני עברתי אחרי 25 שנה בלאומי לבנק מזרחי הפרסומת שלהם זו האמת אני מקווה שלאחר הבחירות מישהו יתעשת ויעיף את המנהלת המתנשאת הזו תסגרו את כל החשבונות בלאומי וכך אולי ישתנה משהו
מאיר | 28.01.19
26.
בנק שחסר אכפתיות לאנשים
בנק מטומטם שהחליט שאפליקציות ומיחשוב הם הדרך הנכונה לפתור את הבעיות אך הוא לא מבין שיש אנשים שלא מעוניינים באפלקציות והמתנה לנציג שלא מכיר אותך... הוא לטלפון הזוי של נציג שרות שמבשר לך שבמהלך היום יצרו איתך קשר... תכלס רוצים נציג שרות מהבנק שמכיר אותך ועובד איתך ויודע מי אתה על כן גם אני מחפש לעבור בנק
שי | 28.01.19
21.
אחלה בנק שירות טוב.
בנק שנמצא בהתייעלות וכמו כל עסק הוא מחפש דרך למקסם רווחים.פשוט צרות עין של אנשים ושל כחלון.לא כול עובדי הבנק מרוויחים משכורות ענק כמו שחושבים.אם אני מעמיד את עצמי כעסק פרטי גם אני הייתי מנסה להתייעל ולהרוויח כמה שיותר וכך גם כל כחד אחר
לקוח לטומי מרוצה | 23.01.19
4.
פפר זה פלופ!
רקפת צודקת בדבר אחד - "בעשורים האחרונים הבנקים אמנם משקיעים באתרי אינטרנט ואפליקציות מתקדמות, אבל אלה רק משמשים כיסוי למערכת בנקאית מיושנת שמבוססת על מערכות סבוכות. כשזה המצב, אפשר לשכוח מבנקאות אישית או מהירה" היא גם התוותה אסטרטגיה בבל"ל על מנת להתמודד עם העידן החדש. הבעיה הייתה שבמקום לעשות את הפרוייקט עם שותף טכנולוגי חזק ועם קבלות של עשייה בתחום, היא בחרה להשען על שותף טכנולוגי לא מתאים. הגרסאות הראשונות של פפר היו מתחת לכל ביקורת (יעידו על כך הביקורות בחנויות האפליקציות). תמחור הפרוייקט יצא מכלל שליטה ויותר מריבע את עצמו. מחוץ לפפר, בל"ל עדיין נסמך על טכנולוגיות מלפני חמישים שנה, וכשזה המצב, כדבריה של רקפת - אפשר לשכוח מבנקאות אישית או מהירה. נכון להיום, הבנק הישראלי היחידי שנותן שירות דיגיטל אמיתי עם מערכת ליבה חדשה וחדישה הוא בנק יהב.
זולנדר | 20.01.19
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת